لیست هتل‌های ۴ ستاره شیراز

تاریخ انتشار : 2 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ دی ۱۴۰۱
لیست هتل‌های ۴ ستاره شیراز

هتل‌های ۴ ستاره شیراز به دلیل نزدیکی به جاهای دیدنی شیراز و مناسب بودن امکاناتشان همواره مورد توجه مسافران پایتخت فرهنگی ایران بوده‌اند. این هتل‌ها که برخی نیز به دلیل قدمت و اصالتشان مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند، از بهترین‌های هتل شیراز محسوب می‌شوند. در این بلاگ اسنپ تریپ باهم نگاهی می‌اندازیم به هتل‌های ۴ ستاره شیراز، امکانات، و قیمت‌هایشان.

هتل ستارگان شیراز

اتاق های هتل ستارگان شیراز

هتل ستارگان در تقاطع دو تا از مهم‌ترین بلوارهای شیراز قرار دارد. یکی بلوار آزادی با فلکه‌ گاز و پارک شهر معروفش، و آن‌ یکی بلوار ارم که یکی از اعیان‌نشین‌ترین محله‌های شیراز است که باغ ارم باشکوه را در خودش جای‌ داده. بابابستنی که چه بین شیرازی‌ها و مسافران این شهر خیلی پرطرفدار است، در نزدیکی هتل و فلکه گاز واقع شده. هتل ستارگان با معماری مدرن، داشتن چندین رستوران ایتالیایی، فرنگی و سنتی و فست فود، سالن‌های همایش متعدد و امکانات ویژه برای معلولین، هتل همه چیز تمامی است. یا به قول معروف در اینجا آب توی دلتان تکان نمی‌خورد.

آدرس: بلوار آزادی، روبروی بوستان آزادی

هتل الیزه شیراز

اتاق های هتل الیزه شیراز

هتل الیزه، هتل ۴ ستاره دیگری است و به خصوص برای آنهایی که حوصله بودن در شلوغی و ترافیک مرکز شهر را ندارند، می‌تواند یکی از انتخاب‌ها باشد. اگر بخواهید به ییلاق زیبای قلات بروید کافی است بلوار شهید رجایی را به سمت شمال و بزرگراه حسینی الهاشمی ادامه دهید تا به قلات برسید. هتل الیزه، هتل لوکس و مدرنی است. ۲ رستوران ، یکی در بام هتل و دیگری در طبقه همکف دارد. اتاق ماساژ، سالن‌های همایش، و سالن ورزشی از دیگر امکاناتش است.

آدرس: معالی آباد، کوی پزشکان، پلاک ۲۰

هتل پارک شیراز

اتاق های هتل پارک شیراز

هتل پارک، یکی از هتل‌های ۴ ستاره شیراز و قدیمی‌ترین‌هاست که نزدیک ارگ کریمخانی واقع شده. از آنجایی که هتل خیابان مخصوص به خودش را دارد، سر و صدای بیرون در هتل شنیده نمی‌شود و هتل دنجی است. هتل پارک که زیبایی باغش در نزد شیرازی‌ها زبانزد است، اتاق‌ها و سوئیت‌هایی رو به باغ و منظره شهر دارد. از رستوران داخلی هتل پارک که بگذریم، رستوران تابستانی آن در باغ و کنار استخر هتل واقع شده، و لذت غذا خوردن را چند برابر می‌کند. داشتن خشکشویی، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی خانوادگی و سالن همایش از دیگر امکانات این هتل است. هتلی که می‌تواند در بالکن اتاق‌هایش ایستاد و  به صدای دلنواز پرندگان گوش سپرد.

آدرس: چهارراه زند

هتل پارسه شیراز

اتاق های هتل پارسه شیراز

از دیگر هتل‌های ۴ ستاره شیراز، هتل پارسه است. هتلی اصیل و باقدمت که درست پشت ارگ کریمخانی و بازار وکیل قرار گرفته. هتل پارسه هتل با اصل و نصبی است، ولی فضا و امکانات مدرنی دارد. اتاق‌ها و سوئیت‌ها دارای امکانات به روزی هستند. دو رستوران با موسیقی زنده، سالن همایش برای برگزاری جشن‌ها و مراسم، سالن بیلیارد، و سالن ورزشی، از هتل پارسه هتلی استاندارد ساخته است.

آدرس: پشت ارگ کریمخان زند، خیابان ۲۲ بهمن (شاهپور)

هتل پولادکف شیراز

اتاق های هتل پولادکف شیراز

اگر بخواهید در منطقه‌ای با آب و هوای خوب اقامت داشته باشید هتل پولادکف رو به کوه‌های سپیدان می‌تواند انتخاب خوبی باشد و آبشار زیبا و معروف مارگون هم در ۱۵ دقیقه‌ای آن قرار گرفته. اگر رستوران و فست فود و کافی شاپ هتل را که برای شما انواع خوراکی‌های خوشمزه را فراهم می‌کنند در نظر نگیریم، کارهایی مثل سوار شدن بر موتور برفی، ماشین کوهستان، چرخ‌های هوشمند، قایق پدالی، اسب سواری و دوچرخه سواری می‌تواند برای خیلی از مسافران تجربه‌ جدید و مهیجی باشد. دسترسی از این هتل به جاده اصلی نیز راحت است.

آدرس: کیلومتر ۹۰ جاده شیراز-یاسوج، شهر سپیدان، کیلومتر ۱۵ آبشار مارگون

هتل رویال شیراز

اتاق های هتل رویال شیراز

از شمال شیراز که وارد بلوار قرآن شوید، هتل رویال قرار گرفته. هتلی که مجموعه‌ای متشکل از جاذبه‌های طبیعی؛ مثل پارک کوهپایه و بنا‌های نمادین تاریخی مانند دروازه قرآن، و یک رستوران چشم‌نواز به نام هفت خوان، معروف‌ترین رستوران شیراز، است. هتل رویال خودش مثل یک شهر می‌ماند و امکاناتی مثل استخر، سونا، فضای سبز، سالن بدنسازی، خودپرداز، و فروشگاه از آن هتل همه چیز تمامی ساخته. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل نیز آنقدر راحتند که حس راحت در خانه بودن را برایتان ایجاد می‌کنند.

آدرس: بلوار قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، جنب رستوران هفت خوان، نبش کوچه ۱۵

راهنمای سفر به شیراز؛ شهر باغ‌های بهار نارنج

هتل پارک سعدی شیراز

اتاق های هتل پارک سعدی شیراز

هتل ۴ ستاره پارک سعدی، ورودی‌اش محوطه‌ روباز باصفایی دارد. روبه روی هتل نیز باغ جهان‌نما واقع‌شده که یک عمارت قاجاری است و چند سالی است دوباره بازشده. نزدیک هتل پارک سعدی، رستوران هفت خوان قرار گرفته و هروقت دلتان بخواهد می‌توانید پیاده از هتل به حافظیه برسید. هتل پارک سعدی امکانات زیادی دارد. دو رستوران بوستان با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی همراه با موسیقی سنتی و رستوران تابستانه فضای باز و دلنشین در این هتل وجود دارد که محیطی دنج و راحت برای خوردن غذا هستند. پارکینگ، استخر، سالن کنفرانس و خشکشویی بخش دیگری از امکانات این هتل است.

آدرس: چهارراه حافظیه، خیابان حافظ ، مقابل باغ جهان‌نما

سوالات متداول

هتل پارسه شیراز در کجا قرار دارد؟

هتل پارسه پشت ارگ کریمخان، در خیابان ۲۲ بهمن قرار دارد.

در شیراز کدام هتل‌ها ۴ ستاره هستند؟

هتل پارک سعدی، هتل پارسه، هتل رویال، هتل پولادکفو هتل پارک در دسته هتل های ۴ ستاره قرار می‌گیرند.

چگونه باید هتل مورد نظرمان را رزرو کنیم؟

شما به آسانی می‌توانید به سایت اسنپ تریپ بروید و اتاق‌های موردنظر هتل خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

حمام وکیل شیراز کجاست؟

حمام وکیل شیراز کجاست؟

24 مرداد 1402
بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

28 تیر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد