حضور اسنپ‌تریپ در اینوتکس؛ اکوسیستمی برای نوآوری

تاریخ انتشار : 27 خرداد 1398 - تاریخ بروز رسانی : ۱۹ آبان ۱۴۰۰
اینوتکس

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس تهران از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. نمایشگاهی در زمینه خلاقیت و نوآوری که شعار امسالش «اکوسیستم نوآوری» بود و اسنپ‌تریپ هم در آن حضور داشت.

هفت دوره از برگزاری نمایشگاه inotex که از سال ۲۰۱۲ شروع شده، می‌گذرد. نمایشگاهی که هدفش در سال‌های اولیه، جذب شرکت‌های خارجی در زمینه انتقال فناوری از خارج به داخل بود. این نمایشگاه در تمام این مدت میزبان استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناوری از کشورهای مختلفی بوده که در زمینه خلاقیت و نوآوری فعالیت می‌کردند. حالا این نمایشگاه در طی همه این مدت میزبان بیش از ۱۰۰۰ شرکت‌کننده(غرفه‌دار) از ۲۵ کشور مختلف بوده است که هرکدام در حوزه مورد فعالیتشان حرفی برای گفتن داشته‌اند و اسنپ‌تریپ هم یکی از آنها بوده است.

اسنپ تریپ در نمایشگاه اینوتکس

نقش اسنپ‌تریپ در بازار خدمات مسافرتی

اسنپ‌تریپ، کارش را در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک استارت‌آپ کوچک و یکی از زیرمجموعه‌های گروه اینترنتی ایران شروع کرد. در آن موقع این سرویس به بزرگی این روزهایش نبود و از طریق آن تنها میشد رزرو آنلاین هتل در سراسر ایران را انجام داد. اما روز به روز هدف‌ها و رویاهایش بزرگ‌تر شد و تصمیم گرفت تمام مراحل سفر را پوشش دهد. به طوری که بعد از دو سال و نیم خرید اینترنتی بلیط هواپیما هم جزو خدماتش قرار گرفت و اسمش را هم از پین‌تا‌پین به اسنپ‌تریپ تغییر داد.

حالا پین‌تا‌پین سال ۱۳۹۴ که معدود آدم‌هایی آن را می‌شناختند، به جایی رسیده که توانسته به یکی از بزرگترین سامانه‌های آنلاین خدمات سفر در ایران تبدیل شود و سهم بزرگی را در گردشگری آنلاین به خود اختصاص دهد.

حالا رزرو آنلاین بیش از ۸۰۰ هتل در سراسر ایران از طریق اسنپ‌تریپ ممکن است و از طریق آن می‌شود به سراسر ایران پرواز کرد. دلیل حضورش در نمایشگاه اینوتکس هم به همین برمی‌گردد؛ سرویسی که از تلاش برای بهبود خدماتش دست برنمی‌دارد و می‌خواهد کاری کند که هر روز بهتر و بزرگ‌تر شود. این سرویس قصد دارد به تجربه خوب کاربران در حوزه گردشگری آنلاین تبدیل شود؛ آنطور که وقتی اسمش می‌آید همه یاد خاطره خوش سفر بیافتند.

دسته:اخبار

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد