snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل تهران درسا تهران

starstarstar
۳ ستاره
starstarstar
۳ ستاره
location_on
تهران، خیابان انقلاب، نبش خیابان شهید موسوی

هتل تهران درسا تهران نزدیک یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های تهران واقع شده، خیابان انقلاب، مرکز فرهنگی-دانشگاهی پایتخت. این هتل در سال ۱۳۸۴ شروع به کار کرده و در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفته است. شما در این هتل ۳ ستاره از امکاناتی مثل پارکینگ، آسانسور و رستوران برخوردار خواهید بود. مزیت اصلی رزرو هتل تهران درسا، موقعیت مکانی‌اش است. مترو مفتح، طالقانی و دروازه دولت سه ایستگاه مترو نزدیک‌اند و اتوبوس‌‌های BRT خیابان انقلاب نیز شما را به میدان‌هایی مثل فردوسی و انقلاب از پایین و ترمینال جنوب در بالا می‌برند. پارک خانه هنرمندان تهران در ۱۰ دقیقه‌ای هتل تهران درسا واقع شده و جدا از همه اینها، شیرینی فروشی با سابقه اوریانت در چندقدمی‌تان است.هتل تهران درسا در ۸ طبقه بنا شده و ۷۷ اتاق دارد که دیدی روبه خیابان دارند. نزدیکی و دسترسی آسان به کافه‌های معروف تهران و همچنین سفارتخانه‌های روسیه، آلمان و ترکیه باعث شده یکی از انتخاب‌های خوب و مقرون به صرفه‌ در بین هتل‌های ۳ ستاره شهر تهران در اسنپ تریپ باشد.

امکانات هتل

check_box
نمازخانه
check_box
آسانسور
check_box
رمپ
check_box
خدمات تهیه بلیط
check_box
کافی‌شاپ

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های تهران درسا

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
قوانین کنسلی در ایام عادی در صورت اعلام کنسلی تا ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی تا ۴۸ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۱۰۰ درصد هزینه شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی تا ۷۲ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۵۰ درصد از هزینه شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۳.۱
۱۰ نظر
وضعیت نظافت
۳.۳
خوشرویی و رفتار کارکنان
۳.۶
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۹
کیفیت غذا و پذیرایی
۲.۹
امکانات اقامتگاه
۲.۴
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۱
رعایت پروتکل های بهداشتی
۲.۷

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۴
یک تخته
thumb_downنقاط ضعف
سیستم سرمایش بسیار نامناسب
sad-emoji
sad-emoji
stars۱.۶
دو تخته دابل
thumb_downنقاط ضعف
داخل حمام و اب گرفته بود نظافت پايين اتاق ،صبحانه يك سوسيس بندري گذاشته بودن طبخ نشده سوسيس خام
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴
یک تخته
سلام هتل خوبی بودکارکنان محترم ودسترسی به تمام نقاط شهر
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۲
یک تخته
thumb_upنقاط قوت
دسترسی آسان به مناطق شهر
thumb_downنقاط ضعف
رفتار بسیار بد و طلبکارانه پرسنل و خصوصن رسپشن صبحانه بسیار بی کیفیت و تنوع فوق محدود کافی شاپ فقط سه قلم رو موجود داشت و قیمت فوق العاده بالایی هم داشت من مهمان داشتم تو لابی نشسته بودم صحبت کنم باهاشون با رفتار خیلی بدی اومدن که اینجا که برای جلسه نیست و من بسیار شرمنده مهمانم شدم
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۸
دو تخته دابل
thumb_upنقاط قوت
پارکینگ
thumb_downنقاط ضعف
نور اتاق بسیار کم بود
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزیت رزرو اتاق در هتل تهران درسا تهران از اسنپ‌تریپ چیست؟

در سایت اسنپ‌تریپ با چند کلیک و به سرعت می‌توانید رزرو هتل تهران درسا تهران را انجام دهید. خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست تا بهترین تجربه رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه را داشته باشید. علاوه بر آن، عکس اتاق‌ها و جزئیات امکانات آنها، نظرات کاربران، و قیمت اقامت در این هتل در سایت اسنپ تریپ قرار داده شده است تا بهتر و راحت‌تر تصمیم بگیرید. اسنپ‌تریپ بهترین قیمت‌ها را برای رزرو هتل تهران درسا دارد و با استفاده از امتیاز همراهی از تخفیف بیشتر می‌توانید استفاده کنید.

هتل تهران درسا تهران چه امکانات و خدماتی دارد؟

هتل تهران درسا، از هتل‌های ۳ ستاره تهران است که دارای امکاناتی مانند تالار پذیرایی، رستوران ایرانی، و کافی‌شاپ می‌باشد. خدمات تاکسی سرویس، روم سرویس، و لباسشویی هم در اکثر مواقع برای مهمانان هتل فراهم و آماده است.

آدرس هتل تهران درسا تهران چیست؟

همانطور که موقعیت دقیق هتل تهران درسا تهران بر روی نقشه اسنپ‌تریپ هم قابل مشاهده است، این هتل در مرکز شهر و خیابان انقلاب و نبش خیابان شهید موسوی، نزدیک میدان فردوسی، قرار دارد.

آیا هتل تهران درسا تهران به ایستگاه مترو و اتوبوس دسترسی دارد؟

به خاطر قرارگیری هتل تهران درسا تهران در مرکز شهر، به ایستگاه اتوبوس، مترو، و تاکسی دسترسی راحتی دارید. با ۵ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو فردوسی و ایستگاه مترو دروازه دولت می‌توانید بروید. ایستگاه تاکسی هم در چند قدمی هتل تهران درسا قرار دارد و تاکسی‌های خیابان انقلاب و فردوسی هم برای رفت و آمد در تهران نزدیک شما هستند.

فاصله هتل تهران درسا تا مراکز خرید و تفریحی و دیدنی در تهران چقدر است؟

با ۵ دقیقه پیاده‌روی به خیابان فردوسی و مراکز خرید و پاساژهای متنوع آن می‌رسید. با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی هم به باغ سپهسالار، بازار چارسو، و مغازه‌های خیابان جمهوری می‌رسید. باغ نگارستان، موزه عبرت، موزه مقدم، کاخ مرمر، و موزه ملی ایران از جاهای دیدنی نزدیک به هتل تهران درسا تهران می‌باشند. در زمان سفرتان به تهران هم شاید بتوانید برای تماشای یک تئاتر به تالار وحدت یا تئاتر شهر بروید.

کنسلی رزرو در هتل تهران درسا تهران چگونه صورت می‌گیرد؟

میزان جریمه کنسلی رزرو بستگی به تاریخ لغو رزرو و قوانین هتل دارد. اسنپ‌تریپ هزینه‌ای برای کنسل کردن رزرو هتل تهران درسا تهران دریافت نمی‌کند و پس از تماس شما با پشتیبانی، مبلغ جریمه کنسلی را از هتل جویا شده و آن را به شما اطلاع می‌دهد. در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی رزرو هتل تهران درسا تهران را می‌توانید بخوانید.

فاصله هتل تهران درسا تهران تا ایستگاه راه آهن، فرودگاه مهرآباد و امام خمینی چقدر است؟

از هتل تهران درسا تهران تا ایستگاه راه آهن و فرودگاه مهرآباد ۲۵ تا ۳۰ دقیقه، و تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ۱ ساعت راه است.

آیا نزدیک هتل تهران درسا تهران بیمارستان قرار دارد؟

بیمارستان امیر اعلم، بیمارستان آراد، بیمارستان پاسارگاد، بیمارستان ایرانشهر، و بیمارستان فیروزگر از مراکز درمانی و بیمارستانی نزدیک هتل تهران درسا تهران هستند.