دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان

location_on
اصفهان، خیابان آیت الله طیب، کوچه ۱۱، کوچه درب کوشک، پلاک ۳۲

خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان در خیابان طیب و نزدیک به خیابان چهارباغ قرار دارد. این خانه مسافر در سال ۱۳۶۹ ساخته شده و در سال ۱۳۹۸ بازسازی انجام داده است. اگر در زمان سفرتان می‌خواهید در مکانی آرام و با کیفیت اقامت داشته باشید، خانه مسافر سرای درب کوشک، که تنها ۵ اتاق در ۳ طبقه دارد را از بین هتل‌های شهر اصفهان انتخاب کنید. رستوران برای صرف صبحانه، اینترنت، فضای باز و حیاط دنج اقامتگاه برخی از امکانات و خدمات این خانه مسافر هستند. در سرای درب کوشک اصفهان رزرو اتاق‌های ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ تخته امکان‌پذیر است.علاوه بر امکانات خوبی که خانه مسافر دارد، موقعیت مکانی و دسترسی به نقاط مختلف شهر هم به مزایای آن افزوده. با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از محل اقامتتان، به میدان نقش جهان و جاذبه‌های تاریخی آن می‌رسید. بازار سنتی اصفهان هم برای خرید سوغات، نزدیک به خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان قرار دارد. برای صرف غذا و نوشیدنی در خارج از خانه مسافر، به کافه رستوران هوگر یا کافه چهارنقش با ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید بروید. ایستگاه اتوبوس و مترو هم برای رفت و آمد در شهر در دسترس شماست. رزرو خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان رابا قیمت مناسب از اسنپ‌تریپ انجام دهید.

امکانات خانه مسافر

check_box
جعبه کمک های اولیه
check_box
صندوق امانات
check_box
گشت غیررایگان
check_box
تلویزیون در لابی
check_box
کپسول آتش‌نشانی در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین خانه مسافر

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان از اسنپ تریپ چه مزایایی دارد؟

در سایت اسنپ‌تریپ امکان بررسی و مقایسه خانه مسافر درب کوشک را با دیگر هتل‌های اصفهان از نظر امتیاز کاربران، قیمت، امکانات و موقعیت دارید. مراحل رزرو آنلاین هتل اصفهان و به راحتی انجام می‌شود. از نظرات کاربران برای انتخاب بهترین هتل و اقامتگاه اصفهان می‌توانید استفاده کنید. با عضویت در خبرنامه از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه هتل‌های اصفهان به سرعت مطلع خواهید شد. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس شماست.

آدرس خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان چیست؟

خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان در خیابان طیب و نزدیک به چهارباغ قرار دارد. در نقشه سایت اسنپ‌تریپ موقعیت دقیق را می‌توانید مشاهده کنید.

کدام دیدنی‌های اصفهان به خانه مسافر سرای درب کوشک نزدیکند؟

خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان در مرکز شهر قرار گرفته. میدان نقش جهان، کاخ عالی قاپو، بازار اصفهان، کاخ چهلستون، مسجد شیخ لطف الله و باغ هشت بهشت حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده از خانه مسافر فاصله دارند. برای خرید و گردش از خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان تا کوه صفه و سیتی سنتر اصفهان حدود ۳۰ دقیقه با خودرو فاصله دارید.

آیا خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان به مترو و اتوبوس دسترسی دارد؟

برای رفت و آمد در زمان اقامت در خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان از تاکسی، مترو و اتوبوس در نزدیکی محل اقامتتان می‌توانید استفاده کنید.

قیمت خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان چقدر است؟

هزینه رزرو خانه مسافر سرای درب کوشک با توجه به تاریخ و فصل سفر اصفهان، تعداد مسافران و مدت زمان اقامت متغیر خواهد بود. اگر در زمان‌های پر مسافر و شلوغ سفر می‌کنید، بهتر است رزرو هتل در اصفهان را حداقل ۱ تا ۲ ماه زودتر انجام دهید. اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزهای سال برای خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان تخفیف دارد.

از خانه مسافر سرای درب کوشک تا فرودگاه، ترمینال، و ایستگاه راه آهن اصفهان چقدر فاصله است؟

از خانه مسافر سرای درب کوشک تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان، ایستگاه راه آهن و تا ترمینال اتوبوس و مسافربری صفه حدود ۳۰ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.

قوانین کنسلی خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان چیست؟

شرایط کنسلی خانه مسافر سرای درب کوشک اصفهان در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» قرار دارد. در صورت تمایل به لغو رزرو، می‌‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید یا درخواستتان را از طریق پنل کاربری ثبت کنید.