معرفی بهترین هتل‌های دزفول

تاریخ انتشار : 19 تیر 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ دی ۱۴۰۱
لیست هتل های دزفول

دزفول یکی از شهرهای شمالی استان خوزستان است که به داشتن باغ‌های مرکبات و رودخانه‌ی پر آب شهرت دارد. در سفر به دزفول می‌توانید از روخانه‌ی دز، آسیاب‌های آبی، پل قدیم دزفول، خانه‌های تاریخی، بازار قدیم و زیارتگاه‌های آن بازدید کنید. اما پیش از سفر باید به فکر رزرو اتاق در هتل‌های دزفول باشید. در دزفول دو هتل سه ستاره و یک هتل تک ستاره وجود دارد که همه‌ی آنها دسترسی خوبی به دیدنی‌های شهر دارند. پس از آشنایی با لیست هتل‌های دزفول با توجه به بودجه‌ی سفرتان و امکانات هتل، از میان آنها انتخاب کنید. با اسنپ تریپ همراه باشید.

هتل آوان؛ هتلی ۳ ستاره در لیست هتل های دزفول

هتل آوان دزفول

نمایی از هتل آوان

هتل آوان دزفول هتلی ۳ ستاره و ۲ طبقه است که در سال ۱۳۷۰ کارش را آغاز کرده است. این هتل ۲۴ اتاق دارد و در سال‌های ۱۳۸۲ و ۱۳۹۶ بازسازی شده است. امکانات هتل در حد ستاره‌هایش به‌نظر می‌‌رسد. برخورد کارکنان دوستانه و خوب است، صبحانه‌‌ی خوش‌مزه‌ای سرو می‌کند و آرامش در آن برقرار است.
کمتر مسافری شهر مقصد را به‌خوبی می‌شناسد. یک ویژگی هتل آوان این است که تور دزفول‌گردی یک روزه برگزار می‌کند و درصورت تمایل، شما را به جاهای دیدنی دزفول می‌برد. فاصله‌ی هتل آوان تا پارک ساحلی علی مالک ۵ دقیقه و تا پارک بعثت ۴ دقیقه رانندگی است؛ می‌بینید که قدم‌زنان هم می‌توانید به این پارک‌ها بروید.
پارکینگ هتل روباز است و ظرفیت محدودی دارد. پیشنهاد می‌کنیم پیش از رزرو هتل، از امکان استفاده از پارکینگ مطمئن شوید. اگر در طبقه‌ی بالا اتاق رزرو کنید، باید از پلکان رفت‌‌و‌آمد کنید، زیرا هتل آسانسور ندارد.

امکانات هتل: پارکینگ، لابی، اینترنت رایگان، تاکسی سرویس، صبحانه‌ی بوفه، کافی شاپ، لاندری، باغچه و تور گردشگری یک روزه

جاذبه‌های نزدیک هتل: فاصله‌ی ۵ دقیقه تا پارک ساحلی علی مالک و پارک بعثت، ۵ دقیقه تا خیابان ساحلی، تا بازار کهنه ۵ دقیقه، ۹ دقیقه تا خانه‌ی تاریخی سوزنگر، ۶ دقیقه تا خانه‌ی تاریخی تیزنو و ۱۲ دقیقه تا فرودگاه دزفول

قیمت در تاریخ انتشار مطلب: برای اتاق دو تخته تویین و دابل ۱۷۵ هزار و برای اتاق سه تخته ۲۱۱ هزار تومان می‌پردازید.

هتل جهانگردی دزفول؛ از بهترین هتل‌های شهر

هتل جهانگردی دزفول

نمایی از هتل جهانگردی دزفول

هتل جهانگردی دزفول از سال ۱۳۷۰ پذیرای مهمانان است، اما در ۱۳۹۴ بازسازی شده است. این هتل ۳ ستاره است و ۲۲ اتاق در دو طبقه دارد.
بسیاری از مسافران معتقدند هتل جهانگردی بهترین هتل در لیست هتل های دزفول است.. امکانات آن در خور یک هتل سه ستاره است. صبحانه‌ی ایرانی سرو می‌کند و منوی رستورانش خیلی متنوع است. انواع غذاهای دریایی تازه مانند میگو و ماهی در رستوران هتل ارائه می‌شود.
پارکینگ هتل جهانگردی در فضای باز است، اما سایه‌بان طراحی شده و ماشین‌ها در سایه قرار می‌گیرند. اتاق‌ها و ملافه‌ها تمیز هستند و چیدمان و پاکیزگی قابل‌قبولی دارند. مقابل هتل سوپرمارکت پر و پیمانی قرار دارد که برای خریدهای فوری در دسترس شماست.
اگر در اتاق‌های طبقه‌ی همکف هتل جهانگردی دزفول اقامت کنید، باتوجه به رفت‌وآمد مسافران، امکان بازکردن پرده‌ها را ندارید. فرش بعضی از اتاق‌ها تمیز نیست و ایرانی یا فرنگی بودن سرویس اتاق‌ها را باید از پیش مشخص کنید.

امکانات هتل: پارکینگ، رستوران، روم سرویس، صبحانه، کولر اسپیلت، آسانسور، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، وای فای و کافی شاپ

جاذبه‌های نزدیک هتل: ۵ دقیقه رانندگی تا بازار کهنه، ۵ دقیقه تا خانه‌ی تیزنو، ۷ دقیقه تا خانه‌ی تاریخی سوزنگر و پل قدیم دزفول و ۱۲ دقیقه تا فرودگاه دزفول

قیمت در تاریخ انتشار مطلب: برای رزرو اتاق دو تخته تویین و دابل ۱۹۲ هزار و برای اتاق سه تخته ۲۵۲ هزار می‌پردازید.

جاهای دیدنی دزفول

هتل روناش؛ با چشم‌اندازی به رودخانه دز

هتل روناش

هتل روناش، از بهترین هتل‌های دزفول

هتل روناش در سال ۱۳۷۴ به بهره‌برداری رسید و در ۱۳۹۲ بازسازی شد. این هتل ۱۷ اتاق دارد و ۱ ستاره است. هتل در جاده‌ ساحلی دزفول قرار گرفته است. و اگر دلتان بخواهد به ساحل، پل‌های دوم و سوم و رودخانه‌ی دز دسترسی خوبی داشته باشید و در سفرتان پیاده‌روی‌ خوشی را تجربه کنید، هتل روناش بهترین انتخاب در لیست هتل های دزفول است.
از آنجا که هتل روناش نزدیک بافت قدیمی شهر قرار دارد، دسترسی‌اش به خانه‌های تاریخی‌، مسجد جامع و بازار قدیم دزفول ساده و راحت است.
هتل روناش ساختمانی قدیمی دارد و ممکن است گاهی سروصدای منطقه چندان خوشایندتان نباشد، اما با این حال چشم‌انداز دلپذیر اتاق‌های مهمانسرای روناش به شما آرامش می‌دهد، در این اتاق‌ها می‌توانید از پشت پنجره موج‌های ریز رودخانه‌ی دز را ببنید و لذت ببرید.

امکانات هتل: رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، آسانسور،  اینترنت در لابی، روم سرویس ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس،

جاذبه‌های نزدیک هتل: از هتل روناش ۳ دقیقه رانندگی تا مسجد جامع دزفول، بازار کهنه، خانه‌ی تیزنو و پارک ساحلی علی مالک، ۴ دقیقه تا خانه‌ی سوزنگر و ۱۵ دقیقه تا فرودگاه دزفول فاصله دارید.

قیمت در تاریخ انتشار مطلب: قیمت رزرو اتاق یک تخته ۹۰ هزار، دو تخته ۱۲۳ هزار، سه تخته ۱۴۸ هزار و پنج تخته ۱۹۳ هزار تومان است.
شما می‌توانید هتل مورد نظرتان را با بهترین قیمت از سایت اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

رستوران‌گردی به سبک دزفولی‌ها

سوالات متداول

آیا در دزفول هتل‌های مقرون‌به‌صرفه نیز وجود دارند؟

هتل‌های دزفول هتل‌هایی مقرون به صرفه و با قیمتی مناسب هستند.

چگونه هتل مورد نظرمان را رزرو کنیم؟

شما به آسانی می‌توانید به سایت اسنپ تریپ بروید و اتاق‌های موردنظر هتل خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران

1 آذر 1402
بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران کدامند؟

بهترین هتل‌های ساحلی شمال ایران کدامند؟

15 مهر 1402

۱ نظر

  • پاسخ iman ۲۰ تیر ۱۳۹۷ از ۱۰:۵۴

    پارک ساحلی علی کله میباشد که به اشتباه علی مالک نوشته شده. سپاس بابت معرفی شهر و هتل های آن

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد