راهنمای کامل انتخاب و رزرو بهترین اقامتگاه شیراز

تاریخ انتشار : 1 آذر 1400 - تاریخ بروز رسانی : ۲۵ دی ۱۴۰۱
راهنمای کامل انتخاب و رزرو بهترین اقامتگاه شیراز

در شیراز، شهر شعر و بهارنارنج و کلم‌پلو، علاوه بر رزرو هتل، می‌توان به سراغ تجربه‌های جدیدتر و متفاوت‌تر هم رفت. با رزرو یکی از اقامتگاه‌های زیبا، که از خانه‌های تاریخی در بافت قدیم سر برآورده‌اند. اقامتگاه بومگردی و سنتی، دو نوع رایج اقامتگاه‌های شیراز هستند. از اصلی‌ترین تفاوتشان هم به هزینه کمتر و مقرون به صرفه‌تر بودن اقامتگاه بومگردی شیراز نسبت به هتل یا اقامتگاه‌های سنتی، می‌توان اشاره کرد. اگر می‌خواهید با این گروه از اقامتگاه و هتل شیراز بیشتر و بهتر آشنا شوید، با لیست بهترین اقامتگاه شیراز از نظر کاربران اسنپ‌تریپ همراه باشید.

اقامتگاه‌های بومگردی شیراز

اقامتگاه بوم گردی لوتوس

این اقامتگاه بومگردی، شاید در نگاه اول شما را یاد خانه‌های قدیمی در فیلم و سریال‌های تاریخی بیاندازد. در اتاق‌هایی با نقاشی‌های مینیاتوری، که دور حیاط قرار گرفته‌اند می‌توان در کمال آرامش استراحت کرد. و در حیاط نقلی و ساده‌اش، به گپ و گفت پرداخت. اقامتگاه بومگردی لوتوس، به دیدنی‌های شیراز هم نزدیک است و پیاده از آن‌ها می‌توان بازدید کرد.

اقامتگاه بومگردی لوتوس را از اینجا رزرو کنید.

آدرس اقامتگاه بومگردی لوتوس: خیابان لطفعلی خان زند، کوچه ۱۲/۲، پلاک ۱۲

اقامتگاه بوم گردی ترنجستان

حیاط اقامتگاه بومگردی ترنجستان، نمونه‌ی کوچک شده‌ی باغ‌های شیراز است که همه ما تعریفش را شنیده‌ایم. اتاق‌های اقامتگاه، ساده و مرتب چیده شده‌اند. و خبری از لوازم لوکسی که در هتل‌های ۵ ستاره پیدا می‌شود نیست. در حیاط اقامتگاه، میز و صندلی برای صرف غذا و نوشیدنی قرار گرفته. و خدمات روم سرویس در ترنجستان ارائه می‌شود.

اقامتگاه بومگردی ترنجستان را از اینجا رزرو کنید.

آدرس اقامتگاه بومگردی ترنجستان: خیابان لطفعلی خان زند، کوچه ۲۴ نارنجستان قوام

اقامتگاه بوم گردی هفت رنگ

در بافت قدیم شیراز، یکی از رنگی‌ترین اقامتگاه‌های بومگردی قرار گرفته؛ اقامتگاه هفت رنگ. اسم‌هایی که اقامتگاه بر روی اتاق‌هایش گذاشته، آدم را وسوسه می‌کند که یکی از آن‌ها را رزرو کند و علت این نوع نام‌گذاری را شخصا ازشان بپرسد! اتاق‌های ۱ تا ۴ تخته، با اسم‌های درب شیخ، قهر و آشتی، درب شازده، و شازده بیگم، آماده پذیرایی از مسافرانند. آشپزخانه عمومی، خدمات تهیه بلیط و تور، و اینترنت از خدمات اقامتگاه بومگردی هفت رنگ شیراز هستند.

لیست هتل‌های ۲ ستاره شیراز

اقامتگاه بومگردی هفت رنگ را از اینجا رزرو کنید.

آدرس اقامتگاه بومگری هفت رنگ: سه راه آستانه، انتهای خیابان حسینی، خیابان کنار پارکینگ بین‌الحرمین، نبش کوچه۸۴

اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی

بسیاری از مکان‌هایی که به اقامتگاه شیراز تغییر کاربری داده‌اند، عمر بنایشان به قاجار بر می‌گردد. اما اقامتگاه بومگردی خانه باغ ایرانی، در دوران پهلوی یک عمارت و خانه مسکونی برای خانواده‌ای پرجمعیت بوده. فضای سبز و حیاط بزرگ، دسترسی مناسب به مکان‌های دیدنی شیراز، و قیمت مناسب اتاق، باعث شده تا بومگردی خانه باغ ایرانی جایش را در بین قلب مسافران شهر شیراز باز کند. آلاچیق، سفره‌خانه، کافی‌شاپ، و رستورانی که غذای محلی شیراز را طبخ می‌کند، اقامتی همه چیز تمام را برایتان رقم می‌زند.

اقامتگاه بومگردی خانه باغ ایرانی را از اینجا رزرو کنید.

آدرس اقامتگاه بومگردی خانه باغ ایرانی: چهارراه گمرک، خیابان مشیر شرقی، کوچه ۱۸

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به شیراز؛ شهر باغ‌های بهار نارنج

اقامتگاه‌های سنتی شیراز

اقامتگاه سنتی ایران مهر

بوتیک هتل یا اقامتگاه سنتی ایران‌مهر، در چند قدمی بازار وکیل شیراز قرار گرفته. با ۱۴ اتاق تمیز و مرتب، یکی از اقامتگاه‌های مورد علاقه مسافران شیراز است. بسته به سلیقه و تعداد افرادی که با آن‌ها سفر می‌کنید، اتاق‌های ۲ تا ۴ تخته مهر خواب، پنج دری، و هفت دری را می‌توانید انتخاب کنید. که ماندن در یکی از این اتاق‌ها با دید حیاط چشم‌نوازش، از هر فکر و دغدغه‌ای رهایتان می‌کند. روم سرویس، اینترنت، و کافی‌شاپ برخی از امکانات اقامتگاه سنتی ایران مهر هستند.

اقامتگاه سنتی ایران مهر شیراز را از اینجا رزرو کنید.

آدرس اقامتگاه سنتی ایران مهر: خیابان کریم خان زند، پایین تر از ورودی بازار وکیل جنوبی، کوچه بازار علاقه‌بندها

اقامتگاه سنتی سپهری

اگر به دنبال اقامتی زیبا و دلنشین، با تعداد اتاق‌های کم، در مرکز شهر شیراز هستید، اقامتگاه سنتی سپهری می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. چرا که این اقامتگاه، در بین هتل‌های شیراز هم قیمت مناسبی دارد، و هم توانسته مهمانانش را در طول اقامتشان راضی نگه دارد. رستوران ایرانی، حیاط و فضای سبز، روم سرویس، و اینترنت از امکانات اقامتگاه سپهری شیراز است.

اقامتگاه سنتی سپهری را از اینجا رزرو کنید.

آدرس اقامتگاه سنتی سپهری: چهارراه پیروزی، گذر تاریخی سنگ سیاه، پایین تر از کلانتری عباسیه

اقامتگاه سنتی فروغ مهر

قدمت و سال ساخت این اقامتگاه، به سال ۱۳۱۶ بر می‌گردد و یکی از خانه‌های تاریخی شیراز به‌شمار می‌رود. معماری و بنای اقامتگاه سنتی فروغ مهر در بین لیست اقامتگاه‌های‌ شیراز، منحصر به فرد و ویژه است. اتاق‌های اقامتگاه هم در زیرزمین و هم در دیگر طبقات قرار دارند، و برخی از آنها دید زیبای حیاط را دارند. در کافی‌شاپ و حیاط صمیمی اقامتگاه، می‌توانید خودتان را به یک نوشیدنی دعوت کنید.

لیست هتل‌های ۴ ستاره شیراز

اقامتگاه سنتی فروغ مهر را از اینجا رزرو کنید.

آدرس اقامتگاه سنتی فروغ مهر: سه راه نمازی به سمت شاه چراغ، ابتدای بلوار دستغیب، کوچه کلانتری عباسیه (گذر تاریخی سنگ سیاه)، جنب موزه خانه فروغ الملک

اقامتگاه سنتی آلان

یکی از جدیدترین اقامتگاه‌های شیراز که در مرکز شهر قرار گرفته، اقامتگاه سنتی آلان است. اقامتگاه با تعداد ۱۰ اتاق و با اسامی جالبی مانند دنج، شاهدخت، کتایون، و ماهوش، از مسافران پذیرایی می‌کند. اتاق‌ها دلبازند، و در عین سادگی، در نهایت زیبایی و راحتی چیده شده‌اند. روم سرویس، کافی‌شاپ، و اینترنت در اقامتگاه آلان برای مهمانان فراهم است.

اقامتگاه سنتی آلان را از اینجا رزرو کنید.

آدرس اقامتگاه سنتی آلان: خیابان لطفعلی خان زند، محله گود عربان، کوچه ۳۶، کوچه پشت مسجد شیخ علی

رزرو هتل‌های شیراز در اسنپ تریپ

هتل‌های شیراز نزدیک شاهچراغ کدامند؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

حمام وکیل شیراز کجاست؟

حمام وکیل شیراز کجاست؟

24 مرداد 1402
بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

28 تیر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد