snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد

location_on
یزد، خیابان امام، کوچه ۴۳ (مالمیر)، انتهای کوچه

اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد در بافت تاریخی و قدیمی شهر یزد و در کوچه مالمیر قرار گرفته است. قدمت اقامتگاه به حدود ۲۵۰ سال گذشته بر می‌گردد و با بازسازی و مرمت درهای خود را در سال ۱۳۹۸ گشود تا در بین هتل‌های شهر یزد، اقامت در خانه‌ای با حال و هوای قدیمی و سنتی را به مسافران ارائه دهد.اقامتگاه در مجموع ۱۰ اتاق دارد که در دو طبقه پخش شده‌اند و کارکنان مهمان‌نواز بهترین خدمات را برایتان فراهم می‌کنند. حیاط باصفا و حوضی که در وسط قرار گرفته، زیبایی اقامتگاه سنتی خوان سالار را دو چندان کرده است. در همان حیاط دنج هم می‌توانید غذا و یا نوشیدنی صرف کنید و از لحظه به لحظه سفر خود لذت ببرید. موقعیت جغرافیایی اقامتگاه سنتی خوان سالار به نقاط قوت آن افزوده است؛ با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از زندان اسکندر، خانه لاری‌ها، مسجد جامع شهر یزد، و میدان امیرچخماق دیدن کنید. با ۱۰ دقیقه رانندگی هم مجتمع تجاری ستاره یزد برای خرید در دسترس شماست. برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانید به ایستگاه اتوبوسی که در نزدیکی اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد قرار دارد بروید. اگر خواستید رستوران دیگری را هم امتحان کنید، گزینه‌های متنوعی در اطرافتان هستند. 

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
خدمات خانه‌داری
check_box
اینترنت رایگان و محدود
check_box
تلویزیون در لابی
check_box
رستوران
check_box
کافی‌شاپ

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های خوان سالار

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۸
عالی
۸۴ نظر
وضعیت نظافت
۴.۹
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۸
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۶
امکانات اقامتگاه
۴.۷
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۸
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۸

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته
من به مدت ۴ شب در این اقامتگاه بودم و از همه چیز راضی بودم. صبحانه باکیفیتی داشت وجای اقامتگاه در بافت تاریخی یزد است که به خیلی از جاهای دیدنی یزد نزدیک است که با پیاده روی می شود آن جا ها رفت.برای نهار و شام باید به پرسنل از صبح اطلاع دهید چه چیزی می خواهید. اتاق و سرویس بهداشتی خیلی تمیزی داشت. درضمن اتاق یک نفره رو به روی پذیرش است ممکنه سروصدا یکم زیاد باشه. من به کسانی که قصد سفر به یزد رو دارن این اقامتگاه رو حتما پیشنهاد میکنم واز همه پرسنل اقامتگاه خوان سالار تشکر می کنم.سپاس
thumb_upنقاط قوت
مکان اقامتگاه،کیفیت سرویس دهی،رفتار حرفه ای و گرم پرسنل،نظافت در حد هتل های ۵ ستاره،قیمت مناسب،راهنمایی عالی پرسنل
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۲
یک تخته
thumb_upنقاط قوت
رفتار خوب پرسنل
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته
تجربه
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته
محیط دوستانه برخورد صمیمی فضا پر از حس خوب و پر از انرژی
thumb_upنقاط قوت
فوق العاده تمیز،دنج،برخورد پرسنل
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته
بنده به واسطه شغلم سفرهای متعددی رو تجربه کردم و اکثرا انتخابم اقامتگاه های سنتی هست. در مقایسه با اقامتگاه های دیگر واقعا راضی بودم و پیشنهاد میکنم تجربه کنید..
thumb_upنقاط قوت
رفتار گرم و دوستانه پرسنل. تمیزی فوق العاده. فضا دلنشین
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد چیست؟

اقامتگاه سنتی خوان سالار در مرکز شهر و خیابان امام قرار گرفته. موقعیت دقیق اقامتگاه را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

رزرو اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

اقامتگاه سنتی خوان سالار را در اسنپ‌تریپ از نظر موقعیت مکانی، امکانات و خدمات، قیمت و تمیزی با دیگر هتل‌های یزد می‌توانید مقایسه کنید. با عضویت در خبرنامه از پیشنهادات ویژه هتل یزد به سرعت مطلع می‌شوید. در قسمت نظرات کاربران تجربه اقامت مسافران قبلی قرار دارد که به شما کمک می‌کند بهتر درباره رزرو آنلاین هتل در یزد تصمیم بگیرید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس شماست.

کدام اماکن دیدنی و تاریخی یزد به اقامتگاه سنتی خوان سالار نزدیکند؟

از اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد با ۱۰ تا ۲۰ دقیقه پیاده‌روی یا ۵ دقیقه رانندگی به بقعه سید رکن‌الدین، میدان امیرچخماق، میدان ساعت، زندان اسکندر، خانه لاری‌ها، موزه آب، مسجد جامع یزد و بازار خان می‌رسید. با حدود ۱۰ دقیقه رانندگی از اقامتگاه به بازدید باغ دولت آباد و آتشکده زرتشتیان یزد می‌توانید بروید.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد چقدر است؟

هزینه رزرو هتل یزد با توجه به تعداد روزهای اقامت، تاریخ و فصل سفر یزد، نوع اتاق و تعداد مسافران فرق می‌کند. در اقامتگاه اتاق‌های متفاوت را با قیمت مناسب در اسنپ تریپ رزرو و سفر ارزان و به‌یادماندنی یزد را تجربه کنید.

اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد چه امکاناتی دارد؟

از خدمات و امکانات اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد به روم سرویس، کافی‌شاپ، رستوران و اینترنت می‌توان اشاره کرد. جزئیات اقامتگاه و لیست کامل امکانات را به همراه عکس در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

شرایط کنسلی رزرو در اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد چیست؟

در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» شرایط لغو رزرو هتل‌های یزد قرار گرفته. برای کنسلی رزرو اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ می‌توانید تماس بگیرید یا درخواستتان را از طریق پنل کاربری ثبت کنید. مبلغ و میزان جریمه طبق قوانین هتل یزد محاسبه و توسط اقامتگاه دریافت می‌شود.

فاصله اقامتگاه سنتی خوان سالار یزد تا فرودگاه و ایستگاه راه آهن یزد چقدر است؟

اقامتگاه سنتی خوان سالار تا فرودگاه شهید صدوقی یزد ۲۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن یزد ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد.