snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان

location_on
اصفهان، خیابان چهار باغ پایین، ما بین چهار راه تختی و شهدا، انتهای کوچه ۲۰

اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان در خیابان چهارباغ پایین و در مرکز شهر قرار گرفته. ساخت این اقامتگاه که قبلا خانه مسکونی بوده، به سال ۱۰۵۰ بر می‌گردد که پس از بازسازی در سال ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده. اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ با تعداد ۲۰ اتاق در ۲ طبقه و در ۲ ساختمان از مسافران و مهمانان، به‌عنوان هتلی نوساز در بین هتل‌‌های شهر اصفهان پذیرایی می‌کند. هریک از اتاق‌های اقامتگاه به بهترین نحو و با جزئیات تزئین و چیده شده‌اند. از امکانات و خدمات بوتیک هتل کاخ سرهنگ می‌توان به کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری و تالار پذیرایی اشاره کرد. پرسنل خوش برخورد و صمیمی اقامتگاه هم تلاش می‌کنند تا اقامتی متفاوت را در سفر اصفهان بگذرانید.علاوه بر این‌ها، موقعیت مکانی اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان هم یکی از مزایای آن به‌شمار می‌رود. در حدود ۲ کیلومتری اقامتگاه، میدان نقش جهان قرار دارد که با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید از این جاذبه دیدنی و مهم اصفهان دیدن کنید. برای خرید در اصفهان به سراغ سیتی سنتر و مغازه‌ها و پاساژهای خیابان چهارباغ می‌توانید بروید. رستوران شهرزاد و بریانی اعظم از بهترین رستوران‌های اصفهان و برای صرف غذا مناسب و نزدیک به محل اقامتتان هستند. نزدیک اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ به ایستگاه اتوبوس و مترو برای تردد در شهر هم دسترسی دارید. رزرو اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان را با قیمت مناسب از اسنپ تریپ انجام دهید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
تاکسی سرویس
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
لباسشویی
check_box
ماساژ غیررایگان

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های کاخ سرهنگ

مراکز نزدیک به اقامتگاه سنتی را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۵
عالی
۴۴ نظر
وضعیت نظافت
۴.۸
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۹
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۰
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۳
امکانات اقامتگاه
۴.۱
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۲
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۷

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل BRONZE
thumb_upنقاط قوت
خیلی خوب بود. پرسنل خوش برخورد و مودب بودند. ما از اتاق و جای اقامتگاه راضی بودیم. همه جا هم نزدیکش بود. ما تونستیم پیاده بریم. یکم کوچه های دور و اطراف باریکه برای رسیدن به پارکینگ. ولی اذیت کننده نیست. پرسنل خوب راهنمایی میکنند برای رسیدن به اونجا.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
دو تخته دابل BRONZE
اقامتگاه خوبي بود ما راضي بوديم ولي به نسبت اينكه هم قيمت با هتل هستش متراژ اتاق كم و صبحانه منوي گرم نداشت.
thumb_upنقاط قوت
برخورد خيلي خوبه پرسنل_ تميز بودن اتاق و سرويس بهداشتي _مجموعه تاريخي و زيبا_ داشتن پاركينگ _فضاي ارام
thumb_downنقاط ضعف
نداشت واقعا. فقط چون تو بافت قديميه شهر هستش كوچه هايي كه منتهي ميشه به اقامتگاه خيليييي كوچيكه و واقعا براي عبور ماشين خيلي سخته.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل CIP
thumb_upنقاط قوت
اتاق cip رزرو کردیم و واقعا همه چی عالی بود با اینکه یک شب فرصت داشتیم ولی خیلی خوش گذشت رفتار کارکنان عالی تمیزی اتاق و سرویس بهداشتی و حمام عالی بود، ارزش امتحان کردن داره. منوی سرد و گرم صبحانه واقعا باب میل و کامل بود.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته دابل BRONZE
thumb_downنقاط ضعف
جای پارک خودرو ، دوری از مکان های گردشگری
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته دابل BRONZE
thumb_upنقاط قوت
رفتار پرسنل عالي بود❤️❤️❤️
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزیت رزرو اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان از اسنپ تریپ چیست؟

در اسنپ‌تریپ می‌توانید به بررسی و مقایسه هتل‌های اصفهان از نظر قیمت، موقعیت مکانی و امکانات بپردازید. علاوه بر آن، رزرو اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان را با تخفیف حتی در ایام شلوغی سفر هم می‌توانید انجام دهید. با عضویت در خبرنامه از پیشنهادات و تخفیف‌های ویژه هتل و اقامتگاه‌های اصفهان به سرعت باخبر می‌شوید. تیم پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته به سوالات شما پاسخ می‌دهد.

فاصله بوتیک هتل کاخ سرهنگ اصفهان تا میدان نقش جهان چقدر است؟

اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان تا میدان نقش جهان حدود ۲ کیلومتر فاصله دارد و با ۱۰ دقیقه رانندگی به بازدید از آن می‌توانید بپردازید. کاخ عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله و مسجد جامع عباسی از دیدنی‌های میدان نقش جهان هستند.

اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان چه امکانات و خدماتی دارد؟

در اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان تجربه اقامت در خانه‌ای قدیمی و تاریخی و در قلب شهر اصفهان را کسب کنید. تالار پذیرایی و کافی‌شاپ از امکانات اقامتگاه برای مهمانان است. جزئیات و عکس اتاق‌های اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان را در سایت اسنپ تریپ می‌توانید ببینید.

آدرس اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان چیست؟

اقامتگاه در خیابان چهارباغ و بین چهارراه تختی و شهدا قرار گرفته. موقعیت مکانی اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.

قیمت اتاق اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان چقدر است؟

اتاق‌های اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان هرکدام نوع و قیمت متفاوتی دارند. هزینه اقامت شما در این اقامتگاه هم به تاریخ و فصل سفر فرق می‌کند. تخفیف‌های اسنپ‌تریپ در اکثر روزهای سال بر روی اتاق‌های اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان قرار دارند تا سفری مقرون به صرفه را داشته باشید.

آیا اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد؟

از اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان با کمی پیاده‌روی از ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی برای رفت و آمد در شهر می‌توانید استفاده کنید.

مراکز خرید نزدیک اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان کدامند؟

بازار بزرگ اصفهان، سیتی سنتر و مغازه‌های خیابان چهارباغ، گزینه‌هایی مناسب و در دسترس برای خرید سوغات و صنایع دستی اصفهان است.

فاصله اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان تا فرودگاه، ایستگاه راه آهن، و ترمینال مسافربری چقدر است؟

از اقامتگاه سنتی کاخ سرهنگ اصفهان تا ترمینال مسافربری صفه، ایستگاه راه آهن اصفهان و تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان ۳۰ تا ۳۵ دقیقه با خودرو فاصله است.