هتل‌های قم برای بودجه‌های مختلف

تاریخ انتشار : 2 خرداد 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۲۴ دی ۱۴۰۱
هتل در قم

قم، شهری زیارتی‌ست و خیلی‌ها دلشان می‌خواهد یکی دو شبی را در جوار بارگاه حضرت معصومه (س) سر کنند. و در اینجاست که حرف اقامت در این شهر مذهبی به میان می‌آید. برای همین هم ما در اینجا به معرفی ۵ مورد از هتل‌های قم برای بودجه‌های مختلف پرداخته‌ایم.

هتل بین المللی قم، ۴ ستاره

هتل بین المللی قم

اتاق‌های هتل بین المللی قم

قم، هتل‌های ۴ ستاره زیادی را در خودش داده. اما هتل‌های قم نزدیک حرم معمولا از اقبال بیشتری برای جلب مسافر برخوردارند و هتل بین‌المللی قم هم یکی از آنهاست. این هتل در ۱۰۰ متری حرم قرار گرفته و ۸۰ اتاق، شامل اتاق‌های ۲ تخته، سوئیت، و آپارتمان سوئیت دارد که برخی‌شان روبه حرم‌اند. رستوران بین المللی هتل، غذای ملیت‌های مختلف را مطابق به ذائقه‌شان طبخ می‌کند. و بوفه صبحانه سرد و گرم، سلیقه‌های مختلف را می‌تواند راضی کند.

اگر با خودروی شخصی به قم سفر کرده باشید به مدد پارکینگ اختصاصی هتل کارتان راحت است. از جمله دیگر امکانات خوب این‌هاست: سونا، جکوزی، سالن ماساژ، اینترنت، سرویس مرکز شهر، فست فود ایتالیایی، فروشگاه صنایع دستی و اتاق عروس و داماد.

هزینه اقامت: قیمت‌ها در هتل بین المللی قم از شبی ۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

هتل کریمه قم، ۴ ستاره

هتل کریمه قم

اتاق‌های هتل کریمه قم

می‌شود گفت هتل کریمه نزدیکترین هتل به حرم و شاید بزرگترین هتل قم بعد از هتل پارسیا باشد؛ ۵ هزار و ۱۰۰ متر. این هتل ۴ ستاره در کنار هتل بین المللی قم قرار گرفته و در حقیقت تحت نظارت آن فعالیت می‌کند. ۵۶ اتاق در ۵ طبقه که مجهز به مبلمان و سرویس بهداشتی و حمامند. رستوران هتل با فضای سنتی‌اش غذاهای ایرانی خوش رنگ و لعابی مثل دیزی دارد و جدا از آن هتل عاشقان فست فود را هم فراموش نکرده. فاصله هتل کریمه تا بازار قم ۶ دقیقه پیاده است اما در داخل هتل هم مرکز خریدی برای خرید سوغات وجود دارد.

هزینه اقامت: قیمت‌ها در این اتاق از شبی ۱,۲۵۰,۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های قم کدامند؟

هتل پارسیا، ۴ ستاره

هتل پارسیا قم

اتاق‌های هتل پارسیا قم

اگر دنبال هتل در قم می‌گردید، هتل پارسیا را هم فراموش نکنید. هتلی که هم قیمتش مناسب است و هم خدماتش. این هتل بزرگ‌ترین هتل شهر است و ۹ طبقه و ۴۲ اتاق دارد. در سال ۱۳۹۶ جایزه مشتری مداری را هم برده و صرافی، واحدهای تجاری و آژانس مسافرتی، رستوران‌های متعدد، اتاق عروس و داماد، و تالار پذیرایی جزء امکاناتش محسوب می‌شود.

هزینه اقامت: قیمت‌ها در این هتل از شبی ۷۸۵,۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

هتل جمیل، ۳ ستاره

هتل جمیل قم

اتاق‌های هتل جمیل قم

اگر دنبال هتل ۳ ستاره خوبی در قم باشید، هتل جمیل می‌تواند بین گزینه‌هایتان قرار بگیرد. این هتل نیز جزء هتل‌های قم نزدیک حرم محسوب می‌شود به طوری که ۸ دقیقه با ماشین با حرم فاصله دارد. این هتل جزو هتل‌های نوساز قم هم به حساب می‌آید. در سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرده و برای آن دسته از مسافرانی که با خانواده به قم می‌روند، مناسب است. چون هم آپارتمان‌های ۲ تخته دارد و هم ۴ تخته. رستوران هتل غذاهای ملیت‌های مختلف را در منویش دارد. و از دیگر ویژگی‌های خوبش قرار گرفتن در محدوده خارج از طرح ترافیک است که برای آنهایی که با ماشین شخصی‌شان به قم می‌روند، می‌تواند ایده آل باشد. در پشت بام این هتل نیز تخت‌هایی برای چند دقیقه‌ای لم دادن و حال و هوایی عوض کردن، تعبیه شده.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی و مراکز گردشگری قم

هتل آپارتمان ماهان، ۲ ستاره

هتل آپارتمان ماهان قم

اتاق‌های هتل آپارتمان ماهان قم

سفر به قم معمولا سفر کوتاهی‌ست و آدم دلش می‌خواهد این سفر کوتاه را ارزان‌تر برگزار کند. اگر دنبال هتل در قم با قیمت مناسب هستید، بد نیست نگاهی به عکس‌های هتل آپارتمان ماهان قم هم بیاندازید. این هتل در فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از حرم قرار گرفته و در ۳ طبقه، ۲۱ اتاق شامل سوئیت‌های ۲ تا ۳تخته دارد که همه‌شان مجهز به آشپزخانه برای پخت و پزند. هتل ماهان خارج از محدوده طرح ترافیک واقع شده و ترانسفر حرم نیز جزء خدماتش است. در اینجا می‌شود صبحانه‌های سلف سرویس کامل و مفصلی هم خورد.

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

بازار قم

بازار قدیم یا جدید؛ در قم به کدام مراکز خرید برویم؟

2 مرداد 1398
از حرم تا حرم؛ راهنمای قطار قم مشهد

از حرم تا حرم؛ راهنمای قطار قم مشهد

13 خرداد 1398

۱ نظر

  • پاسخ عرشیا ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ از ۱۵:۵۱

    هتل مهسان از همه اش بهتره

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد