بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

تاریخ انتشار : 20 تیر 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۲۱ تیر ۱۴۰۲
بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز کدامند؟

شناخت هتل‌های سه ستاره تبریز باعث می‌­شود که هنگام سفر به این کلان شهر بی­‌نظیر، تجربه لذت از یک اقامتگاه عالی با امکانات کافی را به­دست بیاورید. به همین دلیل در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با بهترین هتل‌­های سه ستاره این شهر آشنا کرده و امکاناتی که هر کدام در اختیار مهمان­‌های خود قرار می‌­دهند را معرفی کنیم.

هتل‌های سه ستاره تبریز

تبریز، کلان شهری است که جاذبه‌­های گردشگری فوق­العاده، مراکز خرید بی‌­نظیر و طبیعتی بکر دارد. ازاین­ رو به­‌عنوان یک خبر خوب باید گفت که این شهر، هتل‌­های سه ستاره زیادی دارد که میزبان شما از همه نقاط ایران هستند.

اگر بخواهیم بهترین هتل‌­های ۳ ستاره تبریز را نام ببریم، باید اشاره­‌ای به هتل‌­های دریا، فرید، سارای، کاسپین و استقبال داشته باشیم. در ادامه هر یک از این هتل‌­ها را با آدرس و موقعیت جغرافی­شان به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی هتل دریا تبریز

هتل دریا تبریز

فضای داخلی هتل دریا تبریز

این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۹ به بازسازی آن پرداختند. هتل دریا به­‌عنوان یک هتل ۳ ستاره دارای امکانات و تجهیزات بی‌نظیری است که می­‌تواند پاسخگوی نیاز شما برای داشتن تجربه یک سفر ایده­آل به تبریز باشد.

این هتل در خیابان ۲۲ بهمن شهر تبریز واقع شده و همین موضوع باعث می‌­شود تا امکان دسترسی به جاذبه‌­های گردشگری تبریز در اختیار مهمان‌­ها قرار بگیرد.

حال که صحبت از جاذبه‌­های گردشگری این منطقه به­میان آمد، باید بگوییم که خیابان ۲۲ بهمن نزدیک به برج شهر و خیابان ولیعصر است. ولیعصر نقطه‌­ای در تبریز محسوب می­‌شود که شما را به مراکز خرید و جاهای دیدنی زیادی لینک خواهد کرد. به همین دلیل با اقامت در هتل‌های سه ستاره تبریز و هتل دریا، قادر خواهید بود تا دسترسی ساده­ای به یکی از نقاط دیدنی شهر تبریز به ­دست بیاورید.

در رابطه با امکانات هتل دریا باید اضافه کنیم که این هتل از مزیت‌­هایی مثل پارکینگ رایگان، استخر سرپوشیده، آسانسور و اینترنت برخوردار است. اتاق­‌های هتل دریا به یخچال، تلویزیون، چیلر، لوازم بهداشتی، حوله، گیرنده دیجیتال، مبلمان، توالت فرنگی، جا لباسی، سیف باکس، دستمال توالت و آویز لباس مجهز هستند.

راهنمای سفر به تبریز؛ گشتی در شهر شهریار و مشروطه

بررسی ویژگی­‌های هتل فرید تبریز

هتل فرید تبریز

نمای رستوران هتل فرید تبریز

در میان هتل‌های سه ستاره تبریز، هتل فرید دومین هتلی است که در لیست بهترین­‌ها دیده می­‌شود. این هتل میزبان مهمان­‌های فارسی ­زبان، ترک‌زبان و انگلیسی‌­زبان است و با توجه به اینکه آن را در سال ۱۳۹۸ تاسیس کرده‌­اند، می­‌توان نتیجه گرفت که امکانات به ­روز و ویژگی‌­های فوق‌­العاده‌­ای برای آن در نظر گرفته شده است.

هتل فرید در خیابان شریعتی جنوبی شهر تبریز واقع شده و به­ واسطه پنجره‌ای شیشه­‌ای که دارد، امکان دیدن آسمان پاکیزه تبریز و خیابان‌های منظم این شهر را در اختیار مهمان­‌های خود قرار می‌­دهد.

باید بگوییم که خیابان شریعتی جنوبی با نام شهناز نیز شناخته می­شود و این منطقه امکان دسترسی به مراکز خرید را برایتان ممکن می­‌کند. با اقامت­داشتن در هتل فرید، قادر خواهید بود تا به مناطق دیگری نظیر صائب تبریزی و پاستور نیز دسترسی داشته باشید.

از امکانات موجود در هتل فرید می‌­توان به اینترنت، کولرگازی، سشوار، یخچال، شوفاژ، جا لباسی، آسانسور و در مجموع ۲۳ امکان مختلف دیگر اشاره کرد که همه این­ها می­توانند داشتن یک اقامت خوب در تبریز را برای شما تضمین کنند.

بهترین شیرینی‌های تبریز، سفری به شیرینی باقلوا!

هتل سارای تبریز چه امکاناتی دارد؟

هتل سارای تبریز

هتل سارای تبریز، فضای داخلی سوئیت‌ها

در میان هتل‌های سه ستاره تبریز، هتل سارای تبریز یکی دیگر از اقامتگاه­‌های نوساز است که در مهرماه سال ۱۳۹۹ تاسیس شده‌است. با توجه به موقعیت جغرافیایی که این هتل دارد، می‌­توان گفت که امکان دسترسی به مراکز تاریخی مهم شهر تبریز برای مهمان­‌ها به­وجود آمده است.

سارای در خیابان مدرس تبریز تاسیس شده و دارای ۲۷ امکان مورد نیاز، جهت داشتن یک اقامت بی­‌نقص است. اتاق­‌های این هتل به اینترنت، تلویزیون، مبلمان، گیرنده دیجیتال، جا لباسی، آویز کمد، دستمال توالت، توالت فرنگی و ایرانی مجهز هستند. باید اضافه کنیم که سارای ۲ امکان کاربردی دیگر نظیر حوله و چای­ساز را نیز به مهمان‌­های خود عرضه می­‌کند که پرداخت این ۲ مورد در محل صورت می‌­گیرد.

در نهایت باید اشاره کنیم برای کسانی که قصد قدم‌­زدن در بازارهای تاریخی تبریز را دارند و می­‌خواهند از معماری­‌های قدیمی این شهر لذت ببرند، اقامت در هتل سارای پیشنهاد مطلوبی است که قطعا به نیاز آنها پاسخ خواهد داد.

فاصله تهران تا تبریز با ماشین، قطار و هواپیما

معرفی هتل کاسپین تبریز

هتل کاسپین تبریز

هتل کاسپین تبریز، اتاق سه تخته

هتل کاسپین تبریز در خیابان شهید بهشتی یا منصور سابق شهر تبریز واقع شده و این موقعیت جغرافیایی باعث می­‌شود تا مهمان­‌ها و مسافرهای زیادی به آن جذب شوند. توجه داشته باشید که شهید بهشتی خیابانی است که به مکان­‌های دیدنی زیادی مثل ارگ تبریز، مسجد جامع، موزه تبریز، مسجد کبود و خانه مشروطه ختم می‌­شود.

این هتل دارای ۴ طبقه و ۲۰ اتاق است که به­‌خاطر وجود رستوران و کافی­‌شاپ داخلش، توانایی میزبانی بی­نظیری را از مهمان­های خود دارد. هتل کاسپین از اینترنت پر سرعتی بهره­‌مند است. همچنین اگر با ماشین شخصی به تبریز سفر کنید و در این هتل اقامت بگیرید، پارکینگ‌­های سقف‌­دار و بدون سقف را در اختیار شما قرار خواهند داد تا هیچ نگرانی از بابت جای پارک خودرو خود نداشته باشید.

این هتل ۱۲ امکان و ویژگی فوق­‌العاده دارد که آن را به یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز تبدیل کرده است. اگر بخواهیم اشاره­ای به این ۱۲ ویژگی داشته باشیم باید از وجود رستوران، نمازخانه، تاکسی سرویس، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، تلویزیون، سشوار، سیستم تهویه هوا، یخچال، کافی­شاپ و سیستم اعلام حریق در این هتل به شما خبر دهیم.

ازاین­‌رو درصورتی­که قصد بازدید از کلیسای کاتالوگ، کلیسای مریم مقدس، خانه مشروطه تبریز و کاخ شهرداری این شهر را در کمتر از ۵ دقیقه دارید، رزرو اقامت از هتل کاسپین یک پیشنهاد ایده‌­آل برای شما خواهد بود.

توجه داشته باشید که امکان رزرو اتاق از این هتل از طریق پلتفرم‌­های زیادی از جمله اسنپ تریپ برای شما به‌­وجود آمده که با مراجعه به آنها، می­‌توانید قبل از پرشدن اتاق­‌های هتل کاسپین، در اسرع وقت اقدام کنید.

بهترین هتل‌های تبریز برای بودجه های مختلف

معرفی و بررسی هتل آپارتمان استقبال شهر تبریز

هتل آپارتمان استقبال شهر تبریز

نمای بیرونی هتل آپارتمان استقبال شهر تبریز

هتل آپارتمان استقبال یکی دیگر از اقامتگاه­‌هایی است که نام آن در لیست بهترین هتل‌های سه ستاره تبریز دیده می­‌شود. این هتل به‌واسطه ۱۱ طبقه‌­ای که دارد، به­‌عنوان یکی از بلندترین هتل­‌های شهر تبریز شناخته می­‌شود.

هتل استقبال دارای ۴۱ اتاق است که در صورت رزرو به‌­موقع آن، قادر به اقامت در قدیمی­‌ترین و تاریخی­‌ترین نقطه شهر تبریز خواهید بود. در واقع این هتل شرایط دسترسی شما را به مکان­‌های تاریخی و فرهنگی تبریز فراهم خواهد کرد.

ازاین ­رو اگر دوست دارید که در اسرع وقت به مکان­‌های تاریخی و فرهنگی تبریز بروید و یک اقامت مقرون­ ‌به‌ ­صرفه و در عین حال با امکانات کافی و بی­نظیر داشته باشید، پیشنهاد می‌­کنیم که هنگام رزرو هتل از اسنپ تریپ و سایر پلتفرم‌­ها، ویژگی­‌های این هتل ۳ ستاره فوق­‌العاده‌ای که در تبریز وجود دارد را نیز مورد بررسی قرار دهید.

هتل‌های لوکس تبریز کدامند؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

بازدید از خانه‌های تاریخی تبریز، پرسه در دل تاریخ!

8 آبان 1402
بهترین شیرینی‌های تبریز، سفری به شیرینی باقلوا!

بهترین شیرینی‌های تبریز، سفری به شیرینی باقلوا!

3 خرداد 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد