لیست هتل‌های ساحلی محمودآباد را این‌جا ببینید

تاریخ انتشار : 25 تیر 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ دی ۱۴۰۱
لیست هتل‌های ساحلی محمودآباد را این‌جا ببینید

شهر ساحلی محمودآباد یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است؛ ساحل دیدنی محمودآباد جذابیت اصلی شهر است و اگرچه خیلی‌ها گمان می‌کنند باید در این شهر توریستی و دیگر شهرهای شمال حتما ویلا اجاره کنند، اما این منطقه هتل‌هایی هم دارد که هم راحتند و هم دو سه روزی را می‌شود فقط استراحت کرد. و از خدمات این هتل‌ها بهره برد. ما در بلاگ اسنپ تریپ لیست هتل‌های ساحلی محمود آباد را نوشته‌ایم.

آنچه در این مطلب خواهید خواند:

هتل صدف

هتل صدف محمودآباد

اتاق‌های هتل صدف

هتل صدف، اولین مورد در لیست هتل‌های ساحلی محمودآباد، در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده. و نزدیک‌ترین هتل ساحلی به تهران به‌شمار می‌رود.  این هتل ۴ ستاره درواقع دو برج جدا از هم است. برج صدف۱ دوازده طبقه و ۲۳ اتاق دارد. و برج صدف ۲، بنایی‌ست پنج طبقه با ۱۵ واحد اقامتی. قیمت رزرو اتاق‌ها هم بسته به این‌که در کدام برج و کدام طبقه باشید، متفاوت است. تیپ‌های A و B در برج صدف ۱ و تیپ‌های C، D و E در برج صدف ۲ قرار دارند، پس اگر نمی‌خواهید زیاد پول خرج کنید باید سراغ برج دوم بروید.
وقتی به شهری که خوب نمی‌شناسیم سفر می‌کنیم، دسترسی هتل به مرکز شهر و جاهای دیدنی مهم است. مسافر هتل صدف که باشید، به بازار دسترسی راحتی دارید و خریدهای روزانه را هم بی‌دردسر می‌توانید تهیه کنید. از طرف دیگر با چند قدم پیاده‌روی به ساحل می‌رسید، اگرچه این ساحل، ساحل اختصاصی هتل نیست.
رستوران‌های هتل صدف خارج از ساختمان هتل و در کنار محوطه‌ آن قرار دارند و کیفیت‌شان برای بعضی از مشتریان راضی‌کننده نبوده است. از نظر این مسافران، اتاق‌های هتل نیز بزرگ نیستند. ضمن این‌که برای بیشتر مسافران، امکانات هتل کمتر از حد یک هتل ۴ ستاره بوده است.
امکانات هتل: پارکینگ روباز، آسانسور، تالار پذیرایی، رستوران، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، اینترنت در لابی
جاذبه‌های نزدیک هتل: ۲ دقیقه پیاده تا ساحل دریای خزر، ۱ دقیقه تا پارک لاله، ۳ دقیقه تا پارک ملت و ۵ دقیقه تا بازار بزرگ الغدیر
قیمت در تاریخ انتشار مطلب: قیمت رزرو اتاق دو تخته تیپ C در طبقه‌های دو و سه ۱۳۷ هزار تومان و در طبقه‌های چهار تا شش ۱۵۳ هزار تومان، سوئیت یک خوابه سه تخته  تیپ E در طبقه‌های چهار و پنج جنوبی ۲۵۶ هزار تومان، سوئیت دو خوابه تیپ A چهار تخته در طبقه‌های یک تا سه شمالی ۴۱۹ هزار تومان، سوئیت دو خوابه چهار تخته تیپ B در طبقه‌های هفت و هشت جنوبی ۴۶۱ هزار و سوئیت دو خوابه تیپ A چهار تخته در طبقه‌های نه تا یازده شمالی ۵۵۶ هزار تومان است.

متل شهر قصه

متل شهر قصه

اتاق‌های متل شهر قصه

به شمال که می‌رویم، مهم‌ترین سرگرمی ما رسیدن به ساحل است. بنابراین، نزدیکی محل اقامت به ساحل دریا خیلی مهم می‌شود. هتل شهرقصه نزدیک ساحل محمودآباد قرار دارد و دسترسی آن به جاذبه‌های دیگر شهر مثل بازار و پارک‌ها هم مناسب است.
متل ساحلی شهرقصه یکی دیگر از هتل‌های ساحلی محمودآباد و البته باسابقه‌ترین‌هاست. این متل در سال ۱۳۵۴ ساخته شده و مسافران زیادی را به خود دیده است. شاید بگویید این هتل که خیلی قدیمی‌ست، نگرن نباشید چون در ۱۳۹۵ آخرین بازسازی‌ها روی آن صورت گرفته است. این هتل، ۷۰ واحد اقامتی شامل اتاق، ویلا و آپارتمان دارد و ظرفیتش حدود ۳۰۰ نفر است. چشم‌انداز اتاق‌ها رو به دریا یا محوطه‌ هتل است. و خیالتان هم از بابت پارکینگ باید راحت باشد، چون برای متل، ۱۰۰ واحد پارکینگ در نظر گرفته شده است.
سفر و بوی دریا اشتها را باز می‌کند، اما منوی صبحانه‌ هتل از نظر مهمانان آن، محدود و تکراری‌ست. نظافت اتاق‌ها در حد قابل‌قبول انجام می‌شود و اگر همراه کودک سفر می‌کنید، می‌توانید سری به پارک بازی کودکان بزنید. امتیاز کاربران سایت به متل شهر قصه ۲/۴ از ۵ است که اصلا بد نیست.
امکانات هتل: پارکینگ، رستوران، اینترنت در لابی،‌ صبحانه، روم سرویس، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، فضای سبز،‌ سالن بیلیارد،‌ میز پینگ‌پنگ، پارک بازی کودک
جاذبه‌های نزدیک هتل: ۴ دقیقه تا بازار الغدیر، ۸ دقیقه تا پارک ملت و ۹ دقیقه تا پارک لاله
قیمت در زمان انتشار مطلب: هزینه‌ رزرو اتاق دو تخته دابل و تویین ۱۰۴ هزار تومان، اتاق سه تخته ۱۶۲ هزار تومان، ویلای چهار تخته رو به دریا ۲۵۲ هزار تومان و آپارتمان دو خوابه چهار تخته ۲۵۸ هزار تومان است.

مکان‌های تفریحی محمودآباد کجاست؟

هتل آپارتمان اکسین

هتل آپارتمان اکسین محمودآباد

اتاق‌های هتل آپارتمان اکسین

در بررسی لیست هتل‌های ساحلی محمودآباد به هتل اکسین محمودآباد میرسیم که از سال ۱۳۹۲ کارش را شروع کرده و هتلی‌ست ۲ ستاره. هتل در کیلومتر ۷ جاده‌ فریدون‌کنار قرار گرفته، پس به این شهر نیز نزدیک است. هتل اکسین، ۴ طبقه و ۲۴ واحد اقامتی دارد. تراس‌های بزرگی که از آن شالیزار یا دریا دیده می‌شود. و رستورانی با سالن سنتی و سالن کلاسیک که غذاها و موسیقی متفاوتی ارائه می‌کنند، از ویژگی‌های این هتل است. کاربران اسنپ تریپ به هتل آپارتمان اکسین امتیاز ۳٫۷ از ۵ را داده‌اند. نوساز بودن و تمیزی هتل یکی از نکته‌های مثبت موردتوجه مسافران بود، اما بعضی از مسافران امکانات و خدمات هتل را کافی نمی‌دانند.
دریا در سمت مقابل هتل قرار دارد و برای رسیدن به ساحل باید از خیابان بگذرید.
امکانات هتل: پارکینگ روباز، آسانسور، تاکسی سرویس شبانه‌روزی، فروشگاه، تراس، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، لاندری، اینترنت در لابی
جاذبه‌های نزدیک هتل: ۵ دقیقه پیاده‌ تا ساحل، ۸ دقیقه تا بازار ماهی محمودآباد، ۱۳ دقیقه تا پارک ملت
قیمت در زمان انتشار مطلب: آپارتمان یک خوابه دو تخته ۲۰۹ هزار تومان، آ‌پارتمان دو خوابه چهار تخته ۲۷۹ هزار تومان، آپارتمان سه خوابه شش تخته ۳۹۶ هزار تومان و آپارتمان دو خوابه چهار تخته دوبلکس VIP ۵۸۵ هزار تومان است.
شما می‌توانید هتل مورد نظرتان را با بهترین قیمت از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

بهترین هتل‌های محمودآباد کدامند؟

هتل صدف، متل شهر قصه و هتل آپارتمان اکسین بهترین هتل‌های محمودآباد هستند.

هتل آپارتمان اکسین چه امکاناتی دارد؟

هتل آپارتمان اکسین دارای پارکینگ، آسانسور، کافی شاپ و سالن بیلیارد است.

چگونه باید هتل مورد نظرمان را رزرو کنیم؟

شما به آسانی می‌توانید به سایت اسنپ تریپ بروید و اتاق‌های موردنظر هتل خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

مکان‌های تفریحی محمودآباد کجاست؟

مکان‌های تفریحی محمودآباد کجاست؟

6 شهریور 1396

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد