هتل‌های نزدیک برج میلاد کدامند؟

تاریخ انتشار : 27 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ دی ۱۴۰۱
اتاق لوکس هتل تاج محل

هتل‌های نزدیک برج میلاد انگشت‌شمارند. مدتی است که برج میلاد به یکی از مراکزی تبدیل شده که نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلفی در آن برگزار می‌شود و خیلی‌ها برای شرکت در این برنامه‌ها به تهران سفر می‌کنند، اما هنوز هتلی که فاصله‌اش با این برج مهم پایتخت خیلی کم باشد ساخته نشده. با این حال هتل‌هایی هستند که فقط حدود یک ربع با برج میلاد فاصله دارند، اگر می‌خواهید با نزدیک‌ترین هتل‌ها به برج میلاد آشنا شوید این مطلب را بخوانید.

هتل تاج محل

هتل تاج محل

هتل تاج محل تهران

هتل تاج محل نزدیک‌ترین هتل تهران به برج میلاد است. هتل ۴ ستاره تاج محل از سال ۸۰ شروع به کار کرد و سال ۹۴ به عنوان بهترین هتل ایران معرفی شد. از اسم هتل هم پیداست که وقتی وارد آن بشوید احساس می‌کنید در هندوستان هستید، رستوران هندی هتل تاج محل هم از معروف‌ترین رستوران‌های تهران است که طرفداران زیادی دارد. اگر هم اهل غذاهای تند و تیز هندی نباشید،‌ می‌توانید به رستوران گیلکی هتل بروید و غذاهای خوشمزه گیلانی را بچشید. هتل تاج محلی امکانات رفاهی کاملی دارد و برای کسانی که در سفرهای کاری هستند سالن کنفرانسی در نظر گرفته که می‌توانند از این سالن برای همایش‌هایشان استفاده کنند. فاصله هتل تاج محل تا برج میلاد با ماشین حدود ۷ دقیقه است.

آدرس: تهران،خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهائی، پلاک ۲۹

هتل هما

هتل هما تهران

اتاق‌های هتل هما تهران

هتل هما از هتل‌های ۵ ستاره تهران است که به خاطر قدمتش حسابی شناخته‌شده و محبوب است. این هتل از نظر موقعیت در منطقه خوبی قرار گرفته و به نقاط مختلف شهر دسترسی مناسبی دارد. برج بلند هتل به مهمانانش این اجازه را می‌دهد که از منظره شهر و کوه‌های البرز لذت ببرند. همچنین محوطه زیبای هتل و فضای دلنشین و کافه و رستورانش با غذاهای متنوع اقامت خوبی را برای مسافران فراهم می‌کند. فاصله هتل هما تا برج میلاد از اتوبان همت با ماشین حدود یک ربع است.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان شهید خدامی، شماره ۵۱

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس

اتاق‌های هتل اسپیناس پالاس

این هتل ۵ ستاره از مجلل‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران است که در منطقه سعادت‌آباد ساخته شده. و از هتل‌های نزدیک برج میلاد تهران است. خدمات متفاوت و لوکسی هم برای مسافرانش در نظر گرفته به طوری که به این هتل لقب کاخ‌هتل هم داده‌اند. مثلا از خدمات متفاوت این هتل می‌شود به این اشاره کرد که مسافران هتل اسپیناس می‌توانند برای مسیر رفت‌وآمد فرودگاه از تاکسی هوایی (هلی بورد) استفاده کنند. هتل دو رستوران و یک کافی‌شاپ خیلی خوب هم دارد که با منویی متنوع از مهمانان پذیرایی می‌کند.

فاصله هتل اسپیناس پالاس تا برج میلاد از بزرگراه یادگار امام حدود یک ربع است.

آدرس: بزرگراه یادگار امام سعادت آباد، بلوار پیام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳

راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

هتل‌های دیگری که با برج میلاد فاصله کمی دارند

هتل آپارتمان ۳ ستاره نیلو حدود یک ربع با برج میلاد فاصله دارد. هتل آپارتمان نیلو تهران در نزدیکی میدان ونک و خیابان ولیعصر، یکی از کوچه‌های دنج این خیابان دل‌انگیز، قرار گرفته است. هتل آپارتمان ۳ ستاره نیلو تهران دارای ۷۲ اتاق و سوئیت در ساختمانی ۷ طبقه می‌باشد.

هتل آپارتمان نیلو تهران از هتل های نزدیک برج میلاد

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر بیمارستان دی، خیابان هفتم، خیابان نیلوی شمالی، پلاک ۳

هتل بزرگ ارم حدود ۱۷ دقیقه با برج میلاد فاصله دارد. فضای هتل طوری طراحی شده که در حالی که مسافران از شلوغی و سر و صدا و ازدحام کاملاً دور هستند اما در عین حال نزدیکی به اتوبان‌های اصلی تهران، امکان رفت و آمد را به مرکز شهر میسر کرده. وقتی به هتل بزرگ ارم می‌روید اتوبان و بزرگراه فراموشتان می‌شود. چون نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی هتل و اتاق‌ها به قدری زیباست که در نظر اول توجه شما را به خود جلب می‌کند و چشم‌انداز رو به کوه‌ها شما را از اقامت در شهر جدا می‌کند.

هتل بزرگ ارم تهران از هتل های نزدیک برج میلاد

آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب رو گذر شهید همت، هتل ارم

 

هتل ۳ ستاره ساینا حدود ۱۷ دقیقه با برج میلاد فاصله دارد. جدای از امکانات و خدمات با کیفیت، دسترسی آسان به خیابان ولیعصر نیز از ویژگی‌های منحصر به فرد هتل ساینا تهران به‌شمار می‌رود؛ چرا که در صورت دسترسی به خیابان ولیعصر تهران، از شاهرگ‌های ارتباطی شهر، به دیگر نقاط شهر تهران هم به راحتی دسترسی دارید.

نمای اتاق هتل ساینا تهران

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان فتحی شقاقی، پلاک ۶۰

برای اقامت در هر یک از این هتل‌ها شما می‌توانید اتاق یا سوئیت موردنظر خود را با بهترین قیمت از سایت اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

سوالات متداول

چرا هتل هما در بین مسافران محبوبیت زیادی دارد؟

هتل هما از هتل‌های ۵ ستاره تهران است که به خاطر قدمتش حسابی شناخته‌ شده و محبوب است. این هتل از نظر موقعیت در منطقه خوبی قرار گرفته و به نقاط مختلف شهر دسترسی دارد.

هتل بزرگ ارم کجاست؟

هتل بزرگ ارم در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب روگذر شهید همت غرب قرار دارد.

هتل‌های نزدیک به برج میلاد کدام‌اند؟

هتل بزرگ ارم، هتل ساینا، هتل تاج محل و هتل هما از هتل‌های نزدیک به برج میلاد هستند.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد