هتل‌های سمنان به همراه قیمت را اینجا ببینید

تاریخ انتشار : 12 تیر 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۷ دی ۱۴۰۱
هتل‌های سمنان به همراه قیمت را اینجا ببینید

سمنان در ۲۱۶ کیلومتری تهران، گذشته از دیدنی‎هایش به دلیل قرار گرفتن سر راه خراسان رضوی، شهری‌ست که برخی در آن یکی دو روزی را توقف می‌کنند. قطار تهران-مشهد نیز از این شهر  می‌گذرد و همین باعث معروفیت هرچه بیشتر آن شده است. شما در این شهر انتخاب چندانی ندارید، هتل‌های سمنان دو تاست که ما به معرفی این دو هتل پرداخته‌ایم.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

هتل جهانگردی سمنان

هتل جهانگردی سمنان

اتاق‌های هتل جهانگردی سمنان

خیلی‌ها معتقدند یکی از بهترین هتل‌های سمنان همین‌جاست، هتلی که نسبت به قیمتش امکانات خوبی ارائه می‌کند. هتل جهانگردی سمنان از سال ۱۳۶۴ پذیرای مسافرانی است که به سمنان سفر می‌کنند. این هتل در سال ۱۳۸۶ بازسازی شد ه و شامل ۳۶ اتاق است که در دو طبقه‌اش قرار گرفته‌اند.

هتل جهانگردی سمنان ۳ ستاره است و مثل دیگر هتل‌های مجموعه‌ جهانگردی، کیفیت نسبتا استانداردی دارد. بعضی از مسافران ترجیح می‌دهند صبحانه متنوع‌تر و سیستم تهویه مطبوع در تابستان خنک‌تر باشد.

رستوران هتل منوی متنوعی دارد و پارکینگ هتل شما را از بابت امنیت ماشین‌تان خاطر جمع می‌کند. هتل جهانگردی نزدیک مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی سمنان دارد. فاصله‌ هتل تا فرودگاه ۱۰ کیلومتر و مرکز شهر ۳ کیلومتر است.

امکانات هتل: پارکینگ، رستوران، اینترنت در لابی و اتاق،‌ تاکسی سرویس، تهویه مطبوع، روم سرویس ۱۲ ساعته، خودپرداز، سالن همایش، یخچال و‌ تلویزیون

جاذبه‌های نزدیک به هتل: ۵ دقیقه تا مرکز شهر، ۱۴ دقیقه تا دروازه ارگ، ۱۴ دقیقه تا بازار سمنان، ۱۵ دقیقه تا مسجد جامع سمنان،‌ ۳۰ دقیقه تا منطقه‌ ییلاقی شهمیرزاد و ۱ ساعت تا کاروانسرای سنگی

قیمت: برای رزرو اتاق دو تخته ۱۸۰ هزار تومان و برای سوئیت چهار تخته ۳۰۲ هزار تومان باید بپردازید.

هتل گوتکه مال

هتل گوت ک مال سمنان

اتاف‌های هتل گوتکه مال سمنان

یکی دیگر از هتل ‌های سمنان، هتل گوتکه مال است که در آن اولین‌های زیادی پیدا می‌شود. این هتل اولین مرکز اقامتی ۵ ستاره در کشور بوده است که مجموعه پارک آبی دارد. همچنین نخستین تالار بدون ستون و یکپارچه‌ سمنان را در دل خود جا داده است.

هتل گوتکه مال که نامش به معنی محل برپایی چادر عشایر است، دارای ۶۳ اتاق و سوئیت بوده و ظرفیت پذیرش ۲۵۰ نفر را دارد. اتاق‌ها بزرگ و دلباز هستند و سوئیت‌ها سقف بلندی دارند.

این هتل که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده،‌ رستوران فرنگی، ایرانی و سالن صبحانه دارد. پارک آبی گوتکه مال در هر نوبت پذیرای ۵۰۰ نفر است. در این پارک آبی فضای ویژه‌ی کودک، چاله فضایی، بومرنگ، سرسره، سونا، جکوزی و اتاق ماساژ درنظر گرفته شده است. بنابراین، اگر همراه کودک سفر می‌کنید، خیالتان از بابت سرگرمی او هم راحت است.

اما با وجود اینهمه خوبی این هتل ایرادهایی هم دارد. تالار پذیرایی آن در بالاترین طبقه واقع شده و در شب‌هایی که مراسمی در آن برگزار می‌شود، سر و صدایش در هتل شنیده میشود. بعضی از مهمانان توقع صبحانه‌ متنوع‌تر و مفصل‌تری از این هتل ۵ ستاره داشته‌اند و برخی دیگر از سرعت پایین اینترنت ناراضی‌ بوده‌اند.

امکانات هتل: موزه‌ فرش، مجتمع تجاری، بانک، صرافی، آرایشگاه و آژانس مسافرتی، پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، پارک آبی شامل سونا، جکوزی، محوطه‌ ویژه‌ کودک و سالن ماساژ، تالار پذیرایی، آسانسور، خودپرداز، تاکسی سرویس، فروشگاه، اینترنت در اتاق و لابی،‌ صبحانه در اتاق

جاذبه‌های نزدیک هتل: ۹ دقیقه تا بازار سمنان، ۵ دقیقه تا دروازه ارگ سمنان، ۷ دقیقه تا خانه تاریخی تدین،‌ ۳۶ دقیقه تا منطقه ییلاقی شهمیرزاد

قیمت: اتاق یک تخته ۱۸۹ هزار، دو تخته دوبل و تویین ۲۶۰ هزار تومان و سوئیت چهارتخته ۴۰۰ هزار تومان است.

چیزهایی که درباره جنگل ابر نمی‌دانید

 

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

اوپرت

اوپرت؛ مرز حیرت‌انگیز سمنان و مازندران

7 بهمن 1397
راهنمای سفر به شهمیرزاد سمنان

راهنمای سفر به شهمیرزاد سمنان

18 مهر 1396

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد