snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی یاس اصفهان

location_on
اصفهان، خیابان حکیم، کوچه شماره ۹، انتهای کوچه سمت راست، بن بست یاس

اقامتگاه سنتی یاس اصفهان در خیابان حکیم و در نزدیکی میدان نقش جهان قرار گرفته است. این اقامتگاه سنتی در سال‌ها قبل خانه‌ای مسکونی بوده و در سال ۱۳۹۹ و بعد از بازسازی، از مهمانان و مسافران پذیرایی می‌کند. اقامتگاه در مجموع دارای ۸ اتاق و سوئیت با ظرفیت‌های ۱ تا ۴ نفر است. اگر به دنبال اقامتی مقرون به صرفه در بین هتل‌های شهر اصفهان هستید، این اقامتگاه سنتی برای شما مناسب خواهد بود. خدمات خانه‌داری ارائه می‌شود، و از کافی‌شاپ برای صرف یک نوشیدنی دلچسب در اقامتگاه سنتی یاس اصفهان می‌توانید استفاده کنید.از محل اقامتتان با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به میدان نقش جهان می‌رسید. برای خرید سوغات اصفهان هم بازار قیصریه در چند قدمی اقامتگاه سنتی یاس قرار دارد و در دسترس است. ایستگاه مترو تختی و ایستگاه اتوبوس با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی با شما فاصله دارد و رفت و آمد در شهر را برایتان راحت می‌کند. با کمتر از ۵ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه سنتی یاس اصفهان برای صرف غذا به رستوران جارچی باشی می‌توانید بروید. تا قهوه لمیز هم پیاده ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
سرویس بهداشتی ایرانی
check_box
روم سرویس
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی
check_box
کپسول آتش‌نشانی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۲
خیلی خوب
۳۵ نظر
وضعیت نظافت
۴.۳
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۶
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۳
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۳
امکانات اقامتگاه
۳.۹
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۱
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۳

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
سه تخته مستر
قیمت مناسب رفتار عالی تمیز بودن صبحانه های خوب
thumb_upنقاط قوت
به نسبت قیمت بسیار خوب و تمیز و عالی بود مخصوصا رفتار پرسنل
thumb_downنقاط ضعف
نداشتن جای پارک
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
سه تخته مستر
thumb_upنقاط قوت
ما دوم آبان تو این هتل یک شب اقامت داشتیم و بی‌نهایت لذت بردیم. محیط آروم، تمیز و بسیار زیبایی داره. اتاق‌ ما که (شاه‌پسند ۱) مستر بود و سرویس بهداشتی بسیار تمیزی داشت، مسواک و خمیردندون و شامپو و صابون و فضای کاملا تمیز با آب دوش با فشار خیلی‌خوب و دمای عالی هم گرم و هم خنک. البته سرویس بهداشتی اتاق‌های طبقه پایین همگی فرنگی بودن اما دو سرویس ایرانی در حیاط هست که اون هم کاملا تمیزه. فضای اتاق ما بسیار زیبا بود با دکوراسیون سنتی (شمعدون، آینه خاتم، گلدون، پنجره‌های مشبک، چرخ خیاطی قدیمی و روتختی‌های زیبا و کاملا تمیز) به همراه یخچال کوچیک با چند قلم خوراکی خوشمزه که البته هزینه‌ش رو باید جدا پرداخت کنید و فلاسک که هروقت آب جوش لازم داشتیم، موجود بود. صبحانه هم فوق‌العاده بود. سه نوع مربای خوشمزه، سوسیس، تخم مرغ، عسل، پنیر، گوجه خیار، چای، آب پرتغال که به صورت تمام سلف در حیاط باصفای مجموعه سرو می‌شد و البته انتخاب موسیقی‌هایی که در حیاط به گوش می‌رسید و از اسپیکرها پخش می‌شد، بی‌نظیر بود. مجموعه دقیقا داخل بازار سنتی اصفهان هست. تا نقش جهان و چهل ستون و چهارباغ و دوتا موزه پیاده به راحتی می‌شه رفت و اصلا قدم‌زدن در کوچه و خیابون‌های با بافت سنتی که پر از مغاز و گذرهای قدیمیه، بی‌نهایت دلچسب بود. درباره پارکینگ نظری ندارم. ما ماشین نداشتیم، اما اقامتگاه داخل یه کوچه بن‌بسته و داخل کوچه امکان پارک ماشین نیست. اما اقامتگاه محل پارک در نزدیکی اونجا رو داره. رفتار پرسنل هم واقعا عالی و دلچسب و دوست‌داشتنی بود. ازشون بی‌نهایت ممنونیم. خداقوت جانانه به این مجموعه دوست‌داشتنی که به نظرم آبروی شهر قشنگشون هستن :)
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۲
سه تخته مستر
به اونایی که خیلی لاکچری پسند هستن توصیه نمی کنم
thumb_upنقاط قوت
وجود مسواک آکبند در سرویس بهداشتی. فاصله اقامتگاه تا میدون نقش جهان با پای پیاده ۱۰- ۱۲ دقیقه است. فضای غذاخوری اقامتگاه آراسته و باصفاست ، مخصوصا با اون حوضچه کوچیک که فواره ی بانمکش تا آخر شب باز بود. دکوراسیون داخل اتاق نسبتا دلپذیر و نوستالژیک بود و به خوبی حس زندگی در زمان قدیم رو منتقل می کرد.
thumb_downنقاط ضعف
دمپایی های توی اتاق مستعمل بود و آکبند نبود. سرویس بهداشتی داخل اتاق متاسفانه هواکش نداشت🤧 و فشار آب داغ توالت فرنگی بسیار کم بود. علیرغم وجود مسواک آکبند در سرویس بهداشتی خمیر دندان وجود نداشت و موقعی که آخر شب برای گرفتن خمیر دندان مراجعه کردم کسی داخل ریسپشن نبود. ساعت داخل اتاق باتری نداشت. به جای تخت دابل، دو تا تخت تک نفره رو به هم چسبونده بودن!😕 نور داخل سرویس بهداشتی کم بود.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته دابل مستر
همه چیز عالی بود.به همه توصیه میکنم.
thumb_upنقاط قوت
همه چیز عالی بود.نزدیکی به اماکن دیدنی مثل نقش جهان و چهل ستون و...وجود پارکینگ
thumb_downنقاط ضعف
تقریبا نداشت.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۸
سه تخته مستر
کلا خوب و ارامش بخش بود فضای قدیمی و دلنشین
thumb_upنقاط قوت
اخلاق خوب کار کنان ،فضاس سنتی زیبا ،دسترسی خوب به جاهای دیدنی ، اتاق گرم وزاحت بودند و بسیار تمیز
thumb_downنقاط ضعف
کمی گرون و کمی رفت و امد با ماشین سخته که البته چون تو بافت قدیمی هست قابل قبوله
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزیت رزرو اقامتگاه سنتی یاس اصفهان از اسنپ‌تریپ چیست؟

هتل‌های اصفهان را از نظر قیمت، تمیزی، خدمات و امکانات در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مقایسه کنید. اقامتگاه سنتی یاس اصفهان را با بهترین قیمت و به راحتی می‌توانید رزرو کنید. نظرات کاربران هم برای انتخاب بهترین هتل در اصفهان به شما کمک می‌کند. علاوه بر آن، تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته در دسترس است.

فاصله اقامتگاه سنتی یاس اصفهان تا میدان نقش جهان چقدر است؟

با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه سنتی یاس اصفهان می‌توانید از سردر قیصریه وارد میدان نقش جهان شوید. مسجد شیخ لطف الله، کاخ عالی قاپو، کاخ گلستان و مسجد جامع عباسی هم برای بازدید نزدیک به شما هستند. کاخ چهلستون، خیابان چهارباغ، و باغ و کاخ هشت بهشت هم در نزدیک اقامتگاه قرار دارند.

آدرس اقامتگاه سنتی یاس اصفهان چیست؟

این اقامتگاه سنتی در خیابان حکیم و در بن بست یاس واقع شده. موقعیت دقیق اقامتگاه سنتی یاس اصفهان بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.

قیمت اتاق در اقامتگاه سنتی یاس اصفهان چقدر است؟

هزینه سفر اصفهان با توجه به تاریخ و مدت زمان اقامت شما فرق می‌کند و نوع اتاق و تعداد مسافران هم بر روی هزینه اقامتتان تاثیر دارد. در اقامتگاه سنتی یاس اصفهان اتاق‌های ۱ تا ۴ تخته را با قیمت‌های متفاوت و بهترین تخفیف‌ها می‌توانید رزرو کنید.

اقامتگاه سنتی یاس اصفهان چه امکاناتی دارد؟

تجربه اقامت در مرکز شهر و در خانه‌ای قدیمی را در اقامتگاه سنتی یاس اصفهان تجربه خواهید کرد. اینترنت، روم سرویس و کافی‌شاپ از خدمات و امکانات اقامتگاه هستند. امکانات اتاق‌های اقامتگاه سنتی یاس اصفهان را به همراه عکس در سایت اسنپ تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

آیا اقامتگاه سنتی یاس اصفهان به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد؟

از اقامتگاه سنتی یاس اصفهان با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو امام حسین، ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو شهدا خواهید رسید. تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی هم برای رفت و آمد در شهر در دسترس شماست.

فاصله اقامتگاه سنتی یاس اصفهان تا فرودگاه، ایستگاه راه آهن، و ترمینال مسافربری چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی یاس اصفهان تا ترمینال مسافربری صفه ۳۰ دقیقه، ایستگاه راه آهن ۳۵ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان ۴۰ دقیقه با خودرو فاصله است.