از هر کدام از مراکز خرید کیش چی بخریم؟

تاریخ انتشار : 13 بهمن 1395 - تاریخ بروز رسانی : ۱۵ آبان ۱۴۰۰
مراکز خرید کیش

“دقت” توصیه بیشتر آنهایی است که به قول معروف کیش را مثل کف دستشان می‌شناسند. کیش، مراکز خرید زیادی دارد و شاید در لحظات اول، شما را دچار سردرگمی کند و ندانید که هرکدام مناسب خرید چه چیزی است، یا اصلا ندانید چه چیزی را بخرید و چه چیزهایی را نه. هرچند که در سال‌های اخیر خرید از کیش آن محبوبیت سال‌های اولیه را ندارد؛ چون به اندازه کافی در هر شهری مرکز خرید وجود دارد.

به هرحال این مطلب راهنمایی است برای مراکز خرید کیش. با سرویس رزرو هتل اسنپ تریپ همراه باشید:

اجناس قیمت مناسب در کیش

بازار مروارید

۱- نکته اول در دل خودش چند توصیه بسیار مهم دارد. آنهایی که بارها به جزیره آب‌های آبی بیکران رفته‌اند، می‌گویند در کیش نباید برای خرید عجله کرد. و درست است که کیش مراکز خرید زیادی دارد، اما قیمت‌ بیشتر اجناس با بقیه شهرها تفاوت چندانی ندارد. و بهتر است اول قیمت‌ها را در شهر خودتان ارزیابی کنید. و بعد دست به خرید در کیش بزنید.

از این گذشته نباید گول زرق‌ و‌ برق مراکز خرید کیش را خورد. گاهی ممکن است کالایی را از یک مرکز خرید بخرید که شبیه آن را در مرکز خرید دیگری با قیمت ارزان‌تری می‌شود پیدا کرد.

فکر نکنید همه اجناس در کیش اصل است. و مثل هر جای دیگری باید اصل یا قلابی بودن را مد نظر داشت. توجه به گارانتی اجناس می‌تواند راهنمای شما در این مورد باشد. ضمن اینکه برندهای مشهوری مثل آرمانی، ورساچه، دیزل و لیوایز نمایندگی در ایران ندارند.

در کیش هم مثل همه جای ایران رسم چانه زنی، رسمی پابرجاست و با چانه زدن می‌توان قیمت را پایین آورد مگر اینکه بخواهید از برندها خرید کنید که چانه بردار نیستند.

۲- مرکز تجاری پردیس ۲، مرکز تجاری کیش و مرکز خرید مروارید، سه مرکز خریدی هستند که مسافران همیشگی کیش توصیه‌اش می‌کنند. از این مراکز خرید می‌توان اجناس با کیفیتی را با قیمت‌های نسبتا ارزان تهیه کرد، ولی این موضوع هم بستگی به این دارد که چقدر برای خرید پول کنار گذاشته باشید.

بیشتر برندهای معتبر در این مراکز خرید شعبه دارند، ولی اصل “خوب گشتن” را هم نباید فراموش کرد. در این مراکز خرید انواع و اقسام لباس و کیف و کفش را می‌توان پیدا کرد.

‌گران‌ترین مراکز خرید کیش

فروشگاه پردیس

۳- گران‌ترین مراکز خرید کیش پردیس ۱، پردیس ۲ و مرکز خرید دامون است که هم برای خرید مناسبند و هم تفریح. اگر به دنبال اجناس ارزان هستید باید راه مراکز خریدی مثل پانیذ، ونوس و مروارید را در پیش بگیرید که اجناسشان هم از نظر کیفی قابل اعتماد است و هم ارزان‌تر است.

اگر به دنبال اجناس خیلی ارزان هستید در نزدیکی بازار مروارید سری به بازار لوازم چینی بزنید که اجناسشان معمولا بیشتر از ۲۰ هزار تومان نیست. ضمن اینکه بازار صفین عرب‌ها و مجتمع تجاری پارس خلیج فارس را از یاد نبرید.

۴- بیشتر مراکز خرید اصلی کیش در فاصله کمی از هم قرار گرفته‌اند و برای رسیدن به آن، نیاز به طی راه‌ زیادی نیست. از جمله این مراکز خرید می‌توان به پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری کیش و مراکز خرید زیتون و پانیذ اشاره کرد.

خرید وسایل صوتی‌ و‌ تصویری و لوازم خانگی

فروشگاه لوازم خانگی در کیش

۵- از قدیم‌الایام تصور این بوده که چون وسایل صوتی و تصویری و گوشی‌های موبایل از راه آب و به وسیله کشتی به جزیره کیش می‌رسند پس قیمت ارزان‌تری دارند. ولی از آن سال‌ها مدت‌هاست گذشته. و این روزها خرید لوازمی مثل موبایل، لپ‌تاپ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری و سیستم‌های صوتی از جزیره کیش، یکی از اشتباه‌ترین کارهاست.

قیمت بعضی از این لوازم نه تنها در جزیره کیش پایین نیست که بالاتر هم است. و در خوش‌بینانه‌ترین حالت تفاوتی با شهرهای دیگر ندارد. اگر کیش را برای خرید این لوازم انتخاب کردید از گارانتی و داشتن نمایندگی در شهر خودتان مطمئن شوید.

۶- بیشتری‌ها قشم و کیش را برای خرید لوازم خانگی انتخاب می‌کنند. چون معتقدند به اصل بودن آن بیشتر می‌توان اطمینان کرد. به اضافه اینکه قیمت این لوازم در نمایندگی‌های کیش پایین‌تر از شهرهایی مثل تهران است. بازار پردیس ۲ برای خرید لوازم خانگی انتخاب مناسبی می‌تواند باشد.

خرید شکلات و لباس

فروشگاه آرتا

۷- شکلات و قهوه، جزو سوغاتی‌های کیش است. و در اینجا قیمت شکلات و قهوه نسبت به شهرهای دیگر پایین‌تر است. تقریبا همه مراکز خرید کیش هم شکلات‌فروشی‌های زیادی دارند، ولی کیش‌بروها معتقدند در کیش شکلات و قهوه را یا باید از فروشگاه‌های آرتا کیش خرید. قیمت شکلات در فروشگاه‌های آرتاکیش که در همه مراکز خرید شعبه دارد، معقول‌تر و تنوع آن هم بیشتر است.

۸- لباس ست ورزشی و لباس مجلسی زنانه را باید از بازار پردیس ۱ خرید که تنوع زیادی دارد. برای خرید لباس نوزاد و بچه‌گانه باید به بازار مرجان رفت. پاساژ پارس خلیج‌فارس و بازار عرب‌ها هم لباس‌های نوزاد خوبی دارد.

برای خرید عطر بازار زیتون بهترین گزینه است و می‌توان به اصل بودنش هم اعتماد کرد.  خیابان صدف پر از سوپرمارکت و مغازه‌هایی است که می‌توان خرید روزانه را از آنها انجام داد.

دانستنی‌های بیشتر درباره مراکز خرید کیش

قرعه کشی در فروشگاه‌های کیش۹- درست است که مراسم قرعه‌کشی دیگر به گرمی دهه های ۷۰ و ۸۰ نیست، ولی در کیش هنوز تنور قرعه‌کشی‌ها داغ است. با خرید از هرکدام از فروشگاه‌ها، برگه‌های قرعه‌کشی‌ به شما داده می‌شود که باید بعد از پر کردن مشخصات (بهتر است برای بالا رفتن شانس نام‌های هر برگه با هم متفاوت باشد) در صندوق مستقر در همان بازار بیندازید و ساعت انجام قرعه‌کشی‌ها را از مسئولان بپرسید.

۱۰- دیگر از آن سال‌هایی که قیمت اجناس کیش پایین‌تر از شهرهای دیگر بود، گذشته. و بیشتر آن اجناس را با همان قیمت در شهر خودتان هم می‌توانید پیدا کنید. از آنجا که سفر به کیش معمولا کوتاه است، به جای گشتن در مراکز خرید، تفریح کنید. گاهی در آخر سفر به خودتان می‌آیید و می‌بینید که همه وقتتان به گشتن در مراکز خرید گذشته بدون اینکه خوشگذرانی کرده باشید.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی کیش به همراه قیمت

دسته:مرکز خرید

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

۱۲ نظر

  • پاسخ ديبا ۱۱ آبان ۱۳۹۶ از ۲۰:۱۳

    فروشگاههای آرتا کیش که خوراکی دارند وزنجیره ای هستندمتنوع وخیلی الکی گرونه که فروشنده هاش فقط خوب بلدن جنس بفروشند
    ونوس واقعا بدرد نخور بود انگار پاساژ تو شهرستانه
    پردیس ٢ عالی بود ومتنوع اما باید قیمتا دستتون باشه مثلا طبقه زیرهمکف فروشگاه مرسی لباسای عالی وقیمت مناسب وبرند داشت وکوتون هم به قیمت وخوب بود
    بازارچه مریم که طبقه بالاش برند منگو رو اغلب توحراج داره لباسای خوب وخیلی قیمت مناسبی داشت که خوبیشم اینه که شما تو ظهر که همه جابستس اونجا یکسره بازه میتونید برید
    بازارمریم هم خیلی قیمتاش مناسبه وبعضی جنسای خوب هم میشه اونجا پیداکرد البته نه برای مهمونی معمولی وقیمت مناسب ویه مغازه خوب تو بازار مریم که لوازم آرایشی داشت بنام دیمپلز آداک کیش که جنسای قدیمی داره که قدیما مامان بزرگا داشتند وانگلیسیه وبامزس مثل جامایعی قدیمیای چینی وبابلیسای قدیمی

  • پاسخ Masih ۲۶ دی ۱۳۹۶ از ۱۲:۲۸

    مممنون راهنمایی ها خوب وعالی بود???

  • پاسخ صبا ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ از ۱۴:۳۱

    عالی بود

  • پاسخ زهرا ۴ تیر ۱۳۹۷ از ۰۹:۱۷

    مرسی عالی بود

  • پاسخ افشین سلیمانی ۸ مرداد ۱۳۹۷ از ۰۶:۴۵

    بسیار مفید و کارآمد.ممنون از لطفتون

  • پاسخ حمید رضا ۲۱ مهر ۱۳۹۷ از ۰۷:۳۰

    بسیار عالی مچکر از شما

  • پاسخ مریم ۲ آبان ۱۳۹۷ از ۰۹:۰۹

    عالی بود

  • پاسخ سید جواد حسینی ۲ آذر ۱۳۹۷ از ۰۶:۵۲

    بسیار کامل ، جامع و مفید … ممنون

  • پاسخ قدسی سلطانی ۱۰ مهر ۱۳۹۸ از ۱۰:۵۵

    بسیار عالی توضیحات کامل بودکامل بود ممنون

  • پاسخ Atie aghili ۱۴ آبان ۱۳۹۸ از ۲۲:۱۲

    سلام بسیار جامع و کارامدبودسپاس فراوان

  • پاسخ سحر ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ از ۱۱:۰۲

    سلام و خسته نباشید ، تو مراکز خرید لباس مجلسی و لباس شب هم موجود هست ؟؟؟؟؟ میشه لطفا راهنمایی کنید ؟

  • پاسخ ناشناس ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ از ۲۳:۴۳

    اصلا من یه شارژر جا گذاشتم مگه مغازه گوشی پیدا میشد، انقد راه رفتم تا یکی ازین وسطای پاساژ شارژر گوشی داشت، حداقل معرفی میکردین، حالا میخوام برم مونوپاد بخرم کجا برم

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد