بهترین هتل‌های فرودگاهی ایران کدامند؟

تاریخ انتشار : 2 اردیبهشت 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۴ مرداد ۱۴۰۲
بهترین هتل‌های فرودگاهی ایران کدامند؟

احتمالا برای شما پیش آمده که پروازتان با چند ساعت تاخیر مواجه شود. گاهی در سفرهای هوایی برخی از پروازها کنسل می‌شوند یا زمان آن‌ها تغییر می‌کند. در این‌گونه مواقع می‌توانید به بعضی هتل‌های فرودگاهی بروید و تا زمان پرواز در آن‌جا استراحت کنید. قوانین رزرو در این‌گونه هتل‌ها با هتل‌های عادی کمی متفاوت است. آشنا شدن با هتل های فرودگاهی ایران و چگونگی رزرو آن‌ها برای شرایط اضطراری کمک‌کننده خواهد بود و ما در این بلاگ می‌خواهیم شما را با شرایط رزرو هتل‌های فرودگاهی ایران آشنا کنیم.

چگونه هتل فرودگاهی را رزرو کنیم؟

وظیفه اصلی هتل‌های فرودگاهی ایران که فاصله کمی تا فرودگاه دارند، سرویس‌دهی به مسافران فرودگاه تعریف می‌شود. چنانچه پرواز این مسافران کنسل یا با تاخیر انجام شود، می‌توانند در این هتل‌ها اقامت داشته باشند.
معمولا هزینه اقامت در هتل‌های فرودگاهی را کمتر از دیگر هتل‌ها در نظر می‌گیرند. اتاق‌های این هتل‌ها را می‌توان حتی برای چند ساعت رزرو کرد و به‌ این‌ ترتیب هزینه اقامت نیز کاهش می‌یابد. ساعت ورود و خروج یکی دیگر از مزایای هتل‌های فرودگاهی به‌شمار می‌آید. در این هتل‌ها قوانین ورود و تخلیه اتاق مانند سایر هتل‌ها سخت‌گیرانه نیست و مسافران می‌توانند بر اساس ساعت پرواز خود اتاق را تخلیه کنند.

رزرو هتل‌های فرودگاهی ایران از طریق اسنپ تریپ

از روش‌های رزرو هتل‌های فرودگاهی می‌توان رجوع به وب ‌سایت فرودگاه را نام برد. مراجعه به سامانه اسنپ تریپ هم روش مطمئن دیگری برای این کار خواهد بود. در این سامانه به ‌راحتی می‌توان به هتل های فرودگاهی ایران یا هتل‌ های نزدیک به فرودگاه در شهرهای مختلف دسترسی پیدا کرد. توصیه می‌شود برای رزرو این هتل‌ها بهتر است قبل از سفر اقدام کنید.

هتل رمیس

هتل رمیس

هتل رمیس از بهترین هتل‌های فرودگاهی ایران

یکی از هتل های فرودگاهی ایران هتل رمیس (ایبیس سابق) است. این هتل که توسط مجموعه آکور فرانسه در ضلع جنوبی فرودگاه امام خمینی ساخته شد از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. مسافران فرودگاه امام خمینی می‌توانند واحدهای اقامتی این هتل را به‌صورت ساعتی رزرو کنند.
از امکانات این هتل می‌توان به اتاق‌های تمیز و باکیفیت، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، رستوران، اتوبوس فرودگاهی رایگان و روم‌سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد. مسافران فرودگاه امام خمینی که به هر دلیل به اقامت موقت نیاز دارند می‌توانند به سراغ هتل رمیس بروند.

اتاق‌های هتل فرودگاهی رمیس

اتاق‌های هتل رمیس تهران به دو دسته تقسیم می‌شوند: اتاق‌های استاندارد و اتاق‌های لوکس. در اتاق‌های استاندارد دو تخت یک‌نفره یا یک ‌تخت دونفره وجود دارد. اندازه این اتاق کوچک است و امکانات آن‌ها شامل تلویزیون، یخچال، وای‌فای و حمام اختصاصی می‌شود.
اتاق‌های لوکس بزرگ‌تر هستند و تخت‌های متنوعی دارند. این اتاق‌ها علاوه‌بر داشتن امکانات اتاق‌های استاندارد، دکوراسیون بهتر و ظاهر زیباتری را نیز به نمایش گذاشته‌اند. در هتل رمیس می‌توان اتاق‌های خانوادگی نیز رزرو کرد. این اتاق‌ها نسبت به سایرین کمی مجهزتر هستند.

فاصله هتل رمیس تا اماکن مهم

فاصله هتل رمیس تا برخی از اماکن مهم شهر تهران به این ترتیب است:
۱.۲ کیلومتر فاصله تا فرودگاه امام خمینی
۴۹.۴ کیلومتر فاصله تا فرودگاه مهرآباد
۴۷.۰ کیلومتر فاصله تا میدان آزادی
۵۲ کیلومتر فاصله تا دانشگاه تهران
۵۴.۲ کیلومتر فاصله تا مجموعه ورزشی آزادی تهران

بهترین هتل‌های ایران را بشناسید!

هتل رکسان

هتل رکسان

هتل رکسان از بهترین هتل‌های فرودگاهی ایران

یکی دیگر از هتل های فرودگاهی ایران هتل رکسان یا نووتل سابق با ۱۱ طبقه و ۲۹۶ واحد اقامتی است که در ضلع جنوبی ترمینال اصلی فرودگاه امام خمینی جای دارد. این هتل را در فضایی آرام خواهید یافت و امکانات مناسبی برای میزبانی در آن خواهید دید. کمپانی آکور هتل رکسان را ساخت. فاصله این هتل تا فرودگاه به اندازه یک پل عابر پیاده است.
مسافران می‌توانند اتاق‌های این هتل را به ‌صورت ساعتی رزرو کنند و از اقامت در آن لذت ببرند. از امکانات هتل رکسان می‌توان به پارکینگ، اینترنت وای فای، استخر، خدمات اسپا و مرکز سلامت اشاره کرد. خدمات صبحانه این هتل به رزروهای چندساعته ارائه نمی‌شود.

اتاق‌های هتل رکسان تهران

مهم‌ترین مزیت اتاق‌های هتل رکسان را باید دکوراسیون جذاب و لوکس آن‌ها دانست. اقامت در اتاق‌های این هتل با پنجره بزرگ و دل‌باز و امکانات باکیفیت و مدرن آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود.
تمامی واحدهای اقامتی هتل، سه نوع طراحی متنوع دارند. اتاق‌های دبل استاندارد مساحتی در حدود  ۲۳ تا ۲۵ مترمربع دارند و با طراحی زیبای خود امکاناتی چون تخت دو نفره، دوش، سشوار، یخچال، اینترنت، تلویزیون و چای‌ساز را در بر گرفته‌اند.
اتاق‌های تویین استاندارد هتل نیز علاوه‌بر امکانات ذکر شده دارای دو تخت یک‌نفره بزرگ هستند. مهمانان اتاق‌های تویین استاندارد می‌توانند به ‌صورت رایگان از استخر هتل استفاده کنند. اتاق‌های خانواده‌ هتل رکسان تراس، یک تخت دو نفره، یک تخت دو یا سه طبقه برای کودکان و یک کاناپه تخت‌شو را در اختیار دارند. رکسان یکی از برترین هتل های فرودگاهی ایران به‌شمار می‌آید.

فاصله هتل رکسان تا اماکن مهم

فاصله هتل رکسان تا برخی از اماکن مهم شهر تهران عبارت است از:

  • ۱.۲ کیلومتر فاصله تا فرودگاه امام خمینی
  • ۴۹.۴ کیلومتر فاصله تا فرودگاه مهرآباد
  • ۵۴.۲ کیلومتر فاصله تا مجموعه ورزشی آزادی
  • ۴۷.۰ کیلومتر فاصله تا میدان آزادی
  • ۵۲ کیلومتر فاصله هتل تا دانشگاه تهران

هتل‌های نزدیک فرودگاه شهرهای مختلف


در ایران هتل فرودگاهی با تعریف بین‌المللی تنها در تهران وجود دارد که به هتل‌های رکسان و رمیس محدود می‌شود. مسافران در شهرهای دیگر کشور می‌توانند به هتل‌های نزدیک فرودگاه‌ها مراجعه کنند. در این بخش به برخی از هتل‌های کشور که فاصله اندکی تا فرودگاه آن شهر دارند، اشاره می‌کنیم.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد از هتل‌های فرودگاهی ایران

یکی از هتل‌های مجلل و لوکس در کشور، هتل قصر طلایی است. این هتل را که در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی مشهد قرار دارد بر اساس آخرین استانداردهای جهانی ساخته‌اند. کیفیت خدمات و نوع امکانات هتل نیز در سطح بالایی ارزیابی می‌شود.
هتل قصر طلایی مشهد ۶۱۰ واحد اقامتی دارد که با عناوین سینگل، دبل، سوییت، کانکت، امپریال سوییت، پرزیدنت سوییت، قاجار و… نام‌گذاری شده‌اند. آپارتمان‌های رویال هتل قصر طلایی نیز از امکانات و دکوراسیون ویژه‌ای برخوردارند. برخی از اتاق‌ها دارای تراس و چشم‌انداز به حرم مطهر هستند.
از جمله امکانات اتاق‌های هتل می‌توان به اینترنت، مینی‌بار، تلویزیون، یخچال، حمام، سشوار، اتو و میز، تخت کودک، حمام و… اشاره کرد. برخی از واحدها جکوزی و اتاق نشیمن نیز دارند. امکانات عمومی هتل را نیز تالار پذیرایی، سالن سمینار، سالن زیبایی، صرافی، بانک، آژانس مسافرتی، بیزینس سنتر، کتابخانه، لاندری، پزشک، فست فود، رستوران غذای دریایی، پارکینگ و… تشکیل می‌دهند.
فاصله هتل قصر طلایی تا حرم در حدود ۱۰ دقیقه است. مسافران فرودگاهی می‌توانند به‌راحتی به هتل دسترسی داشته باشند و اقامت در این هتل لذت ببرند. با خواندن بلاگ زیر با هتل قصر طلایی مشهد و امکاناتش بیشتر آشنا می‌شوید:

معرفی هتل قصر طلایی مشهد

هتل آپارتمان استقبال تبریز

هتل آپارتمان استقبال تبریز

هتل آپارتمان استقبال تبریز از هتل‌های فرودگاهی ایران

هتل آپارتمان استقبال هم یکی از اقامتگاه‌های تبریز به‌شمار می‌آید که فاصله کمی با فرودگاه شهر دارد. اگرچه این مجموعه جزو هتل های فرودگاهی ایران به‌حساب نمی‌آید، اما به‌دلیل فاصله اندک آن تا فرودگاه مسافران می‌توانند برای اقامت خود در نظر بگیرند. این هتل آپارتمان سه‌ستاره واقع در منطقه ششگلان و سرخاب دو طبقه پارکینگ اختصاصی را نیز در اختیار مهمانان خود می‌گذارد.
هتل استقبال ۴۲ سوییت با کلیه وسایل رفاهی دارد که مسافران فرودگاه می‌توانند به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. این هتل در فاصله‌ای نزدیک به مکان‌های مهمی چون موزه قاجار، بازار بزرگ و تاریخی تبریز و مقبره‌الشعرا به مهمانانش خدمات می‌دهد.
از امکانات هتل آپارتمان استقبال می‌توان به تاکسی‌سرویس، تالار پذیرایی با ظرفیت ۲۵۰ نفر، کافی شاپ، اینترنت وای فای و رستوران اشاره کرد. مهمانان می‌توانند در رستوران هتل از طعم غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و درباری لذت ببرند.

هتل آناهیتا شیراز

هتل آناهیتا شیراز

هتل آناهیتا شیراز از هتل‌های فرودگاهی ایران

هتل آناهیتا شیراز با در اختیار داشتن ۲۲ اتاق و سوییت در نزدیکی فرودگاه شیراز قرار گرفته است. این هتل در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل آناهیتا جزو هتل‌های محبوب شیراز به‌حساب می‌آید و به‌دلیل قیمت مناسب همواره از سوی مسافران و گردشگران مورداستقبال قرار می‌گیرد.
از امکانات هتل آناهیتا می‌توان به پارکینگ رایگان، اینترنت، تلویزیون، حمام، خدمات تور، تاکسی سرویس و… اشاره کرد. مکان‌های دیدنی نزدیک هتل هم خانه زینت‌الملک، باغ نارنجستان قوام، مسجد نصیرالملک، مسجد جامع عتیق، بازار وکیل، ارگ کریمخانی و مسجد وکیل هستند.

سخن آخر؛

در هتل‌های فرودگاهی مسافران می‌توانند برای چند ساعت اتاق رزرو کنند و تا رسیدن زمان پرواز خود در آن اقامت داشته باشند. از جمله هتل های فرودگاهی ایران می‌توان به هتل رمیس و هتل رکسان در تهران اشاره کرد. در دیگر شهرهای کشور هتل فرودگاهی به معنای واقعی وجود ندارد. اما برخی از هتل‌ها که فاصله کمی با فرودگاه آن شهر دارند، این نقش را ایفا می‌کنند.

چطور بهترین هتل را انتخاب کنیم؟

تفاوت هتل‌ های فرودگاهی ایران با هتل‌های معمولی آن در چیست؟

هتل ‌های فرودگاهی ایران در نزدیکی فرودگاه قرار دارند و مسافران می‌توانند به‌صورت ساعتی اتاق‌های آن‌ها را رزرو کنند.

بهترین هتل های فرودگاهی ایران کدم‌اند؟

بهترین هتل های فرودگاهی ایران هتل رمیس و هتل رکسان نام دارند که در تهران و در نزدیکی فرودگاه امام خمینی قرار دارند.

کدام هتل مشهد نقش هتل های فرودگاهی ایران را ایفا می‌کند؟

هتل مجلل قصر طلایی مشهد فاصله اندکی با فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد دارد که مانند هتل های فرودگاهی ایران عمل می‌کند.

کدام هتل در تبریز وظیفه هتل های فرودگاهی ایران را انجام می‌دهد؟

هتل آپارتمان استقبال تبریز با فاصله کمی که تا فرودگاه این شهر دارد، مانند هتل های فرودگاهی ایران پذیرای مسافران فرودگاه است.

دسته:ایرانگردیهتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد