هتل‌های لوکس کیش کدامند؟

تاریخ انتشار : 21 آبان 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
هتل‌های لوکس کیش کدامند؟

خنک شدن هوا، بازار سفر به شهرهای جنوبی، از جمله کیش را داغ‌تر می‌کند. و در این موقع مسئله‌ای به اسم اقامت در هتل کیش هم به میان می‌آید. یکی از مزیت‌های کیش، داشتن هتل‌های متنوع با قیمت‌های متفاوت است. اما در این میان هتل‌های لوکس کیش، از بقیه پرطرفدارترند. چون هم امکانات بیشتری دارند و هم دسترسی‌شان به دریا و مراکز خرید کیش راحت‌تر است. در ادامه این مطلب اسنپ‌تریپ، برخی از هتل‌های لوکس کیش را بشناسید!

هتل بین‌المللی کیش

هتل بین المللی کیش

هتل بین‌المللی کیش، یکی از هتل‌های لوکس کیش است که از سال ۱۳۹۶ کارش را شروع کرده. هتلی بزرگ که ۱۴ طبقه و ۱۰۰ اتاق دارد و شامل اتاق‌های سینگل، کانکت، توئین، دبل، تریپل و سوییت است.

نزدیک بودن هتل به جاهای دیدنی کیش، مثل اسکله تفریحی و مراکز خرید کیش یکی از امتیازهای هتل بین المللی محسوب می‌شود. اگرچه خود هتل هم خدمات تفریحی مثل گشت دور جزیره، سافاری و بازی‌های دریایی هم به مسافرانش ارائه می‌دهد.

برخورد خوب کارکنان، طراحی دل‌باز و زیبای لابی، اتاق‌های شیک و تمیز، صبحانه‌ متنوع و رستوران خوب از نقاط قوت هتل بین‌المللی کیش است. که بیشتر مسافران به آنها اشاره کرده‌اند. ترانسفر فرودگاهی برای رفت‌وبرگشت هم از خدمات رایگانی است که در اینجا به مسافران ارائه می‌شود.

امکانات هتل: روم سرویس ۲۴ ساعته، آسانسور، پارکینگ، خشکشویی، مینی‌بار، سیستم تهویه مطبوع مرکزی، کافی‌شاپ، تلویزیون کابلی یا ماهواره، اینترنت رایگان در اتاق و لابی، رستوران، سالن صبحانه‌خوری، فروشگاه، باشگاه بدن‌سازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و زمین تنیس استاندارد.

جاذبه‌های نزدیک: ۱۱ دقیقه تا فرودگاه، ۱۲ دقیقه پیاده تا اسکله تفریحی، ۴ دقیقه پیاده‌ تا بازار ونوس، ۴ دقیقه با ماشین تا مجتمع تجاری کیش و ۲۰ دقیقه با ماشین تا کشتی یونانی.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان، از دیگر هتل های لوکس و قدیمی کیش است که از سال ۱۳۵۴ فعالیش شروع شده. با وجود قدیمی بودن، هتل شایان با داشتن نمایی زیبا و طراحی داخلی قابل قبول، با خیلی از هتل‌های نوساز کیش رقابت می‌کند. این هتل در مجموع ۱۹۵ اتاق و سوییت دارد که بعضی‌ از آنها رو به دریا هستند.

با اینکه مبلمان اتاق‌ها در این هتل چندان نو نیست، ولی تمیزی آنها در حد معقول است. منوی صبحانه رستوران یک روز در میان تکراریست و تنوع چندانی ندارد. اما همه اینها را که فاکتور بگیریم، برخورد خوب و دوستانه کارکنان در رستوران و قسمت پذیرش، از نقاط قوت هتل شایان است.

امکانات هتل: روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته،‌ اینترنت در لابی، خشک‌شویی و اتو، خدمات بیدار باش، تراس، آسانسور، صبحانه و ناهار در اتاق، تبدیل ارز، اتاق چمدان، خدمات تور، اجاره ماشین با راننده، خدمات نگهداری از کودکان، رستوران، چایخانه در فضای باز و سرپوشیده، کافی‌شاپ، امکانات کاری مثل سالن همایش، کنفرانس و اجتماعات، سالن بیلیاد، اتاق سیگار، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و آلاچیق، ترانسفر رفت به فرودگاه.

جاذبه‌های نزدیک: ۸ دقیقه تا فرودگاه، ۵ دقیقه تا اسکله تفریحی، ۵ دقیقه پیاده تا بازار ونوس و بولینگ مریم، یک ربع پیاده تا بازارهای پردیس ۱ و ۲ و پانیذ، ۲۰ دقیقه با ماشین تا کشتی یونانی.

رمانتیک‌ترین هتل‌های کیش برای ماه عسل

هتل ترنج کیش

هتل ترنج

اگر دنبال تجربه‌ای متفاوت از اقامت در کیش هستید، هتل ترنج بهترین انتخاب است؛ ترنج، روی آب‌های خلیج‌فارس بنا شده‌ و اولین هتل روی آب ایران است. در این هتل، از بازارها و شلوغی جزیره دور هستید، اما از خیر رفتن به بازار که بگذرید، خود هتل جذابیت زیادی دارد.

این هتل روی آب کیش، در مجموع شامل ۱۰۰ سوییت است. بخشی از اتاق‌ها، کف پوش شیشه‌ای دارند و زیر پایتان نمایی هیجان‌انگیز از دریا را می‌بینید. به‌جز منظره کف، از تراس سوییت‌ها هم می‌توانید دیدی رو به دریا داشته باشید. سوییت‌ها که با اسکه‌های چوبی به‌هم وصل شده‌اند، در سه متراژ ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متری هستند. و چیدمان مدرنی دارند. البته این را هم بگوییم که بعضی‌ها از کیفیت غذاهای هتل ناراضی بوده‌اند.

امکانات هتل: روم سرویس، مبلمان، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، میزتحریر، تراس، خشک‌شویی، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفا حریق در داخل اتاق، اجاره خودرو، اورژانس، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، رستوران، کافی‌شاپ ساحلی، رستوران روی دریا، رستوران ساحلی، سالن اسپا و ماساژ، سالن بازی ساحلی شامل بیلیارد، فوتبال‌دستی و ایرهاکی.

جاذبه‌های نزدیک:۱۰ دقیقه تا فرودگاه، ۵ دقیقه با ماشین تا کشتی یونانی، ۱۶ دقیقه تا اسکله تفریحی، ۱۶ دقیقه با ماشین تا بازار ونوس و بولینگ مریم.

دنبال هتل‌های ۴ ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش از معروف‌ترین هتل‌های لوکس کیش است که در سال ۱۳۸۰ ساخته و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده. ساختمان ۳ طبقه این هتل در مجموع ۱۵۰ اتاق دارد که چشم‌اندازشان دریا، ساحل یا محوطه هتل است. نما و محوطه بیرونی هم با الهام از تخت‌جمشید ساخته شده.

در هتل داریوش صبحانه و ناهار متنوع و باکیفیت سرو می‌شود. بعضی از مسافران از خدمات روم‌سرویس ناراضی بوده‌اند، اما به نظرشان برخورد کارکنان دوستانه و خوب بوده.

امکانات هتل: روم‌سرویس ۲۴ساعته، کافی‌نت،‌ خشک‌شویی، صبحانه و ناهار در اتاق، تبدیل ارز، اجاره ماشین بدون راننده، ترانفسر فرودگاهی رایگان، دستگاه خودپرداز، آسانسور، تاکسی‌سرویس شبانه‌روزی، کافی‌شاپ، رستوران، ساحل اختصاصی، دسترسی راحت به مسیر دوچرخه‌سواری، آلاچیق ساحلی، زمین تنیس رایگان، سالن بیلیارد غیررایگان، سالن بدنسازی رایگان، اتاق سیگار، غواصی، ماساژ تایلندی، پینت‌بال، استخر ویژه آقایان، جکوزی رایگان، سالن کنفرانس و امکانات کاری.

جاذبه‌های نزدیک: فاصله تا فروگاه ۸ دقیقه با ماشین، ۵ دقیقه تا اسکله، ۳ دقیقه با ماشین تا پلاژ آقایان و ۸ دقیقه تا پلاژ خانم‌‌ها، ۶ دقیقه با ماشین تا بولینگ مریم و ۱۴ دقیقه تا شهر زیرزمینی کاریز.

هتل میراژ کیش، اقامتگاهی به سبک مدرن!

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک

اگر دلتان بخواهد در هتلی که ۷۵۰ متر ساحلی اختصاصی دارد، باشید، هتل مارینا پارک می‌تواند انتخابتان باشد. هتل مارینا پارک برای عاشقان تفریح‌های دریایی مناسب است، چون در خود هتل امکانات غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی و پارک آبی اختصاصی هم وجود دارد.

امکانات هتل: آسانسور، سرویس رایگان از فرودگاه به هتل، خودپرداز، استخر، اسکله، سونا، سالن ورزشی، اسپا، رستوران فضای باز، جکوزی، قایق سواری، جت اسکی، ساحل اختصاصی، اینترنت در لابی، تاکسی سرویس، آسانسور، سالن ورزشی.

اینها هتل های لوکس کیش بودند، برای رزرو هتل ارزان در کیش به ارزان‌ترین هتل‌های کیش نگاهی بیاندازید.

همچنین با دیدن این صفحه می‌توانید هتل‌های ۵ ستاره کیش را با بهترین قیمت رزرو کنید.

هتل‌های ۵ ستاره کیش کدامند؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد