اقامتی راحت در بهترین هتل‌های شیراز

تاریخ انتشار : 16 آذر 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۲۸ تیر ۱۴۰۲
اقامتی راحت در بهترین هتل‌های شیراز

هرجا اسمی از شیراز می‌آید، ناخودآگاه همه ذهن‌ها به سمت حافظیه و شعر و شراب شیراز می‌رود. جاذبه‌های بی‌مثال شیراز و بوی ادویه‌ها و بهارنارنج‌ها در بازار وکیل، یک تنه تمام جذابیت‌های گردشگری را در خود جای داده است. شیراز رویایی، قلب هنر و ادبیات ایران، جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد و جزو پنج شهر اصلی ایرانگردهاست؛ به خاطر همین است که متنوع‌ترین هتل‌ها را دارد، از اقامتگاه سنتی گرفته تا هتل‌های لوکس پنج ستاره! در این مطلب بیایید نگاهی به بهترین هتل‌های شیراز بیندازیم تا بتوانیم به راحتی در میان آنها انتخاب کنیم.

هتل بزرگ شیراز

مسافری نیست که به شیراز سفر کرده باشد و هتل بزرگ شیراز را نشناسد! هتل بزرگ از لوکس‌ترین هتل‌های  شهر شیراز به ‌حساب می‌آید که ساختمانی ۱۴ طبقه با ۱۶۰ واحد اقامتی لوکس دارد. از امکانات این هتل می‌توان به سالن همایش، کافی‌شاپ، آرایشگاه، پارکینگ، کتابخانه، خدمات تور، اینترنت، خدمات خانه‌داری و … اشاره کرد.

هتل هما

اگر به فکر اقامت در یک هتل زیبا و مجهز هستید، به هتل هما بروید. این هتل در بوستان آزادی و در مرکز شهر شیراز قرار دارد. با اقامت در هتل هما از امکاناتی مانند کافی‌شاپ، خشک‌شویی، روم سرویس شبانه‌روزی، سالن‌های اجتماعات متنوع، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، اتاق ماساژ و پارکینگ بهره می‌برید.

هتل چمران

هتل چمران دارای بلندترین ساختمان شهر شیراز با ۳۰ طبقه و ۲۵۰ واحد اقامتی است. برای کسانی که به اقامت در یک هتل لوکس می‌اندیشند، هتل چمران با امکاناتی مانند رستوران‌های ایرانی و ایتالیایی، کافی‌شاپ با اجرای موسیقی زنده، بازی‌های کامپیوتری، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس و … یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود.

بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

هتل زندیه

جایی در حوالی ارگ کریم‌خان، یکی از دلنشین‌ترین هتل‌های شیراز یعنی هتل زندیه قرار دارد که ردپای معماری سنتی در آن به چشم می‌خورد. هتل زندیه شیراز که در ۷ طبقه و مجموع ۸۰ اتاق در سال ۱۳۹۴ ساخته و آغاز به کار کرد، با طراحی ایرانی و درعین‌حال مدرن و لوکس، محیطی جذاب و آرامش‌بخش برای مهمانان خود مهیا کرده است.

هتل‌های شیراز نزدیک شاهچراغ کدامند؟

هتل پرسپولیس

هتل پرسپولیس شیراز در نزدیکی چهار راه حافظ قرار گرفته است و در شمار هتل‌های لوکس شیراز به‌ حساب می‌آید. اتاق‌های این هتل شامل ۱۰۴ اتاق است که ظرفیت‌های مختلف یک تا پنج‌ نفره دارند. با اقامت در هتل پرسپولیس، به باغ جهان‌نما، آرامگاه حافظ و ارگ کریم‌خان زند دسترسی خواهید داشت.

باغ هفت تنان، بهشت نام‌آشنای شیراز!

هتل‌های ۴ ستاره شیراز

در این بخش، بهترین هتل‌های ۴ ستاره شیراز را معرفی خواهیم کرد.

هتل آریوبرزن

هتل آریو برزن در مرکز شهر و در فاصله‌ای نزدیک با جاذبه‌های گردشگری مانند سعدیه، زندیه، حافظیه، شاه‌چراغ، باغ ارم و … قرار دارد. این هتل از محیطی گرم و دلنشین و امکاناتی شامل رستوران آریو، رستوران آپادانا، کافی‌شاپ، روم سرویس ۲۴ ساعته، دفتر خدمات مسافرتی و تور‌های گردشگری برخوردار است.

هتل رویال

هتل رویال شیراز یک هتل ۸ طبقه است. این هتل از امکانات باکیفیتی مانند کافی‌شاپ، خشک‌شویی، روم سرویس شبانه‌روزی، سالن‌های اجتماعات متنوع، سونا و جکوزی، امکانات ورزشی نظیر استخر سرپوشیده، اتاق ماساژ و پارکینگ بهره می‌برد.

لیست هتل‌های ۴ ستاره شیراز

هتل پارسه

هتل پارسه در اواخر دهه ۴۰ ساخته و چندین بار بازسازی شده است. این هتل از فضای گرم و دلپذیری بهره می‌برد و می‌تواند اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود رقم بزند. در هتل پارسه نگران پاکیزگی اتاق‌ها و وسایل نباشید، این هتل با به کارگیری پروتکل‌های بهداشتی همه‌چیز را برای یک اقامت عالی فراهم آورده است.

هتل ستارگان

از نورپردازی و نمای جالب هتل ستارگان در شب که بگذریم، باید گفت این هتل موقعیت خیلی خوبی در شیراز دارد هتل ۴ ستاره ستارگان از هتل‌های جدید و تازه ‌تأسیس شیراز به‌حساب می‌آید و دارای ساختمانی ۱۴ طبقه با ۴۸ واحد اقامتی است. این هتل که در شمال شهر شیراز و در منطقه‌ای خوش و آب ‌و هوا قرار گرفته، فاصله‌اش با نقاط دیدنی شیراز مانند ارگ کریم‌خانی، بازار وکیل و … بسیار کم است و با چند دقیقه پیاده‌روی به نقاط گردشگری شیراز دسترسی خوبی خواهید داشت.

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز دسترسی مناسبی به دروازه قرآن و آرامگاه حافظ دارد و از امکاناتی مانند اینترنت، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس و فضای مجلل برخوردار است؛ بنابراین گزینه مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند یک اقامت آرام و راحت داشته باشند. ساخت این هتل به سال ۱۳۴۱ بر می‌گردد که با تعداد ۵۳ اتاق و سوئیت در دو طبقه از مسافران ایرانی و خارجی پذیرایی می‌کرد. هتل در سال ۱۳۹۶ برای آخرین بار بازسازی شد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل پارک سعدی شیراز دلباز، ساده، و دلنشین چیده و تزیین شده‌اند تا اقامتی آسوده را داشته باشید. کارکنان و پرسنل خوش‌رو و مهمان‌نواز هتل برای راحتی شما تمام تلاش خود را به ‌کار گرفته‌اند. رستوران هتل منوی غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی را ارائه می‌کند. کافه فضای باز هتل پارک سعدی شیراز مکانی دنج و دوست‌داشتنی را برای صرف یک نوشیدنی فراهم کرده است. سالن اجتماعات، سونا و جکوزی، و سفره‌خانه از دیگر امکانات با کیفیت این هتل می‌باشد.

هتل‌های ۳ ستاره شیراز

در این بخش، بهترین هتل‌های ۳ ستاره شیراز را معرفی خواهیم کرد.

فاصله تهران تا شیراز با ماشین، قطار و هواپیما

هتل جهانگردی

این هتل که زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به‌حساب می‌آید، با ۲۰ هزار مترمربع مساحت در شمال شرق شیراز قرار دارد. هتل جهانگردی در سال ۱۳۸۳ بازسازی شد و اکنون با ۲ طبقه و ۴۴ واحد اقامتی در حال میزبانی از گردشگران است.

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز که یکی از بهترین هتل‌های شیراز است، در مرکز شهر قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۷۰ ساخته شده و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. از امکانات آن می‌توان به پارکینگ، صبحانه رایگان، اینترنت در لابی، نمازخانه، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، رستوران در بام و … اشاره داشت. این هتل ۳ ستاره اتاق‌هایی یک تا چهار تخته دارد که در عین سادگی، تمیز و راحت چیده شده‌اند. رستوران ایرانی هتل مکان خوبی را برای صرف غذاهای ایرانی فراهم کرده است. برای کمی استراحت هم می‌توانید به کافه فضای باز هتل ارگ شیراز سر بزنید و با یک نوشیدنی سرد یا گرم خستگی به در کنید. همچنین پرسنل حرفه‌ای و خوش‌روی مجموعه تلاش می‌کنند تا در طول اقامتتان به بهترین شکل از شما پذیرایی شود.

هتل شیرازیس

هتل شیرازیس شیراز در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد. ساختمان هتل ۶ طبقه است و ۵۰ واحد اقامتی دارد. مزیت اصلی اقامت در هتل شیرازیس، دسترسی آسان به بافت تاریخی و قدیمی شهر شیراز است؛ اگر قصد رفتن به ارگ کریم‌خان را دارید، کافیست حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی کنید. برای صرف غذا رستوران رودکی در فاصله ۲۰۰ متری از هتل قرار گرفته است.

هتل اطلس

هتل اطلس یکی از هتل‌های ۳ ستاره شیراز به شمار می‌آید که دارای ساختمانی ۳ طبقه با ۵۴ واحد اقامتی است. هتل اطلس فضای آرامش بخشی را به مهمانان هدیه می‌کند و به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شیراز دسترسی دارد. در زمان اقامت خود در هتل اطلس شیراز می‌توانید به برخی از جاذبه‌های دیدنی شهر شیراز مانند آرامگاه خواجوی کرمانی، آرامگاه حافظیه، باغ ارم، و باغ جهان‌نما سر بزنید. برای صرف غذا در خارج از هتل اطلس شیراز، با ۵ دقیقه رانندگی به رستوران هفت‌خوان می‌رسید.

هتل وکیل

حیاط هتل وکیل شیراز

هتل وکیل شیراز که در سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده، به مناطقی مانند مسجد نصیرالملک، حرم شاه‌چراغ و نارنجستان قوام نزدیک است. این هتل دارای فضای دنج و آرامی است و مهمانان از آن لذت می‌برند. اگر از خانه‌هایی با سبک قدیمی خوشتان می‌آید، طراحی فضای داخلی هتل شاید برای شما جذاب باشد؛ دیوارهای آجری، حیاط نقلی و دنج با حوض آب، و اتاق‌های تمیز و شیک هتل وکیل شیراز، اقامتی آرامش‌بخش را برایتان رقم خواهد زد. رستوران هتل غذاهای ایرانی خوش طعمی را سرو می‌کند و برای صرف یک نوشیدنی می‌توانید کافه فضای باز را انتخاب کنید و لذت ببرید.

هتل ارم

هتل ارم شیراز به دلیل قرارگرفتن در مرکز شهر، به مکان‌های دیدنی شهر دسترسی خوبی دارد. این هتل از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است و جزء هتل‌های محبوب مسافران محسوب می‌شود. هتل ارم دارای ۱۰۰ واحد اقامتی است که ظرفیت آن‌ها یک الی ۳ نفره است.

هتل‌آپارتمان هدیش

هتل ۳ ستاره هدیش از هتل‌های مقرون ‌به ‌صرفه و خوب شیراز به‌حساب می‌آید که در مرکز شهر و در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های گردشگری قرار دارد. این هتل از ۵ طبقه و ۳۰ واحد اقامتی تشکیل شده است. هتل‌آپارتمان هدیش، امکانات و خدمات متنوعی را به مهمانان خود عرضه می‌کند و در سال‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته است.

هتل رودکی

هتل رودکی شیراز در ساختمانی ۴ طبقه قرار دارد. این هتل از ۳۳ واحد اقامتی مجزا که شامل اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت هستند، تشکیل شده است. از جمله امکانات رفاهی که در تمامی واحد‌های اقامتی هتل رودکی شیراز به کار برده شده‌اند، می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، میز کار، مبل راحتی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی اشاره کرد.

هتل‌های ۲ ستاره شیراز

در این بخش، بهترین هتل‌های ۳ ستاره شیراز را معرفی خواهیم کرد.

هتل نصیرالملک

هتل نصیرالملک شیراز، هتلی ۲ ستاره است که از سال ۱۳۹۵ پذیرای مهمانان و گردشگران بوده و دارای ۳۴ واحد اقامتی است. این هتل از امکاناتی نظیر یخچال، آباژور، دراور، تلفن، کمد لباس، میز تحریر، انواع لوازم بهداشتی، حمام، وسایل لازم برای شارژ لوازم الکترونیکی، تلویزیون، لوازم گرمایشی، مینی بار، اینترنت و … بهره می‌برد.

هتل ریتون

هتل ریتون شیراز، هتلی تازه‌ تأسیس در موقعیت مکانی مناسب، در نزدیکی حرم مطهر شاه‌چراغ و دیگر جاذبه‌های دیدنی شهر تاریخی شیراز است. این هتل که از بهترین هتل‌های شیراز به‌حساب می‌آید، دارای ۱۴ اتاق دو تخته، دو تخته دوبل، سه تخته و چهار تخته و امکاناتی مناسب است.

هتل آریانا

هتل آرایانا یک هتل ۲ ستاره است که در سال ۱۳۶۷ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد تا امکانات خود را به‌روز کند. این هتل دارای ساختمانی ۷ طبقه است و هم از نظر قیمت و هم کیفیت در سطح بسیار مناسبی قرار گرفته است. به‌علاوه، هتل آریانا به مرکز شهر و اماکن دیدنی شیراز دسترسی راحتی دارد.

هتل کوثر

هتل کوثر شیراز یک هتل ۲ ستاره است. این هتل در سال ۱۳۷۰ افتتاح شده و از آن روز، میزبان مسافرانی است که شیراز را به‌عنوان مقصد خود برای گردشگری و سیاحت انتخاب کرده‌اند. هتل کوثر برای ارائه خدمات بهتر و بالابردن کیفیت، در سال ۱۳۹۶ مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفت.

هتل‌آپارتمان شمس

هتل‌آپارتمان شمس شیراز، هتلی ۲ ستاره در مرکز شیراز با مساحت ۸ هزار مترمربع است که بین مجموعه زندیه و آرامگاه حافظ قرار دارد و در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد. ساختمان این هتل دارای ۹ طبقه و ۴۵ واحد اقامتی است.

هتل‌آپارتمان تچر

هتل‌آپارتمان تچر شیراز، هتلی ۲ ستاره واقع در خیابان فردوسی است که ساختمانی ۴ طبقه با ۱۳ واحد اقامتی دارد. واحد‌های اقامتی این هتل دارای ظرفیت‌های ۲ تا ۶ نفره هستند. به دلیل موقعیت مکانی این مجموعه، دسترسی راحتی از آن به مراکز دیدنی شهر شیراز مانند آرامگاه حافظ، سعدی، شاه‌چراغ و … وجود دارد.

هتل لطفعلی‌خان (شایان سابق)

هتل لطفعلی خان شیراز، هتلی ۲ ستاره با محیطی دوستانه و دلنشین است. این هتل که یکی از بهترین هتل‌های شیراز به‌حساب می‌آید، دارای واحد‌های اقامتی متعددی است که همگی از دکوراسیون زیبا و منحصربه‌فردی بهره می‌برند. بدین ترتیب مهمانان می‌توانند لحظاتی آرام و دلچسب را در آن تجربه کنند.

خوشا شیراز و وصف بی‌مثالش …

شهر شیراز تاریخچه‌ای بسیار کهن دارد و همواره از شهرهای مهم در این آب و خاک بوده و بخش عمده ای از تاریخ و فرهنگ ایران از شیراز به یادگار مانده است برای دیدن این شهر افسانه‌ای به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. در این شهر، هتل‌ها و اقامتگاه‌های فراوانی وجود دارند تا گردشگران و مسافران بتوانند از آن‌ها بهره ببرند. در این مطلب تلاش کردیم بهترین هتل‌های شیراز را به شما معرفی کنیم. فراموش نکنید که هرگاه قصد سفر به شیراز را داشتید، کافی است به اسنپ تریپ مراجعه کرده و هتل دلخواه خود را رزرو کنید.

هتل‌های ارزان قیمت در شیراز کدامند؟

دسته:ایرانگردیهتل

مطالب مرتبط :

حمام وکیل شیراز کجاست؟

حمام وکیل شیراز کجاست؟

24 مرداد 1402
بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

بازدید از مسجد عتیق شیراز و شگفتی‌های آن!

28 تیر 1402

۱ نظر

  • پاسخ محدثه امینی ۲ مهر ۱۴۰۲ از ۰۷:۱۰

    سلام ممنون از اطلاعات کاملتون، من تعریف هتل هما رو توی یه مقاله و رپورتاژ خونده بودم خیلی ازش تعریف میکردن، توی اقتصاد آفرین خیلی ها نوشته بودن بهتر هتل شیرازه، واقعا به نظرم از جذابترین هتلهای این شهره

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد