بهترین هتل های شمال ایران کدامند؟

تاریخ انتشار : 18 بهمن 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۰ دی ۱۴۰۱
هتل های شمال ایران

همه چیز شمال به دل می نشیند، از طبیعتش گرفته تا بازارها و غذاها و مردم و حتی هتل‌هایش. ممکن است بگویید چرا باید هتل برویم تا وقتی ویلا هست. اما در شمال هتل‌هایی وجود دارند که امکاناتی فراتر از یک ویلا را در اختیارتان قرار می‌دهند و خودشان می‌توانند یک جاذبه توریستی باشند. از این گذشته باتوجه به اینکه در برخی از مواقع سال مثل تابستان و نوروز، تعداد مسافران شمال گاهی از مرز یک میلیون نفر می‌گذرد، همیشه نمی‌توان روی گرفتن خانه و ویلا حساب کرد و باید راه هتل را در پیش گرفت. برخی هم دوست دارند روزهای ویژه زندگی‌شان مثل ماه عسل یا تولد عزیزی را در یک هتل خاص بگذرانند.  به این دلایل ما در اینجا تعدادی از بهترین هتل‌های شمال ایران را معرفی کرده‌ایم.

هتل پارسیان خزر چالوس

هتل پارسیان خزر

هتل پارسیان که قدیم‌ها اسمش هایت بوده، نزدیک ۵۰ سالش است و وقتی در هتل قدم می‌زنید متوجه اصالتش هم می‌شوید، چون بعضی قسمت‌ها مثل رستوران را  به حال سابقش گذاشته‌اند. در سایت هتل پارسیان خزر نوشته : نمایی منحصر به فرد از جنگل و دریا با هم و باید به آن باشکوه و حیرت آور را هم اضافه کرد.  ۱۷۴ اتاق هتل، در بال غربی و شرقی اش قرار گرفته اند و اتاق های بال غربی نونوار تر از بال شرقی اند.  در تراس اتاقها که بایستید دریا و موج‌هایش خودنمایی می‌کند و هروقت  که بخواهید می‌توانید در کنار دریا باشید ، با دوچرخه دوری در اطراف هتل بزنید و ۵ دقیقه که با ماشین از هتل دور شوید به تله کابین نمک آبرود برسید.

امکانات هتل پارسیان خزر چالوس: ساحل و پلاژ اختصاصی همراه با تفریح‌های آبی شامل قایق موتوری، پدالو، چتر پاراسل، جت اسکی و …، سالن کنفرانس، خشک شویی، پیست دوچرخه سواری ساحلی، ۳ رستوران، کافی شاپ، مجموعه ورزشی شامل استخر روباز (قابل استفاده در تابستان)، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالارهای چند منظوره.

قیمت : اتاق دو تخته رو به جنگل شبی ۳ میلیون ۱۸۰ هزار تومان

بیشتر بخوانید: گران ترین هتل های ایران 

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر

۷۰۰ متر ارتفاع از سطح دریا و ماندن در کلبه‌های جنگلی که برای رسیدن به آنها باید سوار تله‌کابین شوید و وقتی روی تراس بایستید، دریا و آسمان یکی شده‌اند، هتل بام سبز رامسر را جزو جذاب‌ترین هتل‌های ایران قرار می‌دهد. هتل بام سبز دو سایت دارد. در سایت شمالی‌اش کلبه‌ها و سوئیت‌ها قرار گرفته‌اند و در سایت پایینی رستوران و چندین کافه و مجموعه تفریحی و واحدهای تجاری جا خوش کرده‌اند. شما بسته به سلیقه‌تان می‌توانید ماندن در اتاق‌های متنوع را انتخاب و برای رفت و آمد بین کلبه‌ها و ساختمان اصلی، روی ماشین‌های محوطه حساب کنید.

امکانات هتل بام سبز رامسر: شهربازی، رستوران‌ و کافی‌شاپ، جت اسکی، قایق سواری، موج سواری و ماساژ

  قیمت: سوئیت یک خوابه دو تخته ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

هتل سالار دره ساری

هتل سالارده ساری

تلفیق رودخانه و جنگل در کنار یک هتل تصویری خواستنی را می‌سازد و هتل سالارده با وجود این ویژگی یکی از بهترین هتل‌های شمال ایران به حساب می‌آید. ۲ هکتار فضای سبز و چشم‌انداز اتاق‌های هتل که به این فضا باز میشود، سالارده را مثل یک اقامتگاه اعیانی درآورده، به طوری که هر وقت پنجره اتاق‌تان را باز کنید، تازگی و بوی چوب و زمین باران خورده نصیبتان می شود. هتل سالارده در ۱۲ کیلومتری جنوب ساری قرار گرفته.

امکانات هتل سالارده ساری: سفره خانه سنتی، اتاق بازی، رستوران و سالن همایش با امکانات تصویربرداری، استخر و سونا، سرویس به مرکز شهر

قیمت اتاق یک تخته این هتل ۹۸۰ هزار تومان است.

هتل آپارتمان وستا تنکابن

هتل وستا

برای عاشقان ویلا گرفتن در شمال هتل آپارتمان ویستا هم میتواند یکی از انتخاب‌ها باشد، چراکه اولین هتل ویلای کشور است. ویلاهای این هتل همگی حیاط، بالکن و استخر اختصاصی دارند و استخر روباز هتل که امکان شنا در فصل‌های مختلف را فراهم می‌کند، هتل وستا را متفاوت از بقیه رقبا می‌کند.  دو رستوران هتل که یکی چشم‌اندازی رو به جنگل دارد و دیگری در کنار استخر روباز هتل واقع شده، از وستا هتلی لوکس ساخته و امکانات تفریحی هتل نیز اقامت در آن را به یادماندنی تر میکند. مثلا چه امکاناتی؟

امکانات هتل آپارتمان وستا: سینمای اختصاصی، سالن بدنسازی و بیلیارد، کلوپ بازی کودک و کافی شاپ است.

قیمت سوئیت دو تخته هتل وستا ۳ میلیون تومان است.

سایر بهترین هتل‌ های شمال ایران:

هتل پارسیان رامسر

هتل پارسیان رامسر در خیابان شهید رجایی و نزدیک بلوار معلم قرار دارد. این هتل ۴ ستاره از ۲ ساختمان قدیم و جدید تشکیل می‌شود؛ هتل قدیم در سال ۱۳۱۲ و هتل جدید در سال ۱۳۷۷ ساخته شده‌اند و هر دو ۳ طبقه دارند. هتل قدیم ۲۱ و هتل جدید ۱۱۵ اتاق و سوئیت دارد که در برخی از آنها چشم‌انداز رو به دریا یا جنگل پیداست. در چیدمان هتل قدیم از وسایل قدیمی استفاده شده و حال و هوایی سنتی و جالب دارد. برعکس، در ساختمان جدید هتل پارسیان رامسر از استانداردهای مدرن و به روز کمک گرفته شده. رستوران، فضای سبز، سالن کنفرانس، سونا و استخر، فضای بازی کودکان، حمام سنتی و جکوزی، و کافی‌شاپ از دیگر امکانات هتل هستند. هتل پارسیان رامسر دارای موقعیت مکانی مناسبی هم است. از محل اقامتتان تا چشمه‌های آبگرم و آب‌های گرم معدنی که خواص درمانی و طبی دارند فاصله چندانی نیست. علاوه بر آن، تا جاذبه‌های طبیعی شهر رامسر هم راه زیادی ندارید و نزدیک هتل شهربازی قرار دارد که برای کودکان سرگرم کننده خواهد بود.

لیست هتل‌های ساحلی محمودآباد را این‌جا ببینید

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس (نمک آبرود) چالوس در شهرک توریستی نمک آبرود واقع شده و در بین هتل‌های شهر چالوس، هتلی نوساز و شیک به‌شمار می‌رود. این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۶ و در بین جنگل‌های سرسبز شمال کشور ساخته شده. هتل در مجموع ۱۰۴ اتاق و سوئیت تمیز و دلباز، در ۷ طبقه دارد که چشم‌ انداز برخی از آن‌ها به جنگل و دریاست. از امکانات هتل ونوس پلاس چالوس می‌توان به رستوران ایرانی، کافی‌شاپ، سفره‌خانه و فست فود برای صرف غذا اشاره کرد. روم سرویس، فضای سبز، سالن بدنسازی و سالن بیلیارد در این هتل برای مهمانان ارائه می‌شود. پرسنل صمیمی و خوش‌روی هتل ونوس پلاس هم تلاش می‌کنند تا سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید.

موقعیت مکانی هم از دیگر مزایای هتل ونوس پلاس (نمک آبرود) چالوس است. در زمان اقامتتان هم به مکان‌های توریستی، جنگل و دریا نزدیک هستید. علاوه بر اینکه از امکانات متنوع هتل می‌توانید استفاده کنید، از امکانات تفریحی شهرک هم برخوردار خواهید شد. برای خرید با ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل ونوس پلاس (نمک آبرود) چالوس به مارینا مال می‌رسید و به کافه و رستوران‌های مختلفی هم دسترسی دارید. 

هتل نارنجستان ایزدشهر، قیمت اتاق چهانفره رو به دریا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

 

برای رزرو دیگر هتل های شمال به صفحه اصلی اسنپ تریپ بروید. 

دسته:ایرانگردی

مطالب مرتبط :

تفریحگاه طرقبه

چالیدره کجاست؟ امکانات رفاهی و تفریحی چالیدره

23 اسفند 1402
فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

فصل مناسب برای بازدید از موزه نادری چه زمانی است؟

16 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد