همه‌چیز درباره هتل پارسیان آزادی تهران

تاریخ انتشار : 18 خرداد 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
همه‌چیز درباره هتل پارسیان آزادی تهران

تهران هتل‌های باسابقه و خوب کم ندارد. هتل پارسیان آزادی هم به‌گفته بسیاری از عاشقان سفر و هتل‌گردی، بهترین هتل تهران است. هتلی که سال‌های زیادی‌ست از مسافران و مهمانان پایتخت پذیرایی می‌کند و با خاطراتی فراموش‌نشدنی بدرقه‌شان می‌کند. اگر می‌خواهید در هتلی ۵ ستاره و لوکس اقامت داشته باشید، با این مطلب مختصر و مفید درباره هتل پارسیان آزادی تهران همراه باشید.

تاریخچه هتل پارسیان آزادی تهران

در دهه ۷۰ میلادی و قبل از انقلاب، هتل آزادی تهران در شمال تهران ساخته شد. این هتل ۵ ستاره به اسم هتل هایت شناخته می‌شد و امروزه یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران شمرده می‌شود. پس از انقلاب و در سال‌های دهه ۱۳۷۰، این هتل به یکی از هتل‌های زیرمجموعه پارسیان درآمد و در سال‌های بعد از آن، بازسازی‌های اساسی بر روی هتل انجام شد.

نمای بیرونی هتل پارسیان آزادی تهران
نمای هتل

اتاق‌های هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی در مجموع ۴۷۵ اتاق و سوئیت دارد که آن را برای هر سلیقه و بودجه‌ای به گزینه‌ای ایده‌آل تبدیل می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آزادی در ۲۵ طبقه پراکنده شده‌اند و می‌توانید در یکی از طبقات اقتصادی، تجاری و ویژه اقامت کنید.

اتاق استاندارد

اتاق‌های یک تخته، دو تخته تویین و دابل در هتل آزادی، از اقتصادی‌ترین اتاق‌ها هستند و به شهر یا کوه‌های شمال تهران چشم‌انداز دارند.

اتاق استاندارد هتل پارسیان آزادی تهران
اتاق استاندارد

دو تخته دابل

این نوع سوئیت‌های هتل پارسیان آزادی در طبقات ۲۵-۲۶ قرار دارند وشامل امکاناتی نظیر صبحانه، حمام و وان اختصاصی، یخچال، تلویزیون و تخت اضافه هستند. اتاق دو تخته دابل این هتل برای اقامت دو تا سه نفر مناسب است.

هتل پارسیان آزادی تهران

اتاق دو تخته دابل طبقات ویژه

سوئیت جونیور

سالن نشیمن و اتاق خواب، دو بخش اصلی سوئیت‌های هتل پارسیان آزادی را تشکیل می‌دهند. این سوئیت‌ها برای اقامت یک تا سه نفر مناسب است.

سوئیت جونیور هتل پارسیان آزادی تهران
سوئیت جونیور

سوئیت رویال

این نوع سوئیت‌های هتل پارسیان آزادی در طبقات بالایی ساختمان قرار دارند و شهر تهران را زیر پایتان می‌گذارد. آشپزخانه، هال و اتاق خواب، بخش‌های سوئیت رویال هستند.

سوئیت رویال هتل پارسیان آزادی تهران
سوئیت رویال

سوئیت دوبلکس

در این نوع سوئیت‌های هتل آزادی تهران، آشپزخانه و سالن پذیرایی در پایین، و در طبقه‌ی دوم اتاق خواب، حمام و سالن نشیمن قرار گرفته.

سوئیت دوبلکس هتل پارسیان آزادی تهران
سوئیت دوبلکس

سوئیت پرزندیتال

لوکس‌ترین واحدی هتل آزادی تهران، سوئیت پرزندیتال است. دو اتاق خواب مجزا، اتاق پرو، جکوزی، سالن نشیمن، سالن پذیرایی و سالن نهارخوری، همگی در این سوئیت پیدا می‌شود.

سوئیت پرزندیتال هتل پارسیان آزادی تهران
سوئیت پرزندیتال

رستوران‌های هتل پارسیان آزادی تهران

رستوران پارسه

رستوران پارسه در لابی هتل آزادی قرار گرفته و غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می‌کند. هتل با بوفه‌ی مفصل سرد و گرم برای صبحانه، در همین رستوران از مهمانان پذیرایی می‌کند.

رستوران پارمین

انواع فست فود، ساندویچ گرم و سرد، برگر و پیتزا در رستوران پارمین تهیه می‌شود.

رستوران پارمین هتل پارسیان آزادی تهران
رستوران پارمین

رستوران سرو

این رستوران در فضایی باز قرار گرفته و منوی آن کباب و دیگر غذاهای خوش‌طعم را شامل می‌شود.

رستوران کنزو

اگر به‌دنبال امتحان کردن غذاهای جدید هستید، به رستوران ژاپنی کنزو در هتل آزادی می‌توانید سر بزنید و غذاهای آسیایی و شرقی را نوش‌جان کنید.

رستوران کنزو هتل پارسیان آزادی تهران
رستوران کنزو

سالن‌های هتل پارسیان آزادی تهران

در هتل پارسیان آزادی، برای هر نوع مراسم و ضیافتی می‌توان سالنی متناسب را انتخاب کرد. در هتل آزادی ۸ سالن چند منظوره قرار گرفته و چه برای مراسم‌های عروسی و میهمانی، نشست‌های خبری و دیپلماتیک، انتخاب ایده‌آلی‌ست.

سالن پانیذ هتل پارسیان آزادی تهران
سالن پانیذ

امکانات و خدمات هتل پارسیان آزادی تهران

کلوپ ورزشی هتل آزادی امکاناتی مانند جکوزی، استخر، سونا، حمام سنتی، سالن بدنسازی و اتاق ماساژ دارد. بیزینس سنتر، خشکشویی و خانه‌داری، تاکسی سرویس، آرایشگاه و پارکینگ هم از دیگر خدمات هتل آزادی تهران محسوب می‌شوند.

دنبال هتل در خیابان آزادی تهران هستید؟ این پست را ببینید

استخر و مجموعه ورزشی هتل پارسیان آزادی تهران
استخر

نظرات درباره هتل پارسیان آزادی تهران

در سفر به تهران، بسیاری هتل آزادی را برای اقامت رزرو می‌کنند. به دلیل بالا بودن تعداد نظرات درباره هتل پارسیان آزادی در سایت اسنپ‌تریپ، این هتل را با خیال آسوده‌ می‌توانید انتخاب کنید. برخی از مواردی که مهمانان از هتل رضایت کامل داشته‌اند را در ادامه می‌خوانید:

– پرسنل حرفه‌ای، صمیمی و خوش‌برخورد

– تنوع بالای صبحانه و رستوران‌های باکیفیت

– تناسب قیمت با امکانات و خدمات هتل

– دسترسی و موقعیت مکانی خوب

– نظافت و تمیزی اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل

– تجربه اقامت آرام و راحت با چشم‌اندازی بی‌نظیر

قیمت هتل پارسیان آزادی تهران

هتل آزادی یکی از هتل‌های ۵ ستاره تهران است که با توجه به خدمات و کیفیتی که ارائه می‌دهد، نسبت به بسیاری از اقامتگاه‌ها و هتل‌های شهر، قیمت بالاتری دارد. البته در نظر داشته باشید که نوع اتاق و سوئیتی که رزرو می‌کنید، و همچنین طبقات هتل، بر روی هزینه رزرو هتل پارسیان آزادی اثر دارد. اگر می‌خواهید قیمت هتل را با تخفیف و برای تاریخ مورد نظرتان مشاهده کنید، روی این لینک کلیک کنید.

بهترین هتل‌های ۵ ستاره تهران

نمای بیرونی هتل پارسیان آزادی تهران
نمای هتل

آدرس هتل پارسیان آزادی تهران

هتل آزادی تهران در شمال شهر و بزرگراه چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام قرار گرفته. به همین خاطر هم دسترسی‌تان به مناطق مختلف شهر بسیار راحت است؛ هم به مرکز شهر و مراکز خرید و تفریحی شمال نزدیک هستید، و هم به‌راحتی به سمت غرب می‌توانید بروید.

کدام هتل‌های ۴ ستاره تهران برای اقامت مناسب‌ترند؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد