دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

خانه مسافر هشت بهشت مشهد

location_on
مشهد، خیابان امام رضا ۱۶، عنصری غربی۷، نبش عنصری۷/۱

خانه مسافر هشت بهشت مشهد در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد. این خانه مسافر با داشتن امکانات مناسب در اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته آماده پذیرایی از زائران و میهمانان گرامی است. از خانه مسافر هشت بهشت تا حرم مطهر رضوی حدود یک کیلومتر راه است و شما ۵ دقیقه‌ای می‌توانید به حرم بروید. این خانه مسافر همچنین دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر دارد. جاهایی مانند باغ خونی، مسجد گوهرشاد، گنبد سبز، کلیسای مسروپ مقدس و… که با چند دقیقه رانندگی می‌توانید به این اماکن تاریخی و جذاب بروید. رزرو اتاق‌های خانه مسافر هشت بهشت مشهد با بهترین قیمت از سایت اسنپ روم امکان‌پذیر است.

امکانات خانه مسافر

check_box
آسانسور
check_box
گشت غیررایگان
check_box
جعبه کمک های اولیه
check_box
اینترنت رایگان و نامحدود
check_box
روم سرویس

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین خانه مسافر

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت اعلام کنسلی تا ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، درصدی از هزینه پرداخت شده بابت رزرو به عنوان جریمه کسر نمی‎شود.
check
در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، در ایام عادی ۵۰ درصد از هزینه شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.
check
در صورت اعلام کنسلی کمتر از ۲۴ ساعت قبل از تحویل اتاق، در ایام پیک و تعطیلات ۱۰۰ درصد هزینه شب اول رزرو به عنوان جریمه کسر می‌شود.

امتیاز خانه مسافر از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۳.۹
خوب
۱۲ نظر
وضعیت نظافت
۴.۰
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۳
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۷
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۶
امکانات اقامتگاه
۳.۶
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۱
رعایت پروتکل های بهداشتی
۳.۹

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۲
سه تخته (بدون صبحانه)
ما ۳شب اونجا اقامت داشتیم من ب همراه ۲تا پسرهام زود رسیدیم لطف کردن زودتر از ساعت ۲ اتاقو بهمون تحویل دادن صبحونش خوبه البته اگه تعداد مسافرا بیشتر باشه بیشتر ازت تحویل میگیرن ما روز اول تنها بودیم ب انتخاب خودشون برامون صبحانه گذاشتن ولی از روز دوم ک شغل شد صبحانه متنوع تر بود ولی متاسفانه نونش اصلا اصلا کیفیت نداره منشی و یکی از خانوم ها واقعا خنده رو و خوش برخورد بودن طوری ک هروقت میدیدمشون ناخداگاه ازشون انرژی مثبت میگرفتم متاسفانه ملافه ها کثیف بودن،لیوان ها از کثیفی زرد بودن،کتری داخل اتاق نبود فقط تا ساعت ۱۰شب آبجوش هست برای ما ک صبح میرفتیم بیرون ساعت ۱۱شب میرسیدیم و چایی لازم بودیم واقعا سخت بود ک بجای چایی باید آب میخوردیم برای شیفت شب هم متاسفانه ی آقای محترم با زیرپوش روی کاناپه دراز کشیده و دوتا بالش هم وسط پاهاشون میذاشتن اصلا جلوه جالبی نداشت برعکس روز ک اینقد پرسنل با انرژی بودن شب آخری هم ک هواسرد بود شوفاژها خاموش بود در کل اقامت گاه خوبیه فقط موارد بالا رعایت بشه عاااااالیه و واقعا حیف بخاطر ی کتری و پرسنل شیفت شب و نداشتن نظافت درست از چشم بیوفته
thumb_upنقاط قوت
خوشرویی پرسنل خانوم صبحونه خوب و بهداشتی آدرس دقیق
thumb_downنقاط ضعف
نظافت ضعیف نبود کتری داخل اتاق خاموش بودن شوفاژ شب آخر واقعا سرد بود ملافه ها کثیف و حتی رو بالشتی ها مو داشت لیوان هایی ک داخل اتاق بود دور تا دور زرد شده بودن از کثیفی
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۴
یک تخته (بدون صبحانه)
thumb_upنقاط قوت
اتاقهاش تمیز بود.رفتارپرسنل هم عالی و خوشبرخورد هستن.به حرم نزدیک هست و چون داخل کوچه قرار گرفته صدای خیابون نداره.با اینکه ساختمون قدیمی بود اما تمیز بود.
thumb_downنقاط ضعف
صدای اتاق مجاور،حتی صحبتهای عادی به راحتی شنیده میشه.صبحانه هم ارزان بود،اما بشدت هم محدود بود.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۲
یک تخته (بدون صبحانه)
با توجه به اینکه بنده فقط یک نفر بودم و اتاق یک تخت خواب انتخاب کرده بودم با توجه به قیمت اقامت و محل بسیار مناسبی بود تخت خواب یک دو نفره و همچنین حمام و دستشویی بسیار تمیز بود دسترسی به حرم رضوی برای بنهد کار بسیار ساده و راحتی بود به طوری که از محل اقامت تا حرم رضوی با پای پیاده به طور میانگین ۱۵ دقیقه مسیر پیاده‌روی داریم کارکنان و مسئولین اقامتگاه رفتار بسیار مناسب و خوش برخوردی داشتند زمان تحویل واحد راس ساعت ۱۲ بود که تا آن زمان تحت هر شرایطی باید واحد را تحویل می‌دادم به طور کلی اگر من بار دیگه به مشهد بیایم حتماً در این اقامتگاه استراحت خواهم کرد
thumb_upنقاط قوت
نزدیکی به حرم مطهر رضوی اتاق مناسب با توجه به قیمت حمام و دستشویی مناسب و تمیز تهویه مطبوع و همچنین گرمایش مناسب تلویزیون و دریافت تمامی شبکه‌های ملی
thumb_downنقاط ضعف
صدای واحد بغلی به طور واضح شنیده می‌شود نبود شامپوی رایگان در حمام مینی بار پولی
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴
دو تخته (بدون صبحانه)
خوب
thumb_upنقاط قوت
امکانات . سینک احاق گاز اسپیلت و سرویس بهداشتی مناسب
thumb_downنقاط ضعف
فضای کم
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
دو تخته
امن، پذیرش سریع
thumb_upنقاط قوت
رفتار کارکنان بسیار محترمانه بود،آب جوش رایگان از صبح تا شب در دسترس بود، سیستم سرمایش مناسب وجود داشت، اتاق و سرویس تمیز بود.
thumb_downنقاط ضعف
مسافت تا حرم پیاده واقعا برای ما خسته کننده بود البته ما کفش مناسب هم همراه خودمون نبرده بودیم و بستگی داره شاید برای یک نفر دیگه مسافت خاصی نباشه... خود هتل هیچ مشکلی نداشت واقعا...فقط همسایه کناری ما تا صبح نمیذاشت بخوابیم ما هم چون سفر بود دیگه چیزی نگفتیم.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

امکانات و خدمات خانه مسافر هشت بهشت مشهد:

در خانه مسافر هشت بهشت مشهد امکانات و خدماتی همچون آسانسور، روم سرویس، جعبه کمک‌های اولیه، دستگاه واکس کفش، اعلام حریق، تاکسی سرویس، رستوران ایرانی، اتاق چمدان و تلویزیون در لابی برای مسافرین آماده سازی شده است.

تایپ اتاق‌های خانه مسافر هشت بهشت مشهد:

در خانه مسافر هشت بهشت مشهد اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته برای مسافرین قابل رزرو است. شما می‌توانید در هنگام ثبت رزرو باتوجه به تعداد نفرات و امکانات اتاق مد نظر خود را انتخاب کنید.

هزینه یک شب اقامت در خانه مسافر هشت بهشت مشهد:

قیمت اتاق در خانه مسافر هشت بهشت بستگی به فصلی که به شهر مشهد سفر می‌کنید و نوع اتاق رزرو شده توسط شما دارد. در سایت اسنپ تریپ می‌توانید اتاق‌های خانه مسافر هشت بهشت مشهد را با هم از نظر قیمت و امکانات مقایسه و رزرو کنید.

شرایط کنسلی رزرو در خانه مسافر هشت بهشت مشهد:

در قسمت قوانین انصراف از رزرو، شرایط کنسلی رزرو این هتل ذکر شده است. برای ثبت درخواست لغو رزرو با پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید. اسنپ تریپ برای کنسلی رزرو خانه مسافر هشت بهشت مشهد هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و میزان جریمه با در نظر گرفتن تاریخ کنسلی و قوانین هتل تعیین می‌شود.