هتل‌های کاشان قیمت مناسب کدامند؟

تاریخ انتشار : 8 اردیبهشت 1397 - تاریخ بروز رسانی : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
هتل های کاشان با قیمت مناسب

کاشان پر از خانه‌های تاریخی‌ست که این روزها کاربری هتل را پیدا کرده‌اند و حتما ماندن در چنین خانه‌هایی که رنگ و بوی گذشته را دارند پر از حس خوب است. اردیبهشت و خرداد که زمان گلاب گیری است، سفر به کاشان هم اوج می‌گیرد و دلمان می‌خواهد بدانیم هتل‌های کاشان با قیمت مناسب در این شهر کدام‌هاست؟

هتل سنتی نگین

هتل سنتی نگین کاشان

هتل سنتی نگین کاشان

نمی‌شود گفت شما با هتلی عالی و همه چیز تمام مواجه‌اید، چون کیفیت هتل‌ها خیلی زیاد بستگی به هزینه‌ای که برایشان می‌کنید، دارند. هتل سنتی نگین هتل خیلی قشنگی‌ست و معماری‌اش مثل بیشتر خانه‌های کاشان است. حیاط باصفایی دارد، اتاق‌هایش طاقبری و گچبری و پنجره‌هایی رو به حیاط حوض دارش دارند. و از همه مهمتر اینکه ۲۵۰ سالش است.  هتل سنتی نگین دارای ۴ حیاط مجزاست. غذاهای سنتی در هتل می‌پزند و خود هتل، امکان گشت در شهر را هم فراهم می‌کند، اگرچه مسجد آقابزرگ و خانه بروجردی‌ها در ۱۰ دقیقه‌ای آن واقع شده‌اند..

اقامتگاه سنتی خونه نقلی

اقامتگاه سنتی خونه نقلی

حیاط اقامتگاه سنتی خونه نقلی

یکی دیگر از هتل‌های کاشان با قیمت مناسب، اقامتگاه سنتی خونه نقلیست، اقامتگاهی کوچک که تعداد محدودی مهمان پذیرش می‌کند و همین هم یکی از مزیت‌هایش است. شما می‌توانید با اقامت در اینجا تجربه زندگی در خانه‌ای قدیمی را داشته باشید. ضمن اینکه بیشتر آنهایی که در این هتل اقامت کرده‌اند از تمیزی‌ و غذاهای سنتی‌اش تعریف می‌کنند. وجود دو حیاط اندرونی و بیرونی و بادگیر، حوض کوچک، سرداب، ایوان، و مطبخ، این خانه را تماشایی‌تر نیز کرده. فقط اینکه دسترسی این اقامتگاه به جاهای دیدنی شهر کمی سخت است.

راهنمای سفر به کاشان؛ شهر گلاب و خانه‌های تاریخی

هتل سیاح کاشان

هتل سیاح کاشان

اتاق‌های هتل سیاح کاشان

درست است که هتل سیاح کاشان، هتل ۱ ستاره‌ای‌ست، ولی یکی از هتل‌های تمیز و ارزان کاشان محسوب می‌شود. از آنجایی هم که هتل ۵ دقیقه بیشتر با بازار تاریخی کاشان فاصله ندارد، کار را برای آنهایی که دلشان می‌خواهد بیشتر وقتشان را در بازار و گشت و گذار در فرش فروشی های بازار بگذرانند، آسان کرده. هتل سیاح پارکینگ هم دارد پس برای آنهایی هم که با ماشین شخصی‌شان به کاشان سفر می‌کنند، مناسب است.

هتل نگارستان

هتل نگارستان کاشان

هتل نگارستان کاشان

اگر بخواهید در سفر به کاشان در هتلی امروزی ولی با قیمت مناسب بمانید، هتل  نگارستان کاشان شاید بتواند در لیستتان قرار بگیرد. هتل نگارستان در سال ۹۰ کارش را شروع کرده و چند قدم بیشتر با کاشان فاصله ندارد. از دیگر مزیت‌های هتل داشتن اتاق‌هایی بزرگ و دلباز و بالکن و حمام با وان در برخی از آنهاست.

هتل خانه دوست

هتل خانه دوست کاشان

هروقت دلتان خواست می‌توانید به کافه روی بام بروید، دوری در حوضخانه، چاه خانه و سردابش بزنید و هر وقت خسته شدید بروید در شهر بگردید یا سری به مسجد آقابزرگ که همان پشت است بزنید. اینها ویژگی هتل خانه دوست کاشان است، یکی از باصفاترین خانه‌های کاشان. این خانه ۱۵ اتاق دارد و صبحانه شامل اتاق‌هایش است. از نداشتن سرویس بهداشتی در برخی از اتاق‎ها که بگذریم، هتل خوبی است.

دیگر هتل های کاشان با قیمت مناسب

هتل امیرکبیر کاشان

حیاط هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان، شروع قیمت از شبی ۱۶۲ هزار تومان هتل امیرکبیر کاشان، که در خیابان امیرکبیر قرار گرفته، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌ها‌ی اقامتی این شهر تاریخی است. از امکانات هتل می‌توان به فست فود، کافی‌شاپ، رستوران ایرانی، و سفره‌خانه برای صرف غذا اشاره کرد. روم سرویس و خدمات خانه‌داری در زمان اقامت مهمانان قابل استفاده و در دسترس است. علاوه بر آن، هتل امیرکبیر سالن همایش و فضای سبز هم دارد و پرسنل خوش‌روی آن تلاش می‌کنند تا اقامتی فراموش‌نشدنی را در کاشان سپری کنید.

شما می‌توانید هتل مورد نظر خود را با بهترین قیمت از اسنپ تریپ رزرو کنید.

بهترین ‌هتل‌‌های کاشان کدام است؟

دسته:هتل

مطالب مرتبط :

هر آنچه که باید درباره کویر ابوزید آباد کاشان بدانید!

هر آنچه که باید درباره کویر ابوزید آباد کاشان بدانید!

26 فروردین 1402
خانه‎‌های تاریخی کاشان، هنرنمایی معماران ایرانی

خانه‎‌های تاریخی کاشان، هنرنمایی معماران ایرانی

20 آذر 1401

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد