پیک نیک اطراف تهران کجا بریم؟

تاریخ انتشار : 28 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
پیک نیک اطراف تهران

پیک نیک تفریحی است که اسمش هم آدم را به هیجان می‌آورد. مخصوصا اگر در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنید و همیشه درگیر کار و زندگی روزمره هستید، اینکه آخرهفته به طبیعت بروید و با دوستانتان دور هم یک وعده غذای متفاوت بخورید، روحیه‌تان را حسابی عوض می‌کند. اگر در تهران زندگی می‌کنید و می‌خواهید کمی از شهر دور شوید و به جایی اطراف شهر بروید، با اسنپ تریپ همراه باشید و با بهترین مکان‌ها برای پیک نیک اطراف تهران آشنا شوید.

روستای هرانده

روستای هرانده

برای گذراندن یک روز متفاوت و پیک‌نیک در طبیعت به سمت جاده فیروزکوه رانندگی کنید. ۱۲ کیلومتر مانده به فیروزکوه تابلوی روستای هرانده را خواهید دید. روستا پر است از جاذبه‌های گردشگری. اما شما که به قصد پیک‌نیک به روستا رفته‌اید می‌توانید در کنار رودخانه قزقان‌چای که از میان روستا می‌گذرد توقف کنید. رودخانه پرآب نمرود هم در پایین دره‌های این روستا جاری است و خیلی‌ها برای ماهیگیری به این منطقه می‌روند.

روستای آینه ورزان

روستای آینه ورزان

در ۶۰ کیلومتری شرق تهران روستایی با قدمت ۲۰۰۰سال قرار گرفته که دو بخش ده بالا و ده پایین دارد. اگر کمی کوهنوردی کنید می‌توانید به ده بالا بروید و روزتان را کنار آبشار بگذرانید. اگر هم حوصله کوهنوردی نداشته باشید بساط پیک‌نیک را در همان ده پایین و دشت زیبایش پهن کنید و از هوای خوب و طبیعت زیبای آینه‌ورزان لذت ببرید.

دشت لار

دشت لار

دشت لار به شقایق‌هایش معروف است. اگر اواخر خرداد قصد داشته باشید برای پیک نیک اطراف تهران به دل طبیعت بزنید، در انتخاب این دشت شک نکنید. البته روزهای دیگر سال هم که وقت شقایق نیست باز هم این دشت به خاطر آب و هوای خوب و طبیعت زیبا و رودخانه‌هایش برای پیک‌نیکی یک روزه گزینه خوبی است. البته این نکته را در نظر داشته باشید که دشت لار منطقه‌ای محافظت شده است و در بهار قبل از ۱۵ خرداد به خاطر زاد و ولد حیوانات اجازه ندارید با ماشین شخصی  از محیط‌بانی بگذرید و به دشت بروید.

دریاچه میراش طالقان

دریاچه میراش

میراش دریاچه‌ای مصنوعی در نزدیکی روستای میراش طالقان است. هوای خیلی خوب و آسمان صاف و آبی منطقه روز خوبی برایتان می‌سازد. می‌توانید در مسیر ماست و دوغ محلی بخرید. بعد از گذشتن از دریاچه طالقان به میراش می‌رسید. و می‌توانید در دشت کوچک جنوب دریاچه زیراندازتان را پهن کنید، سبزی‌های معطر بچینید و از روزتان لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

دو روستای دیگر برای پیک نیک اطراف تهران

روستای آزادبر

پیک‌نیک در فصل تابستان گاهی دشوار است. اگر بخواهید به جایی بروید که از گرما هم فرار کرده باشید و در هوایی مطبوع روزتان را بگذرانید روستای آزادبر بهترین انتخاب است. برای رفتن به این روستا که از توابع آسارای کرج است باید حدود ۲ ساعت‌ونیم رانندگی کنید تا از دشت زیبا و رودخانه زلال روستا لذت ببرید.

روستای کندعلیا

روستای کندعلیا هم مثل روستای آزادبر در تابستان‌ها هوای خوبی دارد. این روستا یکی از روستاهای لواسانات است. در روستا باغ‌های گیلاس و مرکبات زیادی وجود دارد و فصل این میوه‌ها که باشد رنگ میوه‌ها به روستا جلوه زیباتری می‌دهد. کسانی که اهل کوهنوردی هستند هم می‌توانند با کمی کوهنوردی به سمت آبشار کفترلو بروند و از این آبشار زیبا دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: ۵ مقصد پاییزی اطراف تهران برای سفر یک روزه

 

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل‌های تهران از اسنپ تریپ این صفحه را ببینید.

برای اطلاع از قیمت و رزرو هتل‌های طالقان از اسنپ تریپ این صفحه را ببینید.

دسته:جاذبه

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد