هتل نزدیک فرودگاه امام؛ معرفی ۲ هتل بین‌المللی این فرودگاه

تاریخ انتشار : 17 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲۶ دی ۱۴۰۱
هتل نزدیک فرودگاه امام

اقامت در هتل نزدیک فرودگاه امام خمینی بیشتر انتخاب کسانی هستند که بین دو پروازشان یک روز یا بیشتر فاصله افتاده است. و می‌خواهند در نزدیکی فرودگاه اقامتی کوتاه داشته باشند. معمولا این مسافران که از پروازهای طولانی‌شان خسته هستند دوست دارند در هتلی آرام استراحت کنند. و برای پرواز بعدی آماده شوند. چند سالی است که در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دو هتل خیلی خوب ساخته شده. در ادامه این دو هتل تهران را معرفی می‌کنیم.

هر دوی هتل‌های رکسان و رمیس که در مجاورت فرودگاه امام ساخته شده‌اند، از هتل‌های گروه هتلداری فرانسوی اکور هستند. این گروه که تقریبا ۵۰ سال است در این حوزه فعالیت می‌کند، امروز حدود ۳۷۰۰ هتل در بازه قیمت‌های متفاوت از اقتصادی تا هتل‌های خیلی لوکس در ۵ قاره جهان ساخته است. و ۲۴۰هزار نفر در این هتل‌ها مشغول به کار هستند. این هتل‌ها به خاطر فاصله‌ای که از تهران دارند از شلوغی شهر به دور هستند. و فضایی آرام برای مهمانان فراهم می‌کنند.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

هتل رکسان (نووتل سابق)

لابی هتل رکسان

هتل رکسان هتلی ۵ ستاره است و همان‌طور که انتظار می‌رود بیشتر انتخاب مسافرانی است که در سفر کاری هستند. هتل ۳۰۰ باب اتاق دارد و ۴ اتاق برای افراد معلول در نظر گرفته است. هتل رکسان برای مسافرانی که در سفر کاری هستند اتاق جلسه با امکانات کامل فراهم کرده. تا بتوانند جلسات کاری‌شان را هم در همین هتل برگزار کنند و مجبور نباشند برای جلسات راه دوری بروند و زمانشان را هدر بدهند. همچنین استخر شنا، اینترنت رایگان، باشگاه ورزشی و خدمات ترانسفر رایگان از امکاناتی است که هتل رکسان برای مهمانان فراهم می‌کند. خدمات رفاهی هتل در حد استانداردهای بین‌المللی است و رضایت تمامی مسافران را جلب می‌کند.

راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

هتل رمیس (ایبیس سابق)

هتل ایبیس

رستوران هتل رمیس

هتل رمیس هتل نزدیک فرودگاه امام با ۴ ستاره است. و مانند هتل رکسان متناسب با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده. هتل رمیس (ایبیس سابق)، ۷ طبقه و ۱۹۶ باب اتاق دارد. خیلی از گردشگرانی که بین پروازهایشان زمان خالی و نیاز به استراحت دارند این هتل را انتخاب می‌کنند. در رستوران هتل صبحانه مفصل و ناهار دلچسبی سرو می‌شود. و مهمانان می‌توانند پاستا یا غذاهای گریل خوبی را در رستوران این هتل تجربه کنند. با اینکه هتل رمیس ۴ ستاره است، امکانات رفاهی‌اش دست کمی از هتل ۵ ستاره رکسان ندارد و این هتل همیشه توانسته است که رضایت مسافران را جلب کند.

هتل‌های نزدیک فرودگاه امام با شهر تهران حدود ۴۵ دقیقه فاصله دارند. مهمانانی که در این هتل‌ها اقامت داشته باشند می‌توانند با وسایل نقلیه عمومی یا تاکسی سرویس‌های هتل به تهران بروند. کسانی که در این هتل‌ها اقامت دارد و دلشان نمی‌خواهد که در هتل بمانند می‌توانند با ماشین یک ساعته به دریاچه حوض سلطان قم بروند. یا با حدود یک ساعت رانندگی به کرج بروند و از باغ پرندگان دیدن کنند. اما امکانات این هتل‌ها انقدر زیاد هستند که هیچ مسافری در هتل حوصله‌اش سر نمی‌رود و هوس گشت و گذار به سرش نمی‌زند.

هتل‌های مرکز شهر تهران

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد