در کیش به جای هتل کجا برویم؟

تاریخ انتشار : 7 آبان 1399 - تاریخ بروز رسانی : ۲۰ فروردین ۱۴۰۳
اجاره ویلا در کیش

جزیره‌ی آب و آفتاب که بی شک یکی از جاذبه‌های گردشگری ایران است به خاطر میزبانی از گردشگران زیاد و رونق ۴ فصلی که دارد پر شده از هتل و اقامتگاه بومگردی و ویلا و سوئیت. با اجاره‌ ویلا در کیش با هر قیمت و هر امکاناتی در هر نقطه‌ای از کیش که بخواهید جایی برای اقامت پیدا خواهید کرد.
یکی از گزینه‌های دلچسب و آرامبخش اقامت در کیش، ویلاهای ساحلی هستند. اقامت در ویلا یعنی اقامت در خانه‌ی خودت اما لب دریای نیلگون خلیج فارس. کنار تجربه‌ی اقامت در هتل‌های لوکس و بی کم و کاست جزیره‌ی کیش شاید بد نباشد این بار اقامت در ویلا را تجربه کنید.

وقتی در ویلا اقامت دارید، امکانات هتل را در یک فضای راحت خانوادگی در اختیار دارید. خودتان غذای مورد علاقه‌تان را می‌پزید، با خانواده و دوستانتان جشن می‌گیرید. در ویلاهای ساحلی هروقت دلتان بخواهد به ساحل رفت و آمد دارید. در ویلاهای استخردار استخر شخصی خودتان را دارید. می‌توانید با صرف نظر از هر یک از مزایا و امکانات ویلاها، ویلایی مناسب با بودجه‌تان را به راحتی پیدا کنید. در نهایت یک اقامت آرامبخش در خانه‌ی خودتان داشته باشید.

اقامت در ویلا و سوئیت‌های مستقل کیش

ویلاهای ساحلی کیش

ویلا ساحلی کیش

ویلا ساحلی کیش

طبیعتا نزدیکی این ویلاها به دریا بزرگترین مزیت آن‌هاست. تصور اینکه در محل راحتی مثل یک خانه، نزدیک به دریا باشید و در روز چندین بار در عرض یکی دو دقیقه پایتان به آب دریا برسد و برای برگشت به خانه و استراحت بعد از شنا هم زمان کمی صرف کنید حتما شما را به اجاره‌ی یک ویلای ساحلی در سفر بعدی‌تان به کیش ترغیب می‌کند. خوشبختانه با رونق خرید آنلاین، اجاره ویلا پیش از رسیدن به مقصد هم آسان شده.
یک پنت هاوس شیک دو خوابه با امکانات کامل در حاشیه‌ی شهر و به دور از هیاهو و شلوغی مراکز خرید و ساحل‌های تفریحی احتمالا بتواند به‌خوبی میزبان مسافرانی باشد که در کیش به دنبال یک ویلای آرام ساحلی و استراحت در نزدیکی دریا هستند.
این واحد با قرار گرفتن در طبقه‌ی ۱۲ ام و داشتن یک تراس ۱۰۰ متری برای حمام آفتاب بهترین گزینه است. در بدو ورود شماره تلفن آژانس، سوپرمارکت و رستوران هم در اختیار شما قرار می‌گیرد تا از خارج شدن از محوطه بی‌نیاز باشید.

ویلاهای استخردار و اجاره ویلا در کیش

ویلا استخردار کیش

ویلا استخردار کیش

کیش را به جزیره‌ی تفریحات آبی می‌شناسیم. پس خیلی دور از ذهن نیست تصور اینکه آدم دلش بخواهد درست وسط آب‌های نیلگون خلیج فارس در حالیکه در محل اقامت شخصی‌اش آبی دریا را تماشا می‌کند در استخر تمیز و خصوصی ویلا هم شنا کند. قیمت ویلاهای استخردار معمولا کمی بیشتر از ویلاهای بدون استخر است. اما در تابستان و گرمای هوای کیش با اقامت در این ویلاها گرمای شدید کیش را چندان احساس نخواهید کرد. با رزرو ویلای استخردار سه‌خوابه دوبلکس نارون این حس را تجربه می‌کنید.
با اجاره‌ی دربست این ویلا یک حیاط در اختیار شماست. همراه با استخر سرباز و باربیکیو و هرچه برای تفریح و دورهمی خانوادگی نیاز داشته باشید.

سوئیت‌های کیش

اجاره‌ی سوئیت یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه‌ها برای سفر خانوادگی به کیش است. مخصوصا اگر قصد خرید داشته باشید سوئیت‌های زیادی اطراف مراکز خرید وجود دارند که بسته به نوع و قیمت‌شان امکانات متفاوتی در اختیار مهمان قرار می‌دهند. از سوئیت‌های بزرگ و با وسایل آشپزی کامل تا سوئیت‌های کوچک و امکانات رفاهی محدود. در سوئیت امکانات تفریحی ویلا و فضای بزرگ آپارتمان را ندارید اما در عوض با قیمت کمتر می‌توانید یک واحد اقامتی مستقل اجاره کنید.

سوئیت روشا از سوئیت‌های ارزان کیش است که با فاصله‌ی نسبتا کمی از دریا در نزدیکی پارک شهر قرار گرفته. این سوئیت با یک اتاق خواب و امکانات کامل آشپزخانه انتخابی مناسب برای کسانیست که قصد سفر به کیش برای تفریحات خارج از هتل و محل اقامت را دارند یا به دنبال خرید هستند.

دنبال هتل‌های ۴ ستاره کیش هستید؟ این نوشته را بخوانید
اجاره سوئیت ارزان در کیش

اجاره سوئیت ارزان در کیش

اقامت در شهرک‌های مسکونی کیش

شهرک صدف کیش؛ اصلی‌ترین شهرک مسکونی

در مرکز جزیره‌ی کیش شهرک صدف با هفت فاز مسکونی و تعداد زیادی واحد اقامتی و ویلا و پنت هاوس و سوئیت واقع شده. مراکز خرید صدف و مروارید که بزرگترین و شیک‌ترین مراکز خرید کیش هستند هم در این شهرک قرار دارند. به طور کلی مراکز خرید و امکانات رفاهی و تفریحی موجود در شهرک شما را از خارج شدن برای خرید بی‌نیاز می‌کند.

آپارتمان دوخوابه‌ی ۴ تخت خوابی یکی از واحدهای اقامتی شهرک صدف است که امتیاز قابل قبولی از مهمانان گرفته.

اجاره ویلا در شهرک صدف

اجاره ویلا در شهرک صدف

شهرک سفین کیش ؛ ارزان‌ترین شهرک مسکونی کیش

محله‌ی میرمهنا، محله‌ی عرب‌ها یا شهرک نوبنیاد اسامی دیگر شهرک سفین است. این شهرک بخاطر موقعیت مکانی‌اش و دوری از دسترسی به مراکز خرید مروارید و صدف و تفریحاتی که در نزدیکی شهرک صدف قرار دارد، واحدهایی با قیمت کم دارد. نزدیکی به ساحل زیبای میرمهنا و دنجی و اصالت و چهره‌ی بومی این منطقه هم از مزایای آن است. اگر طرفدار سکوت و آرامش هستید و نزدیکی به مراکز خرید و تفریح برای‌تان اهمیت چندانی ندارد می‌توانید با قیمت خیلی مناسب در این شهرک اقامت داشته باشید.
در محدوده‌ی همین منطقه واحد دوخوابه لوکس ۲ – ۵۸۷ از کاربران امتیاز خیلی خوبی گرفته و برای یک اقامت آرام گزینه‌ی مناسبی است.

شهرک سفین کیش

علاوه بر این موارد در هتل های کیش بهترین نوع کیقیت را تجربه خواهید کرد. با دیدن صفحه‌ی ویلا در سایت اسنپ تریپ و جست‌وجو میان بیش از ۱۰۰۰ ویلا در شهرهای مختلف ایران و دیدن عکس‌ها و مشخصات و قیمت‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

دسته:ایرانگردیمهارتهای سفر

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد