دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان ستیا تهران

location_on
تهران، خیابان میرداماد، جنب بانک مرکزی، خیابان نوربخش، بن بست دوم، پلاک ۵

هتل آپارتمان ستیا تهران در نزدیکی بلوار میرداماد و بزرگراه حقانی واقع شده است و می‌توان به‌عنوان یکی از هتل آپارتمان‌های نوساز در میان هتل‌های شهر تهران از آن یاد کرد. ساختمان هفت طبقه‌ی این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۹ با تعداد ۱۰ اتاق و ۱۰ آپارتمان ساخته شد و با پرسنل خوش‌برخورد خود از مهمانان پذیرایی می‌کند.هر یک از اتاق‌های هتل آپارتمان ستیا، با رنگی خاص و به بهترین شکل تزیین و چیده شده‌اند تا در هر لحظه از اقامت خود راحتی و در خانه بودن را احساس کنید. هتل با منوی ایرانی و فست فود برای صرف غذا گزینه‌ای ایده‌‎آل است. همچنین کافه فضای باز، مکانی دنج را برای کمی استراحت و لذت از یک نوشیدنی فراهم می‌کند.جدای امکانات و خدمات ارائه شده، هتل آپارتمان سیتا از موقعیت جغرافیایی منحصر به فردی نیز برخوردار است؛ برای نمونه به بزرگراه‌های متعددی در شهر تهران دسترسی خواهید داشت. برای کمی گشت و گذار هم می‌توانید به باغ کتاب تهران و کتابخانه ملی (۱۰ دقیقه رانندگی)، یا پل طبیعت (۱۵ دقیقه رانندگی) سر بزنید. اگر تمایل به خرید در شهر تهران را دارید؛ بلوار میرداماد و بازارهایی مانند مجتمع تجاری رز میرداماد و پایتخت، در نزدیکی شما قرار گرفته‌اند.در صورتی که نیاز به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در تهران داشتید، ایستگاه مترو میرداماد با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. برای رزرو هتل آپارتمان ستیا تهران، می‌توانید به صورت آنلاین از اسنپ‌تریپ اقدام کنید و از تخفیفات آن در بیش‌تر روزهای سال بهره‌مند شوید.

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
با توجه به شرایط خاص هتل‌ها در روزهای اوج سفر و در ایام نوروز، متاسفانه امکان کنسلی یا تغییر اتاق وجود ندارد.
check
شرایط کنسلی هتل آپارتمان ستیا تهران در زمان‌های عادی در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۷۰% هزینه شب اول به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۵۰% هزینه شب اول به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز هتل آپارتمان از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۲
خیلی خوب
۷۰ نظر
وضعیت نظافت
۴.۵
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۷
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۵
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۹
امکانات اقامتگاه
۳.۹
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۱
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۶

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۶
دو تخته دابل
میتونه بسیار بهتر باشه. خصوصا برخورد و نظم کارکنان در پذیرایی. به طور کلی نسبت به هزینه‌ای که پرداخت کردم، سرویس خوبی نگرفتم و دفعه بعد به این هتل نمیرم.
thumb_upنقاط قوت
- دسترسی ها مناسب بودند - منطقه خوش آب و هواست - به بسیاری از جاهایی که نیاز داشتیم بریم نزدیک بود - اتاق به طور روزانه مرتب میشد، حوله و ملافه ها هم عوض میشدن
thumb_downنقاط ضعف
- صبحانه ضعیف بود، مدل پذیرایی صبحانه هم ضعیف بود، اکثر اوقات حتی بشقاب تمیز و نان برای صبحانه آماده نداشتن در حالی که پرسنل هم میدیدن شرایط رو. حتما باید ازشون خواهش میکردیم که سرویس ناقصشون رو کامل کنند. 😒 - اتاق دو تخته بسیار کوچیک بود. - کافه هتل حتی برای چایی خوردن هم باز نبود در طول روز - ازشون درخواست یک بالش اضافه هم کردیم که گفتن نمیشه، اتاق خودش بالشت داره 😒 خب شاید کسی به بالش اضافه نیاز داشته باشه!
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
آپارتمان دو خوابه چهار تخته رویال
thumb_upنقاط قوت
عالی
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۸
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
تقریبا تمیز و مرتب بود - رفتار پرسنل محترمانه بود
thumb_downنقاط ضعف
هتل بجای تشک تخت دابل دونفره - برای تمامی اتاق ها دوتا تشک یکنفره کناره هم چسباندن و وسط تخت کامل خالیه و گوده - چایی ساز ندارد- تلویزیون روبروی تخت نیست
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
خوشرویی کارکنان و تمیزی اتاق ها
poker-emoji
poker-emoji
stars۳
یک تخته
thumb_downنقاط ضعف
سه روز أقامت داشتم لوازم همام إز قبيل حوله ها تعويض نگرديد نطاقت أتلق انجام نشد سرويس چاى خورى تعويض نگرديد
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو هتل آپارتمان ستیا تهران از اسنپ‌تریپ چه مزیتی دارد؟

سایت اسنپ‌تریپ برای رزرو آنلاین اتاق در هتل آپارتمان ستیا تهران در بسیاری از روزهای سال تخفیف قرار می‌دهد و با چند کلیک و به سرعت رزروتان کامل می‌شود. نظرات کاربران و امتیاز مسافران قبلی هتل هم بر روی سایت قرار دارند تا با خیال راحت هتل آپارتمان ستیا تهران را رزرو کنید. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است و با عضویت در خبرنامه از تخفیف‌ها و کمپین‌های هتل‌های تهران سریع مطلع می‌شوید.

فاصله هتل آپارتمان ستیا تهران تا اماکن دیدنی و جاهای مهم شهر چقدر است؟

با کمتر از ۱۰ دقیقه رانندگی از هتل آپارتمان ستیا تهران می‌توانید به باغ کتاب تهران، پل طبیعت، پارک آب و آتش، و دریاچه هنر برای خرید، گشت و گذار، و تفریح بروید. از محل اقامتتان تا درکه، بام تهران و تله کابین توچال، باغ فردوس، میدان تجریش، و کاخ سعدآباد ۴۰ دقیقه با خودرو فاصله است.

آدرس هتل آپارتمان ستیا در تهران چیست؟

هتل آپارتمان ستیا تهران در نزدیک بلوار میرداماد و بزرگراه حقانی قرار گرفته است که موقعیت دقیق هتل آپارتمان را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

برای اقامت در هتل آپارتمان ستیا تهران چقدر باید هزینه کرد؟

در هتل آپارتمان ستیا تهران اتاق‌های ۱ و ۲ تخته و آپارتمان‌های ۴ نفره اکونومی، نرمال، رویال، و VIP را می‌توانید انتخاب و رزرو کنید. هزینه اقامتتان هم تا حد بسیاری زیادی به زمان و تاریخ سفر به تهران، تعداد مسافران، و نوع اتاق دارد. در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید اتاق‌های هتل آپارتمان ستیا را از نظر قیمت و امکانات با هم مقایسه کنید و رزرو گزینه مورد نظرتان را در چند دقیقه انجام دهید.

از هتل آپارتمان ستیا تهران تا فرودگاه‌ مهرآباد، فرودگاه امام خمینی، و ایستگاه راه آهن چقدر راه است؟

از هتل آپارتمان ستیا تهران تا فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه آهن ۳۰ دقیقه، و تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ۱ ساعت با خودرو طول می‌کشد.

شرایط کنسلی رزرو هتل آپارتمان ستیا تهران چیست؟

در سایت اسنپ‌تریپ، شرایط لغو اتاق هتل آپارتمان ستیا تهران را در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» می‌توانید بخوانید. برای ثبت درخواستتان هم کافیست با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. اسنپ‌تریپ هزینه‌ای بابت لغو رزرو آنلاین دریافت نمی‌کند و میزان جریمه کنسلی طبق قوانین هتل تعیین و دریافت می‌شود.

کدام مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به هتل آپارتمان ستیا تهران نزدیکند؟

بیمارستان کودکان مفید، بیمارستان رسالت، بیمارستان هاشمی نژاد، بیمارستان خاتم الانبیا، بیمارستان تندیس، و بیمارستان رجایی، و بیمارستان بقیه الله از مراکز درمانی و بیمارستان‌های نزدیک و اطراف هتل آپارتمان ستیا تهران هستند.