بهترین رستوران هندی تهران کدام است؟

تاریخ انتشار : 22 مرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
بهترین رستوران هندی تهران

اگر شما هم از طرفداران غذاهای پرادویه و تندو‌تیز هندی هستید یا تجربه‌ غذاهای ملل را دوست دارید و رستوران‌های مختلف را در تهران امتحان کرده‌اید. و حالا برای تکمیل لیستتان به دنبال رستوران هندی تهران می‌گردید با ما همراه باشید. و با چند رستوران هندی خوب در پایتخت آشنا شوید.

رستوران چینگاری؛ تجربه غذاهای اصیل هندی

رستوران چینگاری

خیلی از کسانی که طرفدار غذاهای هندی هستند و رستوران‌های مختلف هندی را امتحان کرده‌اند معتقدند این رستوران بهترین رستورانی است که در آن می‌توانید غذاهای هندی باب طبع ایرانیان بخورید، البته غذاهای این رستوران به هیچ وجه از طعم اصیل هندی دور نیستند و اینکه خیلی وقت‌ها مشتری‌های هندی را در این رستوران می‌بینید این ادعا را ثابت می‌کند.

رستوران فضایی شیک و تمیز و منویی به نسبت گران دارد. وقتی وارد رستوران چینگاری می‌شوید محیط تاریک و دنج و وسایل و مجسمه‌های هندی شما را به حال‌وهوای جادویی هندوستان می‌برد. سه نوع مبل و صندلی برای مهمانان آماده شده که شما می‌توانید مبل‌های راحتی یا صندلی‌های معمولی یا بلند را بسته به سلیقه‌تان انتخاب کنید. منوی رستوران هم از نظر تنوع کم‌وکسری ندارد و گزینه‌های متنوعی از غذاهای گوشتی و گیاهی پیش رویتان است.

آدرس رستوران چینگاری: مطهری، خیابان مفتح شمالی، چهارراه زهره، جنب بانک ملت، پلاک ۶

تلفن: ۸۸۳۲۷۰۷۵

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

رستوران مهاراجه؛ قدیمی‌ترین رستوران هندی تهران

رستوران هندی مهاراجه

مهاراجه قدیمی‌ترین رستوران هندی تهران است. این رستوران همزمان با هتل جهان در سال ۱۳۴۰ افتتاح شده و حدود ۵۶ سال قدمت دارد. فضای رستوران مهاراجه بسیار جذاب است. در این رستوران با دیدن فیل طلایی هندی و کاشی‌کاری‌هایی که روایت‌گر زندگی روزمره مردم بمبئی هستند در خیالتان به هندوستان سفر می‌کنید. وقتی هم که در سالن می‌نشینید آرامش فضا و موسیقی هندی شما را از زندگی روزمره دور می‌کند. نان‌های تازه و سنتی هندی که در تنور رستوران پخته می‌شوند، سمبوسه،  غذاهای برنجی و کبابی و تندوری و دسر و نوشیدنی‌های مخصوص دستتان را در انتخاب غذا باز می‌گذارد. از نظر قیمت هم رستوران مهاراجه منویی قابل قبول دارد.

آدرس رستوران مهاراجه: خیابان ولیعصر، نرسیده به چهارراه طالقانی، جنب کوچه رحیم زاده، هتل جهان

تلفن: ۶۶۴۷۶۸۵۵

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های ایتالیایی تهران

رستوران تاج محل؛ یکی از شناخته‌شده‌ترین‌ها

رستوران تاج محل

این رستوران به واسطه هتل تاج محل و نمای ساختمانش از اتوبان حقانی یکی از شناخته‌‌شده‌ترین رستوران‌های هندی تهران است. قیمت‌های منوی رستوران تاج محل به نسبت بالاست. اگر می‌خواهید دست‌جمعی به این رستوران بروید و کسی در جمعتان غذاهای تند دوست نداشته باشد می‌توانید موقع سفارش درخواست کنید تا غذا، تند سرو نشود. جوجه تندوری و شاهی قورمه و کشمیری کباب از محبوب‌ترین غذاهای تاج محل هستند.

آدرس رستوران تاج محل: شیخ بهائی جنوبی، پلاک ۲۹

تلفن: ۸۸۰۳۵۴۴۴

رستوران تندور هتل سفیر؛ غذای هندی در فضای باز

این رستوران هندی تهران هم از قدیمی‌ترین رستوران‌های هندی پایتخت به حساب می‌آید. فضای باز و پرسنل خوش‌برخورد، تندور را از دیگر رستوران‌های هندی تهران متمایز می‌کند. تندور هم مثل مهاراجه نان‌های هندی‌اش را همان‌جا می‌پزد. در منوی تندور غذاهای گیاهی، گوشتی، تندوری، دریایی و کاری مرغ را به طور مجزا می‌توانید ببینید. قیمت‌های این رستوران قابل قبول هستند،‌ اما خودتان را برای حق سرویس آماده کنید. اگر به رستوران تندور رفتید جوجه تندوری و قورمه شاهی‌اش را از دست ندهید و بعد از غذا دسرهایش را حتما امتحان کنید.

آدرس رستوران تندور: میدان هفتم تیر، خیابان مفتح جنوبی، روبروی ورزسگاه شیرودی، کوچه اردلان، هتل سفیر

تلفن: ۸۸۸۲۲۲۰۶

بیشتر بخوانید: متفاوت‌ترین کافه‌های روباز تهران را بشناسید

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد