با دیزنی لند پاریس بیشتر آشنا شوید!

تاریخ انتشار : 25 بهمن 1401 - تاریخ بروز رسانی : ۱ اسفند ۱۴۰۱
با دیزنی لند پاریس بیشتر آشنا شوید!

شاید دلتان بخواهد از آن لحظه که هواپیمای شما در فرودگاه شارل دوگل پاریس بر زمین می‌نشیند، از همان‌جا به دیزنی‌لند بروید! کوچک و بزرگ ندارد، همه ما در کودکی کارتون سیندرلا، میکی موس، رابین هود، سفید برفی و هفت کوتولو را چندین بار دیده‌ایم. دیزنی لند پاریس شهر خاطرات کودکی‌ ماست. این پارک که تنها ۴۰ دقیقه از مرکز شهر پاریس فاصله دارد، به‌عنوان پربازدیدترین تم‌پارک (پارک موضوعی) اروپا شناخته می‌شود. با بلاگ اسنپ‌تریپ همراه باشید تا با هم به خاطراتمان سفر کنیم!

تاریخچه دیزنی پاریس

ساختمان معروف دیزنی لند پاریس

دیزنی لند ژاپن در سال ۱۹۸۳ ساخته شد که با موفقیتی آنی همراه بود. به همین دلیل مدیران دیزنی ‌لند، به فکر ساخت یک پارک دیگر در اروپا افتادند. اسپانیا و فرانسه هر دو برای ساخت این پارک در کشورشان اظهار علاقه کردند؛ اما فرانسه برنده نهایی شد.

ساخت این مجموعه تفریحی در سال ۱۹۸۸ با هزینه ۳/۲ میلیارد دلار آمریکا آغاز شد. در آوریل ۱۹۹۲ پارک به شکل رسمی افتتاح شد و از آن زمان تاکنون، از بیش از ۲۵۰ میلیون بازدیدکننده استقبال کرده است. در زمان شروع به کار، نام این پارک دیزنی اروپا بود. اما سازندگان آن متوجه شدند که اروپاییان با این نام ارتباط برقرار نمی‌کنند. به همین علت دو سال بعد نام آن را به دیزنی لند پاریس تغییر دادند.

بازی‌ها و تفریحات دیزنی پاریس

بازی‌ها و تفریحات در دیزنی لند پاریس

دیزنی پاریس شامل دو پارک به نام‌های پارک دیزنی‌لند و پارک استودیو والت‌دیزنی می‌شود که رو به ‌روی هم قرار دارند. مجموعاً در هر دو این پارک‌ها بیش از ۵۰ تفریح هیجان‌انگیز وجود دارد. اگر برای لذت‌ بردن از این پارک تنها یک روز فرصت دارید، باید برنامه‌ریزی کنید. سعی کنید اولویت‌هایتان را تعیین کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما ضروری است. در اینجا چهار مورد از بهترین تفریحات دیزنی پاریس را برای شما معرفی می‎کنیم.

سرزمین ماجراجویانه  (Adventureland)

سرزمین ماجراجویی

یکی از بخش‌های موضوعی دیزنی لند پاریس، ادونچرلند یا سرزمین ماجراجویانه است. این سرزمین از ماطق گرمسیر آفریقا، آمریکای جنوبی و آسیا الهام گرفته شده. علت پیدایش این مکان این است که رویا به واقعیت تبدیل شود. سازندگان والت دیزنی درمورد این سرزمین پر از سحر و جادو گفته: «برای ایجاد سرزمینی که این رویا را به واقعیت تبدیل کند، ما خود را دور از تمدن، در جنگل های دورافتاده آسیا و آفریقا تصور کردیم.»

خیابان شانزه لیزه پاریس، محبوب‌ترین خیابان جهان

کوه بزرگ تندر (Big Thunder Mountain)

کوه بزرگ تندر

این ترن هوایی دیوانه، در یک جزیره واقع شده است. شما با سرعت زیاد وارد تونل‌های معادن متروک می‌شوید. سپس، به سفری پر از پیچ‌وخم‌ها و سرسره‌ها می‌روید. مناظر این معدن متروکه با الهام از کوه خالی از سکنه مسا ساخته شده‌اند.

دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)

این سواری بی‌نظیر در دیزنی لند پاریس با الهام از مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب ساخته شده است و در بین خانواده‌ها بسیار محبوبیت دارد. شما می‎توانید راهروهای طولانی و پر پیچ‌ و خم قلعه را کاوش کنید. پس از پایان مسیر، یک فروشگاه سوغاتی قرار دارد. از آنجا می‌توانید تصویر خود در حین این تفریح و انواع مختلف کالاهای مربوط به دزدان دریایی را به عنوان سوغاتی بخرید.

این یک دنیای کوچک است! (It’s a small world)

دیزنی لند پاریس

این سرگرمی یکی از اولین سواری‌ها است که در دیزنی‌لند ساخته شد که ملودی معروف (این دنیای کوچکی است، بالاخره دنیای کوچکی است)، به سبک‌های مختلف نواخته می‌شود. شما می‌توانید همراه با شنیدن این آهنگ، از یک قایق‌سواری آهسته لذت ببرید و سپس شاهد یک رژه زیبا در طول روز باشید.

فرودگاه‌های پاریس، پرواز به شهر عاشقانه‌ها!

کوه فرا فضایی جنگ ستارگان (Star Wars Hyperspace Mountain)

این تفریح منحصر به ‌فرد، با تم جنگ ستارگان، در کوه‎های فرا فضایی واقع شده است. شما می‎توانید به اتحاد شورشیان بپیوندید و در جلسه توجیهی دریاسالار آکبار قبل از شروع مأموریت خود برای هدایت یک کشتی اکتشافی شرکت کنید.

مسیر دسترسی و اسکان در دیزنی لند پاریس

اگر قصدتان این باشد که از پاریس با قطار به این پارک بروید، بهترین راه، قطارهای حومه‌ای (RER) است. این قطار در ایستگاه ماقنه لِوله (Marne-la-Vallee)، درست در کنار دروازه‌های جلویی دیزنی پاریس توقف می‌کند.  بعد از رفتن به پارک و تجربه یک روز لذت‌بخش، شاید ارزشش را داشته باشد که شب را در هتل‌های دیزنی پاریس بمانید. در فصول خاصی از سال می‌توانید این هتل‌ها را به قیمت بسیار مناسب‌تر از پاریس رزرو کنید. تازه این همه ماجرا نیست، اگر در یکی از شش هتل این پارک اقامت داشته باشید، می‌توانید یک ساعت زودتر از عموم مردم وارد پارک شوید.

راهنمای سفر به پاریس، شهری که عاشقش می‌شوید!

هزینه بلیط تفریحات دیزنی پاریس

هزینه بلیت دیزنی لند پاریس بستگی به تعداد تفریحاتی که قصد دارید بازدید کنید و تعداد روزهایی که به آنجا می‌روید، دارد. همچنین در برخی از فصول سال و روزهای کاری که تعداد بازدیدکنندگان کمتر است، می‌توانید با هزینه مناسب‌تری از سواری‌ها لذت ببرید. شما می‌توانید بلیت‌ها را به شکل یک بسته شامل همه مخارج خریداری کنید. به ‌عنوان ‌مثال، در سال ۲۰۲۳ هزینه برخی از بسته‌ها از قرار زیر است:

  • بلیت ۱ پارک به مدت ۱روز: از ۶۲ یورو شروع می‌شود.
  • بلیت ۲ پارک به مدت ۱ روز: از ۸۹ یورو شروع می‌شود.
  • بلیت چند روزه پارک: این بلیت برای هر روز اضافی از ۸۰ یورو تا ۱۰۹ یورو برای شما هزینه دارد.
  • بلیت برای کودکان: بلیت‌های کودکان بین ۳ تا ۱۱ سال، کمی ارزان‌تر است.

در دیزنی‌لند پاریس به قصه‌های جادویی سفر کنید!

اگر تا حالا در سفرهای خارج خود به دیزنی لند نرفته‌اید، حتما این بار بازدید از آن را در سفر خود بگنجانید. برای دیدن دیزنی لند پاریس چند روز از سفرتان را آزاد کنید تا با خیال راحت به قصه‌های جادویی سفر کنید. شما می‌توانید در زمان سفر به پاریس برای خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل به سایت اسنپ‌تریپ مراجعه کنید.

دسته:پروازجاذبهجهانگردی

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

همه‌چیز درباره فرودگاه اسپارتا ترکیه

8 آبان 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد