دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی اصالت مشهد

location_on
مشهد، سعدی ۳، پلاک ۴

اقامتگاه سنتی اصالت در خیابان سعدی ۳ شهر مشهد واقع شده. این اقامتگاه دارای ۸ باب اتاق و آپارتمان‌های یک خواب و دو خواب با امکانات رفاهی مناسب است. تمامی اتاق‌های اقامتگاه سنتی اصالت مشهد دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می‌باشد. از امکانات این اقامتگاه میتوان به کافی‌شاپ فضای باز، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان و محدود، فضای سبز و روم سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد. شما می‌توانید اقامتگاه سنتی اصالت مشهد را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ‌تریپ رزرو کنید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
کافی‌شاپ فضای باز
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
سرویس بهداشتی فرنگی در لابی
check_box
روم سرویس ۲۴ ساعته

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در اقامتگاه سنتی اصالت مشهد داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

امتیاز اقامتگاه سنتی از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۴
خیلی خوب
۱ نظر
وضعیت نظافت
۵.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۵.۰
موقعیت مکانی و دسترسی
۵.۰
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۰
امکانات اقامتگاه
۴.۰
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۵.۰

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته دابل ماه نشین
سلام محیط اقامتگاهی بسیار زیبا و دلنشین با اتاق های خوشگل و مرتب و بسیار تمیز و همچنین خوشرویی و متانت کارکنان اقامتگاه مثال زدنی بود. امیدوارم این کیفیت و تمیزی و حال خوب همیشه جاری باشه توی این خونه با صفا و پر از مهر جا داره همینجا بازم یک تشکر ویژه کنمداز مهندس نخعی و مهماندار مجموعه بابت زحماتشون امیدوارم توی اقامت بعدیمون این اقامتگاه حتی بهتر از الانم شده باشه در مجموع اقامت در این اقامتگاه رو توصیه میکنم .
thumb_downنقاط ضعف
نقطه ضعفی مشاهده نشد
برچسب های این اقامتگاه