همراه شدن با موج‌ها در هتل ترنج روی آب کیش

تاریخ انتشار : 11 دی 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
همراه شدن با موج‌ها در هتل ترنج روی آب کیش

حتی نگاه کردن به عکس هتل‌هایی که روی آب ساخته شده‌اند هم کافی‌ست که از زیبایی‌شان به وجد بیاییم. همینکه در تراس هستید و دریا پیش رویتان است می‌توانید بالا و پریدن ماهی‌ها در آب را ببینید، انگار کافی‌ست دست دراز کنید تا یکی‌شان را بگیرید. یا همینکه پرده اتاق‌تان را کنار بزنید کشتی‌ها و قایق‌ها در نزدیک‌ترین فاصله به شما در رفت و آمدند. هر وقت بخواهید می‌توانید تنی به آب بزنید و نسیم تازه دریا کافی‌ست تا حالتان سر جا بیاید. ما پیش از این نمونه‌ای از این هتل‌ها را در کشورهای دیگر دیده‌ایم. در ترکیه در همسایگی‌مان یا در جایی در آن سوی آب‌ها، آنجا که دریای نیلگون و فیروزه‌ای رنگش تصویری غالب است و کف دریا به راحتی معلوم. در ایران اما قضیه کمی فرق می‌کند. ما تنها یک نمونه از اینگونه هتل‌های روی آب را داریم، تنها هتل کیش ساخته شده روی آب؛ هتل ترنج.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

چرا هتل ترنج خاص است؟

هتل ترنج تنها هتل دریایی ایران و خاورمیانه در خلیج‌‌فارس است و این عنوان کمی نیست. خاورمیانه‌ای که کشورهای ثروتمندی مثل قطر و امارات را در خودش جای داده و تعدادی از بهترین هتل‌های دنیا مثل برج الخلیفه در آن قرار گرفته.

هتل ترنج همانطور که از اسمش پیداست از بالا شبیه بته جقه است. بخشی از واحدهای اقامتی‌اش روی دریا ساخته شده‌اند و به وسیله راهی چوبی به هم متصل‌اند. اما جذابیت هتل فقط به همین نیست. کف اتاق‌های هتل شیشه‌ای است و این یعنی می‌توانید چند روزی را با ماهی‌ها، مرجان‌ها و عروس های دریایی زندگی مسالمت آمیزی داشته باشید، خم شوید و از نزدیک عبور و مرورشان را در آن پایین تماشا کنید و از قشنگی‌شان به وجد بیایید.

هتل ترنج کیش

این موضوع یعنی کف شیشه‌ای اتاق‌ها باعث می‌شود حوصله‌تان هم سر نرود. و همیشه معاشرین خوبی مثل ماهی‌ها را در کنارتان داشته باشید. حتی اگر حرف نزنند و تنها خیره به روبه رو باشند.

ولی از ما می‌شنوید خودتان را در اتاق حبس نکنید و دوری در هتل بزنید. چون گذشته از اینکه در یکی از جذاب‌ترین هتل‌های ایران هستید، به خاطر پولی هم که بابت اقامت داده‌اید، حیف است اقامتتان محدود به اتاق شود.

از تراس شروع می‌کنیم. بعضی از واحدهای اقامتی هتل تراس‌هایی رو به دریا دارند که مجهز به وان هم هستند. می‌نشینید در وان و همینکه مثلا آبمیوه‌تان را جرعه جرعه سر می‌کشید غروب آفتاب را هم می‌توانید تماشا کنید و همراه با موج‌ها شوید.

هتل ترنج طوری طراحی شده که به مسافرانش بد نگذرد. به سبک و سیاق بیشتر هتل‌های ساحلی این هتل هم استخری در بامش دارد که تجربه تازه‌ای از آب تنی و شنا را می‌تواند رقم بزند.

بیشتر بخوانید: هتل‌های ۵ ستاره کیش کدامند؟

تراس هتل ترنج

امکانات هتل ترنج چیست؟

هتل، دارای چندین رستوران و کافی‌شاپ کوچک و بزرگ هم هست که غذاهای متنوعی را برای مهمانان آماده می‌کنند. رستوران خورشید روی آب، رستوران ساحلی و رستوران تاج، کافه گلف که مختص سرو غذاهای فرنگی است. کافی شاپ ساحلی و لمکده سنتی مختص آنهایی که به جاها و فضاهای سنتی علاقه‌مندند، همه می‌تواند باعث شود که به مهمانان هتل بد نگذرد. اگر دلتان تفریح و خوشگذرانی دیگری هم خواست می‌توانید به سالن بیلیارد و بازی‌اش بروید یا در اتاق ماساژش خستگی‌ها را از تنتان بیرون کنید.

حتما می‌خواهید درباره فاصله هتل ترنج تا مراکز خرید کیش هم بدانید. هتل، به مرکز شهر چندان نزدیک نیست. اما سرویس روزانه به مراکز خرید دارد و جدا از آن امکان کرایه خودرو را هم از خود هتل دارید. ورزش‌های آبی چی؟ هتل، امکان ورزش های آبی هم دارد، پس خودتان را برای یک اسکی حسابی روی آب هم آماده کنید.

رزرو هتل ترنج کیش با قیمت مناسب در سایت اسنپ تریپ

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل سفر به کیش

در کیش به جای هتل کجا برویم؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد