تخفیف تست کرونا پیش از سفر برای اطمینان از سلامت

تاریخ انتشار : 23 مهر 1399 - تاریخ بروز رسانی : ۹ آذر ۱۳۹۹
تخفیف تست کرونا پیش از سفر برای اطمینان از سلامت

ماه‌ها از آغاز شیوع ویروس کرونا گذشته و حالا به کمک اطلاعات و آموزش‌ها و همچنین با استفاده از ابزارهای آنلاین می‌توان گفت تا حدودی راه زندگی کردن در کنار این بیماری و انجام ضروریات زندگی در کنار مراقبت از خودمان را یاد گرفتیم. سفر ضروری هم به‌عنوان بخش حذف نشدنی زندگی، با تغییراتی همراه بوده. از تغییر در اقلام داخل چمدان به ماسک و الکل، تا توصیه‌های دارویی و غذایی در حین سفر.
از چندی پیش انجام تست کرونا پیش از سفر هم یکی از مراقبت‌های پیشنهاد شده برای آغاز هر سفر شد. برخی ایرلاین‌ها و کشورها هم شرط پذیرش مسافر را همراه داشتن تست کرونای منفی در پرواز خارجی اعلام کردند. ما در اسنپ‌تریپ با همکاری اسنپ‌دکتر که طرح تست کرونا در منزل را آغاز کرده، پیش از سفر به شما یک کد هدیه ۵۰ هزار تومانی انجام آزمایش کرونا PCR هدیه می‌دهیم تا از سلامت خود پیش از سفر مطمئن شوید.

از همان روزهای اول هتل‌ها، هواپیماها و سایر وسایل نقلیه‌ی مسافرتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای انجام سفر امن در تلاش بودند. کادر درمان برای انجام سفر ضروری به‌عنوان بخش غیرقابل حذف زندگی، توصیه‌های بهداشتی در نظر گرفتند. رعایت پروتکل‌ها هرروز بیشتر و راه‌های جدیدی برای مراقبت قبل و حین سفر پیشنهاد شد.

  • پرهیز از سفر در صورت داشتن علائم کرونا
  • رعایت فاصله‌ی یک و نیم متری با دیگران
  • همراه داشتن مایع ضدعفونی کننده و ماسک
  • خوردن غذاهای سالم و کاملا پخته شده
  • پرهیز از پرداخت نقدی

بخشی از توصیه‌های پزشکان جهت انجام سفر سالم در دوران کرونا هستند.

اگر می‌خواهید بدانید در دوران کرونا چگونه سفر کنید اینجا را بخوانید

با توجه به ماهیت پنهان و گاها بی علائم بودن این بیماری، نیازمندی جدید پیش از انجام سفر ضروری، انجام تست کروناست تا از سلامت خود پیش از سفر مطمئن باشیم. در اسنپ‌تریپ تصمیم گرفتیم با هدیه دادن کد تخفیف انجام آزمایش کرونا به مسافرانی که بلیت هواپیما خریدند یا هتل رزرو کردند در تضمین سلامتی سفرتان سهیم باشیم.
در این طرح شما از ۱۶ مهر ۹۹ تا ۱۵ آبان ۹۹ با خرید بلیت هواپیما یا رزرو هتل از سایت و اپلیکیشن اسنپ‌تریپ و همینطور خرید بلیت و رزرو هتل از اپلیکیشن اسنپ، یک کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی اسنپ‌دکتر جهت انجام تست کرونا در منزل  دریافت خواهید کرد.

پس از اینکه مراحل رزرو هتل یا خرید بلیت شما تمام شد و پرداخت را انجام دادید، یک پیامک حاوی کد تخفیف اختصاصی شما برایتان ارسال می‌شود. با ورود به اپلیکیشن یا سایت اسنپ‌دکتر و یا انتخاب گزینه‌ی پزشک و مشاور در همان اپلیکیشن اسنپ، می‌توانید گزینه‌ی تست کرونا در منزل را انتخاب کنید و پس از تکمیل مراحل سفارش با وارد کردن کد تخفیف تان ۵۰ هزار تومان از هزینه‌ی قابل پرداخت کسر خواهد شد.

مشاهده و رزرو هتل و اقامتگاه سنتی با بهترین قیمت از اسنپ‌تریپ
مشاهده و خرید بلیت هواپیما با بهترین قیمت از اسنپ‌تریپ

دسته:اخبارپروازمهارتهای سفرهتل

مطالب مرتبط :

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

حضور اسنپ‌تریپ در نمایشگاه «عصر امید»

17 خرداد 1401
رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

رونمایی از گزارش عملکرد گروه اسنپ در سال ۱۴۰۰

3 خرداد 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد