دنبال هتل در خیابان آزادی تهران هستید؟ این پست را ببینید

تاریخ انتشار : 21 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ دی ۱۴۰۱
دنبال هتل در خیابان آزادی تهران هستید؟ این پست را ببینید

بسیاری از مسافران تهران به دنبال اقامت در هتلی واقع در خیابان آزادی تهران هستند. به خصوص آن‌هایی که برای کار به پایتخت آمده‌اند و دلشان می‌خواهد در مرکز شهر باشند و دسترسی‌شان به نقاط مختلف شهر آسان. اگر شما هم دنبال هتل تهران در خیابان آزادی می‌گردید این پست را بخوانید.

هتل آساره؛ ۴ ستاره

هتل آساره تهران

یکی از بهترین هتل‌های خیابان آزادی تهران، هتل آساره است. در مواقعی که خبری از ترافیک نباشد بعد از دقیقه می‌توانید به میدان آزادی برسید. خیابان انقلاب تهران که بورس کتابفروشی‌هاست در ۵ دقیقه‌ای هتل قرار گرفته. مترو انقلاب تهران و مترو شادمان دسترسی خوبی به هتل دارند و ایستگاه اتوبوس بی آرتی نیز شما را مستقیم به میدان آزادی یا تهرانپارس می‌رسانند. هزینه اقامت در اتاق یک تخته این هتل که امکاناتی نظیر رستوران، سالن ورزشی، استخر، سالن کنفرانس دارد، ۲۷۰ هزار تومان است.

آدرس هتل آساره: خیابان آزادی، روبروی دانشکده دامپزشکی، خیابان رسول زارع، شماره یک

هتل اورین؛ ۲ ستاره

هتل اورین تهران

قصد رفتن به هر نقطه از تهران را که داشته باشید از هتل اورین به راحتی امکانپذیر است. دانشگاه تهران در دو قدمی هتل قرار گرفته و کتابفروشی های زیادی نیز دورتادور هتل واقع شده‌اند. با استفاده از مترو انقلاب که دو دقیقه بیشتر با هتل فاصله ندارد میتوان به راحتی به جنوب یا شمال تهران رفت. رفتن به میدان آزادی نیز با اتوبوس‌های بی آرتی به راحتی آب خوردن است. شاید فکر کنید هتل اورین هتل پرسر و صدایی است ولی برعکس. قرار گرفتن هتل در کوچه باعث شده سر و صدای خیابان در هتل کمتر شنیده شود و راحت و دنج باشد. هتل اورین علاوه بر اتاق، سوئیت هم دارد. هزینه اقامت در اتاق یک تخته این هتل ۱۷۰ هزار تومان است.

آدرس هتل اورین: خیابان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، کوچه مجد

معرفی چند هتل در تهران با قیمت مناسب

هتل آپارتمان پارس؛ ۳ ستاره

هتل آپارتمان پارس تهران

مثل دیگر هتل‌های این خیابان، هتل آپارتمان پارس نیز موقعیت مناسبی از نظر سهولت دسترسی به نقاط مختلف تهران دارد. میدان آزادی در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای از هتل واقع است و بورس کتابفروشی‌های تهران هم همینجاست. سینما بهمن، سینما مرکزی و سینما سپیده در نزدیکی هتل هستند. و تئاتر شهر نیز همگی در اطراف آن واقعند. رستورانی که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. استخر و سونا و جکوزی، گشت بازدید از جاهای دیدنی تهران از امکانات هتل پارس است. هزینه اقامت در اتاق دوتخته این هتل ۳۲۶ هزار تومان است.

آدرس هتل آپارتمان پارس: خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران، خیابان فخررازی، خیابان روانمهر

راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

دیگر هتل‌های نزدیک به خیابان آزادی تهران

هتل ۳ ستاره حجاب

هتل حجاب تهران

واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، نبش کوچه ۵ هتل حجاب

هتل حجاب تهران که در مرکز شهر و بلوار کشاورز قرار دارد، هتلی نوساز است که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد. این هتل ۳ ستاره تعداد ۴۳ اتاق در ۱۰ طبقه دارد و اقامتی آرام و مقرون به صرفه را در بین هتل‌های شهر تهران به مسافران ارائه می‌کند. محیط تمیز و فضای شیک هتل باعث شده تا گردشگران داخلی و خارجی زیادی به هتل جذب شوند. برخی از اتاق‌های پاکیزه و راحت هتل حجاب به پارک لاله دید دارند و از منظره زیبای آن می‎توانید لذت ببرید. رستوران و کافی‌شاپ برای سرو غذا و نوشیدنی فراهم شده و روم سرویس هم در این هتل به مهمانان ارائه می‌شود. پرسنل خوش‌رو و حرفه‌ای هتل تلاش می‌کنند تا اقامتی خوش و به یادماندنی را در تهران بگذرانید.

هتل ۵ ستاره لاله

هتل لاله تهران

واقع در خیابان فاطمی، نبش خیابان حجاب

این هتل با تعداد ۳۸۰ اتاق در ساختمانی ۱۳ طبقه همچنان با مبلمان، دکور، و اتاق‌هایشان شما را به یاد تهران قدیم می‌اندازد. در زمان اقامت در هتل لاله تهران می‌توانید از رستوران فرانسوی روتیسری، رستورانی سنتی نمکدون، رستوران چینی تیاره، کافی‌شاپ، و سالن همایش حاضر در هتل استفاده کنید. در طبقات بالاتر هتل لاله هم تهران را زیر پایتان می‌بینید.
شما می‌توانید هتل موردنظر خود را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید.

سوالات متداول

هتل حجاب در کدام نقطه از تهران قرار دارد؟

هتل حجاب در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، نبش کوچه ۵ قرار دارد.

چگونه باید هتل مورد نظرمان را رزرو کنیم؟

شما به آسانی می‌توانید به سایت اسنپ تریپ بروید و اتاق‌های موردنظر هتل خود را با بهترین قیمت رزرو کنید.

بهترین هتل‌های تهران کدامند؟

هتل حجاب، اسپیناس پالاس، لاله و آساره از بهترین هتل‌های تهران هستند.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد