اگر به دنبال بهترین هتل سرعین هستید، این نوشته را بخوانید

تاریخ انتشار : 3 تیر 1398 - تاریخ بروز رسانی : ۲۴ دی ۱۴۰۱
بهترین هتل سرعین

مسافران سرعین در تابستان بیشترند؛ دلیل اصلی آن هم به آب‌وهوای نسبتا معتدل سرعین در این فصل برمی‌گردد. زمانی که گرما بیشتر شهرهای ایران را در برگرفته، سرعین مامن نسبتا امنی‌ست. اما وقتی قصد سفر داشته باشیم، یکی از مواردی که احتمالا ذهن‌مان را درگیر می‌کند، اقامت است. اینکه در کدام هتل شهر بمانیم بهتر است؟ و هزینه این اقامت چقدر می‌شود؟ به همین دلیل هم شاید بد نباشد با بهترین هتل سرعین از دید کاربران آشنا شویم.

هتل ارشاد سرعین

هتل ارشاد سرعین

هتل ارشاد سرعین

هتل ارشاد سرعین در سایت اسنپ‌تریپ امتیاز ۴٫۲ را از ۵ گرفته است و این یعنی با هتلی خیلی خوب روبه‌رو هستیم. هتل ارشاد سرعین، هتلی‌ست چهارستاره که ۳۵ سال سابقه دارد و با گذشت زمان امکاناتش را هم به روز کرده است. برای مثال سالن غذاخوری‌اش مدرن شده و از در هتل که بگذریم، همه چیز به چشم‌مان نو می‌آید.

سرعین به آبگرم‌هایش معروف است و در گوشه‌و‌کنار شهر، آبگرم‌های زیادی وجود دارد. اما این بار لازم نیست از هتل بیرون برویم، چون در داخل هتل ارشاد، مرکز آبدرمانی‌ای به اسم پهنلو وجود دارد.

برخورد خوب کارکنان و تمیزی اتاق‌ها از جمله نکاتی بوده که کاربران بر روی آن تاکید داشته‌اند.

امکانات: استخر، سونا و جکوزی غیررایگان، ماساژ غیررایگان، پارکینگ روباز و سرپوشیده، فضای بازی کودکان، گشت غیررایگان و خدمات تهیه بلیط

هتل رضوان سرعین

هتل رضوان خلیج فارس سرعین

هتل رضوان خلیج فارس سرعین

هتل رضوان خلیج فارس سرعین، یکی دیگر از هتل‌های چهارستاره این شهر است که در مرکز شهر قرار گرفته. باتوجه به بازسازی‌‌ای که در سال ۱۳۹۵ بر روی هتل انجام شده، می‌توان گفت که با هتلی نسبتا نوساز روبه‌رو هستیم.

واحدهای اقامتی در چهاربلوک مجزا از هم قرار گرفته‌اند و از این نظر مناسب آن دسته‌ از افراد هستند که می‌خواهند فضای مستقلی در طول اقامت داشته باشند.

این هتل هم از کاربران اسنپ‌تریپ امتیاز ۲/۴ گرفته. تمیزی اتاق‌ها و برخورد خوب کارکنان از موارد مثبت هتل و کیفیت غذا از موارد منفی بوده است.

امکانات: استخر، سونا و جکوزی رایگان، پارکینگ روباز، رستوران و سفره‌خانه سنتی، اینترنت رایگان و نامحدود

هتل لاله سرعین

هتل لاله سرعین

اتاق های هتل لاله سرعین

هتل لاله سرعین که در میان هتل خای سرعین بسیار طرفدار دارد، درست روبه‌روی مرکز آبدارمانی سبلان قرار گرفته؛ در خیابان دانش سرعین که یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های شهر است. این هتل یکی از هتل‌های باسابقه سرعین محسوب می‌شود. در سال ۱۳۷۴ شروع به کار کرده و در سال ۱۳۹۴ هم مورد بازسازی قرار گرفته است. جز خوبی‌های خود هتل، نزدیکی‌اش به مجموعه توریستی و تفریحی آلوارس هم باعث شده مورد توجه مسافران قرار بگیرد.

کسب امتیاز ۸/۳ از سوی کاربران باعث می‌شود اعتمادمان به کیفیت هتل بیشتر هم شود.

امکانات: چایخانه سنتی و رستوران، گشت غیررایگان، پارکینگ روباز، فضای سبز، کافی‌شاپ، اتاق ویژه معلولان

هتل اترک سرعین

هتل آپارتمان اترک سرعین

اتاق های هتل آپارتمان اترک سرعین

تا اینجا هر هتلی که بهتان معرفی کردیم، چهارستاره بود و حال به سراغ هتلی سه ستاره می‌رویم. هتل آپارتمان اترک را هم باید جزو بهترین هتل های سرعین دانست.

هتل در شمالی‌ترین نقطه شهر و رو به منطقه جنگلی گنزق و با چشم‌اندازی از سبلان قرار گرفته و همین یکی از دلایل محبوبیت آن است. این هتل آپارتمان از دو ساختمان ۴ و ۷ طبقه تشکیل شده و در مجموع ۳۸ واحد اقامتی دارد.

کسب امتیاز ۴ از کاربران اسنپ‌تریپ و تعریف از امکانات و رفتار خوب کارکنان از سوی آنها، خیال ما را از بابت اینکه در هتل خوبی اقامت خواهیم داشت، راحت می‌کند.

امکانات: وجود مجتمع آبدرمانی در خود هتل، سونا و استخر غیررایگان، رستوران، کافی‌شاپ فضای باز، ماساژ و سالن بدنسازی غیررایگان، پارکینگ روباز، فروشگاه صنایع‌دستی

هتل صحت سرعین

هتل صحت سرعین

اتاق های هتل صحت سرعین

اگر خواستیم در بین هتل‌های سرعین، هتلی دوستاره را انتخاب کنیم بهتر است سراغ کدام یک برویم؟ با نگاهی به نظرات کاربران و امتیاز هتل‌های دو ستاره سرعین، به  هتل صحت می‌رسیم. هتل صحت در سال ۹۲، از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان هتل استاندارد انتخاب شده و نسبت به دو ستاره بودنش امکانات نسبتا مناسبی دارد.

اما آنچه نظر بیشتر مهمانان این هتل را جلب کرده است، جدا از نزدیکی به مراکز خرید و آبدرمانی شهر، تمیزی اتاق‌ها و برخورد خوب کارکنان بوده است.

هتل صحت امتیاز ۴/۱ را از سوی کاربران گرفته است.

امکانات: فضای سبز، گشت غیررایگان، پارکینگ سرپوشیده، چایخانه سنتی، خدمات تهیه بلیط

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بهترین آبگرم‌های سرعین کدامند؟

بهترین آبگرم‌های سرعین کدامند؟

18 تیر 1398
پیست اسکی آلوارس

راهنمای رفتن به پیست اسکی آلوارس؛ جایی در ارتفاع ۳۲۰۰ متری

28 خرداد 1398

۱ نظر

  • پاسخ ي و ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ از ۱۸:۰۵

    مرداد ٩٨- در هتل رویال پارک سرعین سویت ۴تخته اقامت داشتیم .هتل خیلی خوبی بود

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد