snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

بوتیک هتل شاه پریون شیراز

location_on
شیراز، چهار راه مشیر، ابتدای خیابان قاآنی شمالی، اولین کوچه سمت چپ، کوچه ۲۱، جنب پارکینگ ایلخانی

بوتیک هتل شاه پریون در شیراز سال ۱۴۰۲ پس از بازسازی افتتاح گردید. بوتیک هتل شاه پریون شیراز قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و یکی از زیباترین خانه‌های به جا مانده در شهر شیراز است.در این بوتیک هتل ۲۲ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب برای مسافرین آماده سازی شده است. جالب است بدانید هر کدام از اتاق‌های بوتیک هتل شاه پریون شیراز دارای سبک معماری سنتی خاص خود می‌باشد که شما در هنگام ثبت رزرو می‌توانید اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان آن به مراکز گردشگری شهر شیراز مانند ارگ کریمخان زند، بازار وکیل، موزه خانه فروغ الملک و باغ جهان نما اشاره کرد. لازم به ذکر است بدانید در بخش ورودی بوتیک هتل شاه پریون شیراز ۳ پله و در بخش ورودی برخی از اتاق‌ها ۶ الی ۱۰ پله قرار گرفته شده است. شما می‌توانید بوتیک هتل شاه پریون شیراز را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید. 

امکانات بوتیک هتل

check_box
آسانسور
check_box
گشت غیررایگان
check_box
رمپ
check_box
فست‌فود
check_box
حمام سنتی رایگان

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های شاه پریون

مراکز نزدیک به بوتیک هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین بوتیک هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
بوتیک هتل شاه پریون شیراز، در فصول پر مسافر و ایام تعطیلات امکان کنسلی رزرو وجود ندارد و درصورت کنسل کردن رزرو ثبت شده ۱۰۰ درصد هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
شرایط کنسلی عمومی در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، ۵۰ درصد هزینه شب اول به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی بین ۴۸ تا ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، درصدی از هزینه پرداخت شده به عنوان جریمه کسر نمی‌شود.

امتیاز بوتیک هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۱
خیلی خوب
۶ نظر
وضعیت نظافت
۴.۱
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۱
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۱
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۲
امکانات اقامتگاه
۴.۴
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۸
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۵

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۲
دو تخته دابل ملل
thumb_downنقاط ضعف
دو روز رفتیم آرامش بگیریم متاسفانه اینقد سو صدا تو اتاق بود که انگار وسط بلوار بودیم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
سه تخته طبیعت
خلاصه اینکه اقامت در این هتل بوتیک رو به همه پیشنهاد میکنم چون جز معدود جاهایی هست که خلاف قول معروف چیزی که تحویل میگیری از چیزی که سفارش میدی به مراتب تصورت بهتر و دیدنی تره
thumb_upنقاط قوت
دسترسی خوب و مناسب به اکثر مکان های تاریخی و گردشگری ... فضای تاریخی سنتی و کلاسیک بسیار زیبا، گرم، صمیمی و دلنشین ... طراحی منحصر به فرد تمامی اتاق ها با چیدمان های خاص، چشم نواز و مجذوب کننده ... برخورد بسیار خوب و محترمانه تمامی پرسنل ... آرامش و آسایش مکان به جهت دوری از خیابان ... کیفیت بالا و تنوع زیاد در منو غذایی مخصوصا سرو صبحانه
thumb_downنقاط ضعف
نقطه ضعف خاصی نداشت فقط اینکه خود بوتیک داخلش پارکینگ نداره که اونم طبیعیه چون بیشتر مکان ها و هتل های شیراز به دلیل محدودیت فضای کوچه و خیابان های شهری مشکل جا پارک دارند برای همین بیشتر مسافرا و حتی مردم اونجا مجبورند که از پارکینگ های عمومی استفاده کنند که اتفاقا این هتل بوتیک شاه پریون دقیقا جنب پارک ایلخانی که حدودا ۲۰۰ متر باهاش فاصله داره واقع شده و برای مهمان های هتل رایگان است.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل همایونی VIP
thumb_upنقاط قوت
مهم‌ترین نقطه قوت، طراحی و دکوراسیون فوق‌العاده قشنگ و زیبا و همین‌طور کارکنان بسیار خوش اخلاق بود
thumb_downنقاط ضعف
تنها نقطه ضعفی که به نظرم می‌رسه، اینه که با ماشین دسترسی به هتل یه کم سخته و یه مسافت (که طولانی هم نیست) رو باید پیاده رفت... البته باز شک دارم که این رو بشه نقطه ضعف حساب کرد؛ در نزدیک‌ترین محلی که با ماشین میشه رفت، پارکینگ وجود داره
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۲
دو تخته تویین کلاسیک
بسیار عالی بود و پیشنهاد میکنم
thumb_upنقاط قوت
برخورد بسیااار عالی پرسنل و نظافت عااالی
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
دو تخته تویین کلاسیک
thumb_upنقاط قوت
محیط بسیار زیبا
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

با رزرو بوتیک هتل شاه پریون به کدام مکان‌های دیدنی و تفریحی شیراز نزدیک هستیم؟

یکی از ویژگی‌های بوتیک هتل شاه پریون شیراز دسترسی آسان آن است. با رزرو این بوتیک هتل شما به مراکز گردشگری شیراز از جمله ارگ کریمخان زند، بازار وکیل، نارنجستان قوام، موزه خانه فروغ الملک، سرای مشیر، باغ جهان نما، آرامگاه شیخ روزبهان فسایی، مرکز همایش‌های شهر شیراز، آرامگاه حافظ، باغ ملی، آرامگاه سعدی، موزه سنگ هفت تنان، موزه پارس (باغ نظر)، مدرسه خان و آب انبار وکیل نزدیک هستید.

فاصله بوتیک هتل شاه پریون شیراز تا مکان‌های مهم شهر:

تا فرودگاه بین المللی شهید دستغیب ۲۵ کیلومتر، تا ترمینال مدرس ۴.۵ کیلومتر، تا ترمینال شهید طباطبایی ۴.۵ کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن شیراز ۲۳.۴ کیلومتر از بوتیک هتل شاه پریون شیراز فاصله دارید.

امکانات و خدمات بوتیک هتل شاه پریون شیراز:

در این هتل رستوران ایرانی، کافی شاپ، فست فود، اینترنت رایگان و نامحدود، حمام سنتی رایگان، آسانسور، دستگاه خود پرداز، خدمات خانه‌داری و فضای سبز برای مسافرین آماده سازی شده است.

هزینه اقامت در بوتیک هتل شاه پریون شیراز:

قیمت اتاق در بوتیک هتل شاه پریون شیراز بستگی به فصلی که به شیراز سفر می‌کنید و نوع تایپ اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید تایپ اتاق‌ها را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

مزیت رزرو بوتیک هتل شاه پریون شیراز از اسنپ تریپ چیست؟

علاوه بر تخفیف‌هایی که در اکثر روزهای سال برای اتاق‌های بوتیک هتل شاه پریون شیراز در سایت اسنپ تریپ وجود دارد، امکان مقایسه سریع و آسان این هتل با دیگر هتل‌های شهر شیراز برای شما فراهم شده است. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی بوتیک هتل شاه پریون شیراز در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در شیراز داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات پاسخ می دهند.