دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان

location_on
اصفهان، خیابان شریف واقفی، سه راه ملک، کوچه ۱۲

اقامتگاه سنتی بیتوته در سال ۱۳۲۳ در شهر اصفهان بنا گردیده و در سال ۱۴۰۰ جهت رفاه حال مسافرین مورد بازسازی قرار گرفته شده است. از مزایای اقامتگاه سنتی بیتوته می‌توان به دسترسی آسان و سریع آن به مراکز گردشگری اشاره کرد. این اقامتگاه در یک طبقه ساخته شده است و دارای ۶ باب اتاق می‌باشد. اتاق یک تخته، دو تخته دابل و دو تخته تویین، سه تخته در اقامتگاه بیتوته اصفهان برای مسافرین آماده سازی شده است. شما می‌توانید اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید. 

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۳.۶
خوب
۵ نظر
وضعیت نظافت
۳.۶
خوشرویی و رفتار کارکنان
۳.۶
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۸
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۶
امکانات اقامتگاه
۳.۴
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۸
رعایت پروتکل های بهداشتی
۳.۰

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
سه تخته VIP
با توجه به مبلغ از خیلی از هتل های گرون تر هم مناسب تر بود و حال خوبی رو ایجاد کردند در سفر برای من و همراهانم پیشنهاد میکنم حتما
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴
سه تخته
صبونه در محیط حیاط عالی بود
thumb_upنقاط قوت
تمیز بود و هیچ بوی بدی نبود شکلات دادن لحظه ورود
thumb_downنقاط ضعف
احداث و ایجاد محل عبور مسافر از جایی که از جوی جلو ی در هتل بود . که با ساک و وسایل باید دور میزدیم بخاطر راحتی عبور سالمندان . بچه ها بین جوی پل ایجاد گردد لطفا . برای دست شستن در حیاط مشکل بود
poker-emoji
poker-emoji
stars۲
دو تخته برای یک نفر
از اسنپ تریپ تعجب می‌کنم که چطور اینجا رو جزو گزینه ها قرار داده؟؟ اصلا تعجب می‌کنم که چطور مجوز دادن به اینجا؟ امکانات اولیه ای مثل حوله، ساعت دیواری، سطل آشغال و حتی یه علامت جهت قبله هم در اتاق وجود نداشت تلویزیون که هیچی! آب رایگان که حرفش رو نزن... از نحوه سرو صبحانه هم که نگم براتون! اما شاهکارش این ها نبود تازه یه سرویس بهداشتی ایرانی ته حیاط بود، اندازه اش که جوری بود داخلش می‌خوردی به در و دیوار داخل و بیرونش هم روشویی نداشت! یعنی مسجد های بین راهی هم بیرون توالت حداقل یه شیر آب گذاشتند! دیگه بیشتر نگم، با این که شگفتی‌های دیگری هم بود!! واقعا عجیب بود!! اون هم با این قیمت! به صورت خلاصه، اینجا نه هتله و نه اقامتگاه و تحت هیچ کدوم از این تعاریف استاندارد قرار نمی‌گیره یه خونه است که صاحبش داره از اجاره دادن تخت! پول در میاره موقع انتخاب این جور جاها خیلی حواستون رو جمع کنید موفق باشید!
thumb_upنقاط قوت
نقطه قوتی هم داشت مگه؟؟
thumb_downنقاط ضعف
هیچ استانداردی وجود نداشت!! در مورد برخی از اولین امکانات یک اقامتگاه هم مشکل وجود داشت
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

با اقامت در اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان به کدام مکان های دیدنی و تفریحی نزدیک هستیم؟

اقامتگاه سنتی بیتوته در اصفهان، در نزدیکی بسیاری از جاذبه‌های دیدنی این شهر قرار دارد. با رانندگی چند دقیقه، می‌توانید به مکان‌هایی همچون پل خواجو، کاخ چهلستون، باغ گلها، سی و سه پل، دالانکوه، کلیسای وانک، برج کبوتر خانه و باغ پرندگان دسترسی پیدا کنید. این جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهر اصفهان را به شما نزدیک می کنند و شما را به یک سفر زیبا و فراموش نشدنی دعوت می کنند.

فاصله اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان تا فرودگاه و راه آهن:

از اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان تا فرودگاه ۴۸ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن ۵۰ دقیقه با خودرو فاصله است.

قوانین کنسلی اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان:

اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان هم مانند دیگر اقامتگاه‌های این شهر، جریمه ای را تخت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ تریپ بابت لغو رزرو هزینه دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

مزیت رزرو اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این هتل با دیگر هتل‌های شهر اصفهان برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی اقامتگاه سنتی بیتوته در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در اصفهان داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین این مجموعه پاسخ می‌دهند.

هزینه یک شب اقامت در اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان:

قیمت اتاق در اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان بستگی به فصلی که سفر می‌کنید و نوع اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید اتاق‌های اقامتگاه سنتی بیتوته اصفهان را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.