snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل مدینه الرضا مشهد

starstarstarstarstar
۵ ستاره
starstarstarstarstar
۵ ستاره
location_on
مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی، بین شیرازی ۲ و ۴

هتل مدینه الرضا مشهد در خیابان شیرازی و نزدیک به حرم امام رضا قرار گرفته است. هتل ۵ ستاره مدینه الرضا از سال ۱۳۹۲ با تعداد ۳۳۰ اتاق در ساختمانی ۱۲ طبقه به پذیرایی از زائران و مسافران شهر مقدس مشهد می‌پردازد و اکنون یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد شناخته می‌شود.محیط آرامش‌بخش و معنوی، معماری اصیل ایرانی، و طراحی داخلی شیک و زیبا از نقاط قوت این هتل به‌شمار می‌روند. هتل مدینه الرضا مشهد دارای چندین رستوران با منوهای متفاوت از جمله ایرانی، گیاهی، و فست فود می‌باشد و در کافی‌شاپ هتل نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. از دیگر امکانات هتل می‌توان به مجموعه آبی (سونا، استخر، و جکوزی)، چند سالن کنفرانس و همایش، سالن بدنسازی، و کتابخانه اشاره کرد. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل مدینه الرضا متفاوت از هم چیده شده‌اند و با برخورد صمیمی کارکنان، در زمان اقامت خود راحتی و آسایش را احساس خواهید کرد.حرم امام رضا در کمتر از ۴۰۰ متری هتل مدینه الرضا مشهد قرار دارد و فاصله پیاده تا حرم ۲ الی ۳ دقیقه است. برای دسترسی به دیگر نقاط مشهد می‌توانید از ایستگاه اتوبوس نزدیک هتل استفاده کنید و یا با کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو شهدا بروید. برای خرید در مشهد مرکز خرید آلتون، برج اداری-تجاری آرمیتاژ، و مرکز خرید پروما گزینه‌های مناسبی هستند. از هتل مدینه الرضا مشهد با خودرو ۲۰ دقیقه تا کوهسنگی و حدود ۱ ساعت تا طرقبه و شاندیز راه دارید. هتل مدینه الرضا مشهد را با بهترین قیمت در اسنپ‌تریپ می‌توانید آنلاین رزرو کنید.

امکانات هتل

check_box
سالن کنفرانس
check_box
آسانسور
check_box
نمازخانه
check_box
سالن همایش
check_box
اتاق میهمانی و جلسات کاری

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های مدینه الرضا

مراکز نزدیک به هتل را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.
check
هتل مدینه الرضا مشهد، ترانسفر رایگان دارد.
check
درصورت تمایل به استفاده از این سرویس، اطلاعات بلیط خود را در هنگام رزرو در قسمت درخواست ویژه وارد کنید و ۲۴ ساعت قبل از تاریخ ورودتان به هتل، به همکاران ما در اسنپ‌تریپ اطلاع دهید.

قوانین کنسلی

check
شرایط کنسلی رزروهای عادی هتل مدینه الرضا مشهد در صورت اعلام کنسلی تا ۲۰ روز قبل از تحویل اتاق، هیچگونه هزینه ای به عنوان جریمه کسر نمی‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی بین ۲۰ روز تا ۱۱ روز قبل از تحویل اتاق، ۲۰ درصد هزینه شب اول به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی بین ۱۰ روز تا ۶ روز قبل از تحویل اتاق، ۳۰ درصد هزینه شب اول به ازای هر اتاق به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز هتل از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۴
خیلی خوب
۱۶۹ نظر
وضعیت نظافت
۴.۶
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۶
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۹
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۱
امکانات اقامتگاه
۴.۲
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۲
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۶

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته تویین اکونومی (پنجره رو به لابی)
من که در کل راضی بودم و خیلی بهمون خوش گذشت
thumb_upنقاط قوت
نزدیکی به حرم، استخررایگان، برخورد خوب کارکنان، قیمت مناسب غذا واینکه ما ساعت ده توی هتل بودیم ده و نیم به ما اتاق را تحویل دادن درحالیکه اکثر هتل‌ها تحویل اتاق ساعت ۱۴ هست .این به نظرم نکته مهم و مثبتی بود
thumb_downنقاط ضعف
اتاق ما رو به لابی بود وبدون روشن کردن چراغ حتی در روز تاریک بود و اینکه نسبت به هتل پنج ستاره انتظار داشتم حمام شیکترین و با کلاستر باشه البته نقصی نداشت ولی معمولی بود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۴
دو تخته تویین فصل
در بدو ورود اتاق طبقه دوم رو به ما دادند که صدای ممتد موتورها داخل اتاق می آمد که با درخواست تعویض اتاق ما موافقت شد. اتاق بعدی بسیار مناسب تر بود که اگر از ابتدا اتاق های مناسب به مسافر اختصاص داده شود بهتر است. در مجموع راضی بودیم ولی کیفیت غذاها متوسط بود که نسبت به گرانی قیمت شاید بهتر بود فولبرد می‌گرفتیم. آسانسور ها در قسمت‌های مختلف باعث می‌شد جلوی در آسانسور تجمع نباشد. نزدیکی به حرم برای زیارت رفتن کسانی که توان جسمانی ضعیفی دارند بسیار عالی است.
thumb_upنقاط قوت
نزدیکی به حرم، صبحانه متنوع، ابعاد مناسب اتاق، تعداد آسانسور کافی
thumb_downنقاط ضعف
نیم شارژ فقط تا ساعت ۵ عصر حساب میشه و برای حتی نیم ساعت بیشتر باید یک شب کامل حساب کرد! برخی موتورهای تاسیسات در فضای باز طبقه دوم هست که صدای اونها تا حدی از پنجره داخل میاد که به طور ممتد کاملا رو اعصابه.
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۸
دو تخته تویین اکونومی (پنجره رو به لابی)
تجربه ی خوبی بود. هتل دارای لابی شیک و آراسته بود، پرسنل مودب و منظبط، ترانسفر عالی و به موقع، رستوران با کیفیت غذای عالی، آسانسور سریع، خدمات بسیار عالی، ترجیح میدم اگر دوباره اقامتی در این هتل داشته باشم حتما قبلش اتاقی با نور و روشنایی کامل انتخاب کنم
thumb_upنقاط قوت
برخورد مناسب پرسنل هتل ، نزدیکی به حرم،
thumb_downنقاط ضعف
عدم جریان هوا در اتاق، نداشتن نور در اتاق، نداشتن پنجره برای بازکردن و داشتن هوای تازه، ، نداشتن امکانات برای سالمندان مخصوصا ویلچیر،
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
سه تخته فصل
کیف کردیم ،عالی بود
thumb_upنقاط قوت
پرسنل، بسیار با ادب و خوش برخورد هستند. رفتارشون مثل خدام حرم هست.خدا خیرشون بده
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته دابل فصل
thumb_upنقاط قوت
بسیار عالی تمیز مرتب همه چیز سر جای خودش بود تنوع غذایی صبحانه ناهار و شام عالی برخورد کارکنان عالی در کل اقامت خیلی خوبی بود
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس هتل مدینه الرضا در مشهد چیست؟

هتل مدینه الرضا مشهد در خیابان شیرازی قرار دارد و یکی از هتل‌های نزدیک به حرم در بین هتل‌‌های شهر مشهد به‌شمار می‌رود. موقعیت هتل مدینه الرضا مشهد بر روی نقشه و آدرس هتل در سایت اسنپ‌تریپ قابل مشاهده است.

هتل مدینه الرضا مشهد چه امکانات و خدماتی دارد؟

در زمان اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد می‌توانید اتاق‌های استاندارد و یا لوکس را رزرو کنید. هتل مدینه الرضا مشهد چند رستوران با منوهای متنوع دارد که شما را از صرف غذا و رفتن به رستورانی در خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند. سالن کنفرانس، اتاق جلسات و میهمانی، و سالن آمفی‌تئاتر از دیگر امکانات هتل مدینه الرضا مشهد هستند. علاوه بر آن، می‌توانید از ماساژ، استخر، و جکوزی هم در زمان سفر به مشهد و اقامت در هتل مدینه الرضا استفاده کنید.

فاصله هتل مدینه الرضا مشهد تا حرم چقدر است؟

هتل مدینه الرضا مشهد یکی از هتل‌های نزدیک به حرم مشهد است. بنابراین با حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید از بست شیخ طوسی وارد حرم شوید. نزدیکی هتل مدینه الرضا مشهد به حرم، امکان زیارت را برای مسافران در هر ساعتی از شبانه روز فراهم کرده است.

چرا هتل مدینه الرضا مشهد را از اسنپ‌تریپ رزرو کنم؟

در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید هتل مدینه الرضا مشهد را با دیگر هتل‌های ۵ ستاره شهر مشهد مقایسه کنید و بهترین گزینه را برای اقامت در مشهد رزرو کنید. با چند کلیک ساده هم رزرو آنلاین اتاق در هتل مدینه الرضا مشهد را در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید انجام دهید. همچنین تخفیف‌های اسنپ‌تریپ بر روی هتل مدینه الرضا در بسیاری از روزهای سال اعمال می‌شود تا اقامتی مقرون به صرفه‌تر را در شهر مشهد داشته باشید. خدمات ۲۴ ساعته اسنپ‌تریپ هم به سوالات شما درباره رزرو آنلاین هتل مدینه الرضا مشهد پاسخ می‌دهند.

قوانین کنسلی رزرو هتل مدینه الرضا مشهد چیست؟

هتل مدینه الرضا مشهد هم مانند دیگر هتل‌های ۵ ستاره مشهد، جریمه‌ای را تحت عنوان جریمه کنسلی رزرو دارند. اسنپ‌تریپ بابت لغو رزرو هتل هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در هتل مدینه الرضا مشهد داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ‌تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

در زمان اقامت در هتل مدینه الرضا و سفر به مشهد به کدام مکان‌های دیدنی و تفریحی برویم؟

آرامگاه نادرشاه افشار در ۵۰۰ متری هتل مدینه الرضا مشهد، یکی از جاذبه‌های تاریخی مشهد است که می‌توانید به آن سر بزنید. بازدید از خانه تاریخی توکلی، گنبد خشتی، خانه تاریخی داروغه، و گنبد سبز هم شاید برایتان جالب باشد.

آیا هتل مدینه الرضا مشهد به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز درمانی دسترسی دارد؟

با ۱۵ دقیقه پیاده‌روی از هتل مدینه الرضا مشهد می‌توانید به ایستگاه مترو شهدا بروید. تاکسی، اتوبوس، و تاکسی‌های اینترنتی هم گزینه‌های مناسبی برای رفت و آمد در شهر مشهد از هتل مدینه الرضا هستند. بیمارستان سینا، بیمارستان جوادالائمه، و داروخانه‌های متعددی در نزدیکی هتل مدینه الرضا مشهد قرار دارند.

هزینه یک شب اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد چقدر می‌باشد؟

قیمت اتاق در هتل مدینه الرضا بستگی به فصلی که به مشهد سفر می‌کنید و نوع اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید اتاق‌های استاندارد و لوکس هتل مدینه الرضا مشهد را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.