snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل میزبان (۵ ستاره) بابلسر

starstarstarstarstar
۵ ستاره
starstarstarstarstar
۵ ستاره
location_on
بابلسر، کیلومتر ۳ کمربندی

هتل ۵ ستاره‌ی میزبان بابلسر در سال ۱۳۹۹ در کنار همان ساختمان هتل ۴ ستاره افتتاح شد تا به طور کامل‌تر شایسته‌ی نام میزبان برای میزبانی مهمانان بابلسر باشد. این هتل ۵ ستاره ۱۳ طبقه و ۱۲۶ واحد اقامتی دارد که هرکدام چشم‌اندازی رو به دریا، ساحل، رودخانه یا خیابان دارند.با رزرو هتل میزبان بابلسر می‌توانید از همه امکانات مجموعه هتل‌های میزبان استفاده کنید. این هتل ۴ رستوران شامل رستوران سنتی، رستوران با منوی بوفه یا همان سلف سرویس، رستوران با منوی انتخابی و رستوران ایتالیایی دارد تا شما را از غذا خوردن خارج از هتل بی‌نیاز کند. کافه‌ی زیباتر با منوی متنوع تری هم در هتل میزبان ۵ ستاره افتتاح شده.موقعیت این هتل در کمربندی نرسیده به بابلسر قرار گرفته و شما تا شهر بابلسر ۵ دقیقه فاصله خواهید داشت. بعد از دریای زیبای بابلسر و تفریحات ساحلی‌اش و شبگردی در کافی‌شاپ های ساحل، جاذبه‌ی دیگر این موقعیت مکانی، نزدیکی به مراکز خرید بابلسر است که چندسالی است با ظاهری خوش آب و رنگ آن منطقه را تبدیل به مرکز خریدی جامع و جذاب کرده‌اند.اگر هم ترجیح میدهید در هتل بمانید و استراحت کنید، مجموعه هتل‌های میزبان بابلسر آنقدر امکانات و تفریح و سرگرمی دارند که حتی چند روز هم حوصله‌تان سر نرود. زمین تنیس، زمین والیبال و بسکتبال، پیست اسکیت بورد، استخر و سونا و حمام سنتی، سالن بیلیارد و آرایشگاه بخشی از این امکانات است.رزرو هتل میزبان ۴ ستاره از اسنپ تریپ

امکانات هتل

check_box
آسانسور
check_box
سالن همایش
check_box
نمازخانه
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
رمپ

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های میزبان (۵ ستاره)

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۴
خیلی خوب
۱۷۴ نظر
وضعیت نظافت
۴.۷
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۷
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۲
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۲
امکانات اقامتگاه
۴.۱
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۴
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۴

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۶
دو تخته دابل (طبقات 6 تا 10)
در مجموع 5 ستاره اصلا لایق این هتل نبود. امیدوارم روزی ستاره دادن به هتل ها در ایران بر اساس اصول و قواعد و قانون صورت بگیره.
thumb_upنقاط قوت
خوشرویی پرسنل وویو عالی تمیزی اتاق و محیط
thumb_downنقاط ضعف
در تاریخ 7 دی 1402 در این هتل 5 ستاره، اقامت داشتم تهویه اتاق بسیار بد بود.هوا بشدت داخل اتاق گرم شده بود اما امکتان درجه بندی مورد نظر هوای اتاق را نداشتیم و دمای فن بصورت ثابت بود که شب بسیار بدی از گرما را گزراندم. در صبحانه نان داغ پخت نمیشد. قندان در اتاق نبود و فقط 4 عدد قند برای مهمان گذاشته بودند. سر دوشی حمام کهنه و رسوب گرفته بود. کیفیت تشک بسیار پایین بود.جوری که گودی شدیدی روی تشک حس میشد.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۲
دو تخته دابل (طبقات 3 تا 5)
شیک زیبا و مجلل
thumb_upنقاط قوت
ما در شب یلدا اقامت در این هتل را تجربه کردیم البته برنامه خاصی برای این شب نداشت ولی میز و سفره یلدایی قشنگی را چیده بود و مسابقه هم در این خصوص گذاشته بود که در نوع خود جالب بود.هتل در مکانی مناسب، بسیار لوکس و با ارامش قرار دارد. این هتل داری صبحانه بسیار شیک و متنوع است. عصرها چای و کیک در لابی هتل با قیمت مناسب و بسیار تازه صرف میشود. این هتل با دار بودن فضای پارکینگ بسیار شیک و بزرگ و حفاظت فراوان خود را بکی از شیک ترین هتل های شمال معرفی کرده است. هتل پرسنل بسیار شیک با لباس رسمی و مودب دارد. اتاق رو به دریا به قرعه ما در طبقه ۴ افتاد، دید دریای ان بسیار محدود بود ولی تمام شهر و فضای سر سبز پشت هتل از جاذبه های ان است. هتل دارای استخر است، و زمین بازی بزرگی دلرد ولی متأسفانه زمین فاقد حلقه بسکتبال و تور مناسب والیبال است، اما دراوز کوچک فوتبال موجود بود. هتل دارای امکانات پخش چند انیمشن و فیلم های خارجی را در صفحه تلوزیون برای مشتریان خود گذاشته که اگر خسته از راه بودید یا بچه همراه شما بود حتما پیشنهاد میشود. هتل ساختمان بلند ۱۳ طبقه دارد که از طبقه ۳ اتاقها برای اقامت قرار میگیرند و معمولا اتاقهای طبقات ۳ تا ۵ از بقیه اتاقها ارزانتر هستند، که بنظر بنده اگر اهل جای شیک و دید با بلندی مناسب و قیمت مناسب هستید اینجا همانجاست. البته از قدیم گفتن، اگر بیشتر پول دهید جای بهتری با دید و وسعت بیشتری برای شما از طبقات بالاتر از ۵ محیا است. این هتل در کنار ساختمان خود ۴ فضای رستورانی در اختیار دارد، رستوران یاس اولین رستوران با غذاهای شیک و قیمت مناسب که البته اکثر این ۴ فضا و بخشهای دیگر در صورت اقامت شما در هتل حدود ۱۰ درصد به شما تخفیف میدهند که نسبت به رستوران های درون شهر قیمت مناسبتری را به مشتریان خود عرضه میکنند. رستوران دیگری در کنار یاس است که سلف سرویس است و غذاهای متنوعی دارد. یک رستوران دیگر با نام ایتالیایی و فست فود نیز در کنار این رستوران هست که متاسفانه هم قیمت بالایی دارد و هم کیفیت مناسبی ندارد و اصلا در کل با توجه به سفر شما به خطه شمال پیشنهاد میکنم در شمال فست فود نخورید و از غذاهای محلی و متنوع شمال استفاده کنید. در کل من دو روز در این هتل بودم و فاصله تا دریا از این هتل تنها ۷ دقیقه با خودرو بود و بسیار لوکس بود. سپاسگزارم.
thumb_downنقاط ضعف
رستوران ایتالیایی ان دارای کیفیت پایین و قیمت بالایی است. اینترنت هتل ضعیف است.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته (طبقات 3 تا 5)
thumb_upنقاط قوت
همه چیز عالی بود و حتما مجدد در این هتل اقامت خواهم داشت
thumb_downنقاط ضعف
ندارد
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
یک تخته (طبقات 6 تا 10)
برای آرامش و استراحت بسیار هتل خوبی هست
thumb_upنقاط قوت
بسیار هتل خوب ، تمیز و با کیفیتی هست
thumb_downنقاط ضعف
جا داره امکانات تفریحی هتل برای مهمانان بیشتر بشه
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۲
دو تخته دابل (طبقات 3 تا 5)
تجربه خوبی بود ولی بهتر کمی حرفه ای تر به موضوع نگاه شود، اینکه مسافر سری بعدی هم به هتل بیاید مهم است.
thumb_upنقاط قوت
تمیزی، ساختمان شیک و مرتب
thumb_downنقاط ضعف
برای کودک بالای 3سال هزینه دریافت میشود ولی خدمات متناسب با ان ارایه نمیشود،لوازم خواب ارایه نشد، بهتر است محدودیت سنی کودکان به 7سال افزایش یابد. چرا که کودک 3یا 4ساله که صبحانه نمیخورد که بابت هزینه دریافت میشود. اب معدنی داخل یخچال هزینه داشت جای تعجب داشت برامون. بهتر است هزینه استخر برای افراد مقیم هتل با تخفیف بهتری ارایه گردد چرا که جذابیتی ندارد.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو هتل میزبان بابلسر از اسنپ تریپ چه مزیتی دارد؟

هتل میزبان را با دیگر هتل‌های بابلسر از نظر قیمت، موقعیت مکانی، تمیزی و کیفیت خدمات و امکانات به راحتی در اسنپ‌تریپ می‌توانید مقایسه کنید. نظرات کاربران و مسافران به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه اقامت را در سفر به بابلسر و شمال انتخاب کنید. حتی در روزهای شلوغ سفر به شمال و بابلسر با چند کلیک ساده، رزرو هتل ۵ ستاره میزبان را با بهترین قیمت و کمترین زمان انجام می‌شود. خدمات پشتیبانی اسنپ تریپ به صورت ۲۴ ساعته در همه‌ی روزهای هفته پاسخگوی سوالات شماست.

فاصله هتل میزبان (۵ ستاره) بابلسر تا ساحل و جنگل چقدر است؟

از هتل ۵ ستاره میزبان تا اسکله ساحلی بابلسر ۲۰ دقیقه و تا ساحل بابلسر ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله است. با ۱ ساعت و نیم رانندگی هم به جنگل سی‌سنگان می‌توانید بروید.

آدرس هتل میزبان بابلسر چیست؟

هتل میزبان (۵ ستاره) بابلسر در کیلومتر ۳ کمربندی شهر قرار دارد. موقعیت دقیق هتل را روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ مشاهده کنید.

هتل میزبان (۵ ستاره) بابلسر چه امکانات و خدماتی دارد؟

هتل ۵ ستاره میزبان بابلسر امکانات و خدمات مناسبی دارد. رستوران ایرانی، فست فود، سالن همایش، فضای بازی کودکان و کافی‌شاپ برخی از امکانات هتل هستند. در طول اقامت در هتل میزبان از خدماتی مانند اینترنت، روم سرویس، لباسشویی و خدمات خانه‌داری هم برخوردار خواهید شد.

هزینه اقامت در هتل میزبان بابلسر چقدر است؟

زمان و تاریخ سفر، تعداد مسافران و مدت زمان اقامت بر هزینه هتل بابلسر اثر می‌گذارد. در هتل میزبان (۵ ستاره) بابلسر اتاق‌ها و سوئیت‌های ۱ تا ۴ تخته قابل رزرو هستند. در اکثر روزهای سال اسنپ‌تریپ بر روی هتل میزبان بابلسر تخفیف دارد و با خیال راحت و بهترین قیمت رزرو هتل را می‌توانید انجام دهید.

قوانین و شرایط کنسلی رزرو هتل میزبان (۵ ستاره) بابلسر چیست؟

در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» شرایط کنسلی هتل میزبان بابلسر را می‌توانید بخوانید. در صورت تمایل به لغو رزرو هتل میزبان (۵ ستاره) بابلسر، می‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ تریپ تماس بگیرید یا آن را از طریق پنل کاربری ثبت کنید.