اقامتگاه و هتل‌های مشهد نزدیک حرم کدامند؟

تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
مسافرخانه های مشهد نزدیک حرم

اقامتگاه و هتل‌های مشهد نزدیک حرم کدامند؟ مشهد مهم‌ترین قطب گردشگری مذهبی در ایران است و بیشتر کسانی که به این شهر سفر می‌کنند برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) این شهر را انتخاب کرده‌اند. بنابراین برایشان چندان اهمیتی ندارد که هتل مشهد امکانات رفاهی یک هتل ۵ ستاره را داشته باشد. چیزی که برای مسافران مشهد اهمیت بیشتری دارد نزدیک بودن به حرم و قیمت مناسب محل اقامتشان است. اگر قصد دارید به مشهد سفر کنید و در اقامتگاهی با قیمت مناسب و نزدیک به حرم اقامت داشته باشید با اسنپ تریپ همراه باشید و با ۴ مسافرخانه و هتل آپارتمان نزدیک به حرم آشنا شوید.

مهمانسرا قصر نوین

هتل قصر نوین مشهد

اتاق‌های هتل قصر نوین مشهد

این مهمانسرا بین خیابان امام رضای ۹ و ۱۱ ساخته شده است. اگر بخواهید از این مهمانسرا پیاده به حرم مطهر امام رضا (ع) بروید کافی‌ است یک ربع پیاده روی کنید. با ماشین هم از مهمانسرا قصر نوین تا حرم فقط ۱۰ دقیقه راه است. قیمت بسیار مناسب این مهمانسرا، فاصله کمی که تا حرم دارد و امکانات رفاهی‌اش آن را به اقامتگاهی محبوبی میان مسافران مشهد تبدیل کرده است.

راهنمای سفر به مشهد؛ از زیارت تا سیاحت

هتل آپارتمان اسپینو

هتل اسپینو مشهد

اتاق های هتل اسپینو مشهد

هتل آپارتمان اسپینو در سال ۹۳ افتتاح شده و نسبت به قیمت مناسبش امکانات رفاهی بسیار خوبی در اختیار مهمانان قرار می‌دهد. برای مثال مهمانانی که برای اقامتشان در مشهد این هتل را انتخاب می‌کنند می‌توانند از سونا و جکوزی، اینترنت، تاکسی سرویس و سایر امکانات هتل استفاده کنند. هتل اسپینو فاصله چندانی با حرم مطهر امام رضا (ع) ندارد و با ماشین ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید به حرم برسید.

هتل آپارتمان گلاره

هتل آپارتمان گلاره

اتاق های هتل آپارتمان گلاره

هتل آپارتمان گلاره به خاطر فاصله بسیار کمی که تا حرم دارد یکی از محبوب‌ترین هتل آپارتمان‌های مشهد است. از این هتل‌آپارتمان با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم خواهید رسید. این هتل آپارتمان در خیابان امام رضا ۲ ساخته شده است. از آنجایی که مسافران مشهد بیشتر در هتل‌ها و مهمان‌سراهای خیابان امام رضا اقامت دارند، در این خیابان کافه و رستوران‌های زیادی ساخته شده است و اگر دوست داشته باشید به جز غذای هتل غذای رستوران‌های دیگر را هم تجربه کنید کافی است به این خیابان بروید تا گزینه‌های زیادی برای صرف غذا داشته باشید. البته هتل آپارتمان گلاره رستورانی دارد که با غذاهای خوشمزه از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

هتل آپارتمان هورام

هتل آپارتمان هورام انتخاب خوبی برای کسانی است که می‌خواهند در سفرشان در سوییت‌های یک خوابه اقامت داشته باشند و محل اقامتشان فاصله زیادی با حرم مطهر امام رضا (ع) نداشته باشد. از این هتل آپارتمان با ۷ دقیقه رانندگی به حرم خواهید رسید. اگر هم اهل پیاده روی باشید می‌توانید وقت‌های خالی‌تان به پارک میرزاکوچک خان بروید. این پارک تا هتل آپارتمان هورام پیاده فقط ۴ دقیقه فاصله دارد. امکانات رفاهی خوب و دسترسی مناسب این هتل آپارتمان را به گزینه مناسبی برای اقامت در مشهد تبدیل کرده است.

لیست هتل‌های نزدیک حرم امام رضا (ع)

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد