snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل رویال پارک سرعین

starstarstarstar
۴ ستاره
starstarstarstar
۴ ستاره
location_on
سرعین، خیابان دارایی

هتل رویال پارک سرعین از هتل‌های نوساز سرعین است که در خیابان دارایی قرار گرفته. هتل ۴ ستاره رویال پارک سرعین در سال ۱۳۹۷ با تعداد ۲۰ اتاق در چهار طبقه تاسیس شد و گزینه‌ی اقامتی مناسب برای افرادی که می‌خواهند از امکانات آبدرمانی استفاده کنند در بین هتل‌های شهر سرعین می‌باشد.امکانات آبدرمانی مجهز باعث بر سر زبان افتادن و شهرت هتل رویال پارک سرعین شده. در این هتل اولین مجموعه آبدرمانی کشور تحت نظارت اتحادیه جهانی آب‌ درمانی (اسپا) قرار دارد. استخر VIP هتل رویال پارک هم مجهز به سونا و جکوزی‌ست که امکان رزرو خصوصی و خانوادگی را برای مهمانان فراهم می‌کند و در اتاق‌های VIP هتل، از جکوزی که با آب چشمه گاو میش گلی پر شده است می‌توانید استفاده کنید. علاوه بر آن، هتل رویال پارک مجهز به چندین استخر عمومی و خصوصی و استخرهایی برای کودکان می‌باشد. حمام ترکی، غار نمک، سالن ماساژ، اتاق بخار سرد و گرم، فواره یخ، سالن کنفرانس و همایش، زمین بازی کودکان، رستوران ایرانی، فست فود، و کافی‌شاپ از دیگر امکاناتی‌ست که در طول اقامت خود در هتل رویال پارک سرعین می‌توانید از آن استفاده کنید.تنها ۵ دقیقه تا مرکز شهر سرعین از هتل رویال پارک سرعین فاصله دارید و برای رفتن به پیست اسکی آلوارس به حدود ۴۰ دقیقه رانندگی از محل اقامتتان نیاز خواهید داشت.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری
check_box
نمازخانه
check_box
آسانسور
check_box
کافی‌شاپ

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های رویال پارک

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو هتل رویال پارک سرعین از اسنپ‌تریپ چه مزیتی دارد؟

اسنپ‌تریپ با بسیاری از هتل‌های سرعین، از جمله هتل رویال پارک قرارداد دارد که باعث می‌شود بتوانید در هر روزی از سال رزرو اتاق در هتل مورد نظرتان را انجام دهید. با تخفیف‌های ویژه هم سفری مقرون به صرفه‌تر به سرعین را تجربه خواهید کرد. خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته در دسترس شماست. عکس هتل رویال پارک سرعین و قیمت اتاق‌ها را در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

هتل رویال پارک سرعین کجاست؟

هتل رویال پارک سرعین در خیابان دارایی و نزدیک خیابان دانش قرار گرفته است. موقعیت دقیق هتل را بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

امکانات و خدمات هتل رویال پارک سرعین چیست؟

هتل رویال پارک سرعین امکانات و خدماتی مانند استخر، سونا و جکوزی، فضای بازی کودکان، سالن بدنسازی، کافی‌شاپ، و رستوران ایرانی دارد. سالن کنفرانس و اتاق جلسات برای استفاده در این هتل قرار گرفته است که آن را به گزینه‌ای مناسب برای اقامت‌های کاری و رسمی در سرعین هم تبدیل می‌کند.

هتل رویال پارک سرعین چند ستاره دارد؟

هتل رویال پارک از هتل‌های ۴ ستاره سرعین است که اقامتی راحت و مناسب را در سفر به سرعین برای مسافران فراهم می‌کند.

از هتل رویال پارک تا جاهای تفریحی و دیدنی سرعین و شهر اردبیل چقدر فاصله است؟

اگر در طول اقامتتان در هتل رویال پارک می‌خواهید به آبگرم‌های سرعین بروید، آبگرم گاومیش گلی، مجتمع آبدرمانی قهوه‌سویی، و مجتمع آبدرمانی سبلان نزدیک به شما هستند. شهر اردبیل حدود ۳۰ کیلومتر با سرعین فاصله دارد و از هتل رویال پارک سرعین تا اردبیل حدود ۴۰ دقیقه با خودرو طول می‌کشد. با ۴۰ دقیقه رانندگی هم می‌توانید برای اسکی به پیست اسکی آلوارس بروید.

برای اقامت در هتل رویال پارک سرعین چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت اتاق‌ها و سوئیت‌ها با توجه به تعداد شب‌های اقامت، تعداد مسافران، و نوع اتاقی که رزرو می‌کنید متغیر است. در هتل رویال پارک سرعین می‌توانید اتاق‌های استاندارد و VIP ۲ تخته و سوئیت‌های ۴ نفره را انتخاب و از سایت اسنپ‌تریپ رزرو آن را انجام دهید.

شرایط کنسلی رزرو هتل رویال پارک سرعین چیست؟

برای کنسلی رزرو هتل رویال پارک سرعین می‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید تا درخواست کنسلی برای شما ثبت و پیگیری شود. میزان جریمه کنسلی توسط هتل تعیین می‌شود و با توجه به تاریخ کنسلی متفاوت خواهد بود. اسنپ تریپ هزینه‌ای بابت لغو رزرو دریافت نمی‌کند و پس از تماس با هتل، مبلغ آن را به اطلاع شما خواهد رساند.