دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

مجتمع گردشگری فرتاک تهران

location_on
تهران، توچال، ایستگاه ۱

مجتمع گردشگری فرتاک تهران در ایستگاه اول توچال و شمال شهر قرار گرفته و یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های شهر تهران است. ساخت این مجتمع گردشگری در سال ۱۳۸۳ به اتمام رسیده و در سال ۱۳۹۹ برای رفاه حال مسافران بازسازی شده. مجتمع گردشگری فرتاک تنها ۵ اتاق و کلبه سوئیت دارد که اقامتی متنوع را برایتان رقم می‌زند. در زمان اقامت در این مجتمع گردشگری به کافی‌شاپ و رستوران برای صرف غذا دسترسی خواهید داشت. روم سرویس برای مهمانان فراهم است و پرسنل حرفه‌ای و خوش‌روی مجتمع گردشگری فرتاک تهران به بهترین نحو از شما پذیرایی خواهند کرد.موقعیت مکانی مجتمع گردشگری برای کسانی که می‌خواهند از هیاهو و شلوغی تهران به دور باشند، ایده‌آل است. حتی اگر ساکن تهران هستید، یک یا چند شب را در یکی از اتاق‌های دلباز و راحت اینجا می‌توانید بگذرانید! رستوران و کافه نزدیک به مجتمع گردشگری فرتاک تهران قرار گرفته و نیازی نیست برای صرف غذا نگرانی داشته باشید. فاصله زیادی از ایستگاه مترو و اتوبوس برای رفت و آمد در شهر ندارید و تاکسی هم در دسترس‌تان است. رزرو مجتمع گردشگری فرتاک تهران را با قیمت مناسب و در کمترین زمان می‌توانید در سایت اسنپ‌تریپ انجام دهید.

امکانات مجتمع گردشگری

check_box
صندوق امانات
check_box
تلویزیون در لابی
check_box
روم سرویس
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

قوانین مجتمع گردشگری

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزایای رزرو آنلاین مجتمع گردشگری فرتاک تهران از اسنپ تریپ چیست؟

اسنپ تریپ در بسیاری از مواقع برای رزرو مجتمع گردشگری فرتاک و دیگر هتل‌های شهر تهران تخفیف دارد. این مجتمع گردشگری را با دیگر هتل‌های تهران از نظر قیمت، امکانات و موقعیت بررسی و بهترین گزینه را برای اقامتتان رزرو کنید. نظرات و تجربه کاربران و مسافران قبلی درباره کیفیت خدمات و امکانات مجتمع گردشگری بر روی سایت قرار دارد. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ در تمامی روزهای هفته و به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

مجتمع گردشگری فرتاک تهران کجاست؟

مجتمع گردشگری فرتاک تهران در شمال شهر و ایستگاه ۱ توچال قرار گرفته. موقعیت دقیق آن را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید ببینید.

مجتمع گردشگری فرتاک به کدام جاهای دیدنی مهم و مراکز خرید و تفریح تهران نزدیک است؟

مجتمع گردشگری فرتاک تهران در چند قدمی بام تهران واقع شده که چشم‌اندازی زیبا از شهر را خواهید دید. از محل اقامتتان تا مرکز شهر و خیابان‌های قدیمی مانند سی تیر و لاله زار حدود ۵۰ دقیقه با خودرو فاصله دارید که جاهای دیدنی و موزه‌های تهران را نزدیکشان می‌توانید پیدا کنید. میدان تجریش، کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، موزه زمان و موزه موسیقی برخی از دیدنی‌های نزدیک مجتمع گردشگری فرتاک هستند. برای خرید هم به مرکز خرید ولنجک و مرکز خرید پالادیوم می‌توانید در همان نزدیکی سر بزنید.

آیا مجتمع گردشگری فرتاک تهران به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد؟

ایستگاه اتوبوس نزدیک به مجتمع گردشگری فرتاک تهران قرار دارد. از تاکسی و تاکسی‌های اینترنتی هم برای رفت و آمد در شهر می‌توانید استفاده کنید.

هزینه ‌اقامت در مجتمع گردشگری فرتاک تهران چقدر است؟

سوئیت‌های مجتمع گردشگری فرتاک تهران با قیمت‌های متفاوت قابل رزرو هستند. در اسنپ‌تریپ بررسی قیمت اتاق‌ها امکان‌پذیر بوده و رزرو آنلاین در چند دقیقه کامل می‌شود. تاریخ و فصل سفر تهران، نوع اتاق و تعداد مسافران بر هزینه اقامت در مجتمع گردشگری فرتاک تهران اثر دارد و بهتر است رزرو هتل تهران را زودتر انجام دهید.

فاصله مجتمع گردشگری فرتاک تهران تا فرودگاه و ایستگاه راه آهن چقدر است؟

از مجتمع گردشگری فرتاک تهران تا ایستگاه راه آهن و فرودگاه مهرآباد ۴۵ دقیقه، و تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی حدود ۱ ساعت با خودرو طول می‌کشد.