دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

خانه مسافر مروارید شرق مشهد

location_on
مشهد، امام رضا ۸، چهارراه سوم، سمت چپ، نبش حنایی ۱۰/۱۱

خانه مسافر مروارید شرق مشهد سال ۱۳۹۷ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل در ۳ طبقه ساخته شده و دارای ۳۰ باب اتاق است. از مزایای خانه مسافر مروارید شرق مشهد میتوان به دسترسی آسان آن به حرم و مراکز خرید اشاره کرد. فاصله خانه مسافر مروارید شرق مشهد تا حرم ورودی باب الرضا ۲ دقیقه با خودرو است. همچنین اگر اهل خرید هستید می‌توانید با ۷ دقیقه پیاده‌روی به بازار رضا، مرکز خرید آسمان، برج تجاری آکسون و مرکز خرید اطلسیه برسید. پایانه مسافربری راه ابریشم با فاصله ۵ دقیقه، ایستگاه راه آهن با فاصله ۶ دقیقه و فرودگاه بین المللی با فاصله ۱۶ دقیقه از خانه مسافر مروارید شرق مشهد قرار گرفته شده است. شما می‌توانید خانه مسافر مروارید شرق مشهد را با بهترین قیمت بصورت آنلاین از سایت اسنپ تریپ رزرو کنید.

امکانات خانه مسافر

check_box
نمازخانه
check_box
آسانسور
check_box
پارکینگ روباز با ظرفیت محدود
check_box
جعبه کمک های اولیه
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین خانه مسافر

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در خانه مسافر مروارید شرق مشهد داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.