snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

بوتیک هتل مالمیر یزد

location_on
یزد، خیابان امام خمینی، کوچه ۴۳ (مالمیر)، بعد از پارکینگ حسینیه مالمیر، پلاک ۴۱

اقامتگاه سنتی مالمیر یزد که به نام هتل سنتی عمارت مالمیر هم شناخته می‌شود، در اطراف بافت قدیمی شهر یزد قرار گرفته است. قدمت بنای عمارت به ۲۰۰ سال گذشته بر می‌گردد و شامل دو جبهه، متعلق به دوره صفویه و پهلوی اول، می‌باشد. پس از ۳ سال بازسازی و مرمت، در سال ۱۳۹۹ این اقامتگاه سنتی درهای خود را به روی مهمانان و مسافران شهر یزد گشود.در طراحی اتاق‌ها، از خانه‌های سنتی یزد ایده گرفته شده و هرکدام دکوراسیونی متفاوت و دلنشین دارند. اقامتگاه سنتی مالمیر یزد، امکان تجربه زندگی در خانه‌ای قدیمی را با همان حال و هوا مهیا کرده است. فضای سبز و حوض عمارت، مکانی آرامش‌بخش و باصفا را ایجاد کرده‌اند که می‌توانید از نوشیدنی خود در این فضای دل‌انگیز لذت ببرید. رستوران اقامتگاه (کافه عمارت) بر بام بنا و در کنار بادگیر قرار دارد که با منوی غذاهای ایرانی و فست فود، بهترین گزینه برای صرف غذا است.جدای از خدمات و امکانات، اقامتگاه سنتی مالمیر دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی نیز می‌باشد و اماکن دیدنی و تاریخی شهر یزد در چند قدمی شما قرار گرفته‌اند. با حدود ۱۲ دقیقه پیاده‌روی، می‌توانید به بازدید از مسجد جامع یزد، زندان اسکندر، و برج ساعت بپردازید. برای رفتن به آتشکده زرتشتیان یزد، کافی‌ست از محل اقامت خود برای ۱۰ دقیقه رانندگی کنید.اگر تصمیم سفر به شهر تاریخی یزد را دارید، می‌توانید اقامتگاه سنتی مالمیر را در اسنپ‌تریپ به صورت آنلاین رزرو کنید.

امکانات بوتیک هتل

check_box
اینترنت رایگان و محدود
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی
check_box
خدمات خانه‌داری

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های مالمیر

مراکز نزدیک به بوتیک هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین بوتیک هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در ایام پیک و نوروز امکان کنسلی رزرو وجود ندارد.
check
در صورت اعلام کنسلی از تاریخ ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین، ۱۰۰ درصد هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
شرایط کنسلی در روزهای عادی در صورت اعلام کنسلی تا ۷۲ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۵۰ درصد هزینه شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز بوتیک هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۲
خیلی خوب
۱۰ نظر
وضعیت نظافت
۴.۴
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۵
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۴
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۶
امکانات اقامتگاه
۴.۲
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۲
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۳

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۸
دو تخته دابل همکف
thumb_upنقاط قوت
تميزي اتاق و زيبايي ساختمان.
thumb_downنقاط ضعف
رفتار يكي از پرسنل پذيرش اصلا مناسب نبود و حتي ما را تا اتاق همراهي نكردند . سر و صدا در اتاق شنيده مي شد و يك نصفه شب به خاطر ورود يكي از مهمانها تا صبح نخوابيديم. اتاق خيلي گرم بود با وجود اينكه هواي بيرون خوب بود و پنجره كوچكي داشت و نورگير نداشت.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۶
چهار تخته همکف
در مل همه چی خوب خوب بود فقط یکم ملحفه ها انقدری که باید تمیز و اتو خورده نبود چروک بود و انگار خیلی تمیز نبود که بوی تمیزی بده
thumb_upنقاط قوت
هنل خوشگل و با صفا امکانات نسبت به قیمت خوب نظافت در حد قابل قبول برخورد کارکنان گرم و صمیمی
thumb_downنقاط ضعف
صبحانه ساده و کم تنوع ولی کیفیت خوب
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
سه تخته سه دری
صمیمیت و زیبایی و نظافت و رفتار خوب کارکنان. در کل عالی بود. خیلی حس خوبیه توی فضایی باشی که با جزئیات یه خانه شنتی یزد را بازسازی کردن‌. یک هتل بوتیک عالی. صبحانه ساده ولی تمیز و خوشمزه بود.
thumb_upنقاط قوت
صمیمیت و زیبایی و نظافت و رفتار خوب کارکنان. در کل عالی
thumb_downنقاط ضعف
تخت کودک و یا محافظ تخت برای کودک نداشتن.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴
دو تخته تویین آذین
thumb_upنقاط قوت
نظافت و بهداشت
thumb_downنقاط ضعف
نداشتن پارکینگ مناسب جهت پارک خودرو
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل دل‌آرا
thumb_upنقاط قوت
بسیاررر تمییز بسیاررر بسیار خوش برخورد فوق العاده زیبا و به خاطر فضای سنتی و تمیزی که داشت احساس راحتی به آدم میداد واقعا هتل خوبی بود اگر دفعه ی بعد بیایم یزد قطعاااا همین هتل رو انتخاب میکنیم عالی بود
thumb_downنقاط ضعف
همه چیز عالی هیچ نقطه ی ضعفی از نظر ما نداشت
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مکان‌های گردشگری و تاریخی در نزدیکی اقامتگاه سنتی مالمیر یزد:

در نزدیکی اقامتگاه سنتی مالمیر یزد خانه لاری‌ها، محله فهادان، بقعه دوازده امام، زندان اسکندر، محله فهادان، بادگیرها، آتشکده زرتشتیان یزد، رودخانه قدیم یزد، موزه آینه و روشنایی و دخمه زرتشتیان با فاصله کمی با این اقامتگاه قرار گرفته شده است. شما می‌توانید با کمتر از ۲۰ دقیقه رانندگی به یکی از این مکان‌ها برسید.

فاصله اقامتگاه سنتی مالمیر یزد تا مکان‌های مهم:

فاصله اقامتگاه سنتی مالمیر یزد تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی ۱۳ دقیقه، فاصله تا پایانه مسافربری ۱۷ دقیقه، فاصله تا خیابان امام خمینی ۲ دقیقه و فاصله تا بلوار امام جعفر یزد ۴ دقیقه با خودرو است.

امکانات اتاق‌های اقامتگاه سنتی مالمیر یزد:

در هر اتاق اقامتگاه سنتی مالمیر یزد امکاناتی مانند سرویس بهداشتی اختصاصی، سشوار، مبلمان، یخچال، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، مینی بار، رخت آویز، کمدلباس، کتری برقی و اسپیلت برای مسافرین آماده سازی شده است.

هزینه اقامت در اقامتگاه سنتی مالمیر یزد:

قیمت اتاق در اقامتگاه سنتی مالمیر یزد بستگی به فصل، تاریخ سفر و نوع اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید هتل و اقامتگاه‌های این شهر را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.