اگر دنبال لیست هتل‌های سرعین هستید، این نوشته را بخوانید

تاریخ انتشار : 1 خرداد 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۹ شهریور ۱۴۰۰
لیست هتل های سرعین

بهار و تابستان فصل رفتن به سرعین است. شهری که در ۳۳ کیلومتری اردبیل قرار گرفته و وقتی در بیشتر شهرهای ایران گرما، طاقت را از مردم گرفته، هوای مطبوع و خنکی دارد. میانگین دمای هوای سرعین، ۲۵ درجه در تابستان است و همین هوای معتدل خیلی‌ها را راهی این شهر می‌کند. بنابراین مسائله‌ اقامت نیز مطرح می‌شود. به همین دلیل هم ما لیست هتل‌های سرعین را نوشته‌ایم.

هتل لاله سرعین، ۴ ستاره

هتل لاله سرعین

وجود آب‌های گرم معدنی یکی از انگیزه‌های سفر به سرعین است. هتل لاله سرعین هم برای آنهایی که با این انگیزه راهی سرعین می‌شوند، ایده آل خواهد بود. هتل لاله درست روبه روی مجتمع آب درمانی سبلان قرار گرفته و اگر اسکی هم بلد باشید، باید بگوییم پیست اسکی مجموعه توریستی آلوارس در ۱۲ کیلومتری هتل واقع شده. و اما در مورد خود هتل لاله. این هتل جزو گروه هتل‌های لاله است که در شهرهای مختلف شعبه دارند. هتل لاله سرعین شامل ۱۰۰ اتاق و سوئیت است که چشم‌اندازی رو به طبیعت سرسبز کوه‌های سبلان دارند. دو سفره خانه سنتی و رستوران که غذاهای متنوعی را سرو می‌کنند، پارکینگ اختصاصی، سالن بدنسازی و مرکز خرید، جزو امکانات هتل لاله سرعین است.

قیمت‌ها در این هتل از شبی ۱۷۶ هزار تومان شروع می‌شود.

هتل ارشاد سرعین، ۴ ستاره

هتل ارشاد سرعین

هتل ارشاد بزرگ‌ترین هتل در بین هتل‌های سرعین است. این هتل در ۲ ساختمان مجزا دارای واحدهای اقامتی‌ و سوئیت است. از خوبی‌های هتل ارشاد وجود مجتمع آبدرمانی در خود هتل است که در دو قسمت زنانه و مردانه فعالیت می‌کند. این مجتمع آبگرم معدنی که آب آن از خود چشمه پهنلو سرچشمه می‌گیرد، مدرن‌ترین مجتمع در سرعین و استان اردبیل محسوب میشود و دارای قسمت‌هایی مثل ماساژ، سونا و جکوزی، حمام ترکی،و استخر کودکان است. رستوران سیب هتل نیز انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در منویش دارد و به خصوص از آش دوغ آن زیاد تعریف می‌کنند.

قیمت‌ها در این هتل از شبی ۱۱۵ هزار تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران‌های اردبیل و سرعین 

 هتل بوستان، ۴ ستاره

هتل بوستان سرعین

هتل بوستان تنها ۵۰۰ متر با مجتمع آبدرمانی سبلان فاصله دارد و از این نظر می‌تواند یکی از انتخاب‌ها باشد. این هتل در ۷ طبقه دارای اتاق‌های ۲ تا ۴ تخته و سوئیت‌هایی با ظرفیت مختلف است. از ویژگی‌های خوب این هتل جز تمیزی خودش، وجود فضای سبز و آلاچیق‌هایی در محوطه‌اش است. چایخانه سنتی و رستوران هتل بوستان همیشه به راه است و پارکنیگ نیز دارد. آبشار ورگه سران در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای هتل بوستان قرار گرفته.

قیمت‌ کمترین اتاق این هتل ۱۳۵ برای اتاق دو تخته و ۳۹۵ برای سوئیت‌های دو خوابه است.

هتل کوروش سرعین، ۳ ستاره

هتل کوروش سرعین

چهارمین هتل در لیست هتل‌های سرعین، هتل کوروش است. هتل کوروش، بزرگ‌ترین هتل ۳ ستاره شهر است و در ۱۲ طبقه، ۴۰ اتاق و سوئیت دارد. به قصد رفتن به آب گرم به سرعین سفر کرده‌اید؟ هتل کوروش با مجتمع آبدرمانی گاومیش گلی چند قدم بیشتر فاصله ندارد. صبحانه در این هتل به صورت بوفه، ناهار، و شام با منوی انتخابی است و استفاده از مجموعه استخر و سونا آبگرم سبلان یک نوبت رایگان.

قیمت کمترین اتاق این هتل ۱۴۷ هزار تومان و بیشترین آن برای سوئیت‌های سه تخته ۴۹۸ هزار تومان است.

هتل ساسان سرعین، ۲ ستاره

هتل ساسان در میدان گاومیش گلی سرعین واقع شده و این به آن معناست که به مجتمع آبدرمانی گاومیش گلی نزدیک است. چشمه آبگرم پهن لو در ۵ دقیقه‌ای هتل قرار گرفته و اگر اهل خرید باشید بازار پردیس در ۲ دقیقه‌ای‌اش واقع شده. شاید بزرگترین مزیت هتل ساسان قرار گرفتنش در منطقه‌ای جنگلی باشد. از هتل که بیرون بیایید می‌توانید لا به لای درختان پیاده‌روی کنید. و اگر با فرزندانتان به سرعین سفر کرده باشید پارک مخصوص کودکان هم در همین منطقه قرار گرفته. این هتل ۱۸ سوییت ویلایی و ۳۰ واحد اقامتی ۲ تخته، ۳ تخته و سوئیت آپارتمان ۱ خوابه دارد. صبحانه را مهمان هتل هستید، اگرچه این را هم بگوییم که شما در نهایت در هتلی ۲ ستاره اقامت دارید.

قیمت اقامت در این هتل از شبی ۷۰ هزار تومان شروع می‌شود.

لیست دیگر هتل‌های سرعین:

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بهترین آبگرم‌های سرعین کدامند؟

بهترین آبگرم‌های سرعین کدامند؟

18 تیر 1398
بهترین هتل سرعین

اگر به دنبال بهترین هتل سرعین هستید، این نوشته را بخوانید

3 تیر 1398

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد