دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان حاتم مشهد

star
۱ ستاره
star
۱ ستاره
location_on
مشهد، چهار راه شهدا، خیابان شیرازی، شیرازی ۴

هتل آپارتمان حاتم مشهد در چهارراه شهدا و نزدیک خیابان شیرازی قرار دارد. این هتل آپارتمان ۱ ستاره یکی از اقامتگاه‌های نزدیک به حرم در بین هتل‌های شهر مشهد است. هتل آپارتمان حاتم با تعداد ۲۹ اتاق در ۶ طبقه از سال ۱۳۹۰ به پذیرایی از زائران می‌پردازد و در سال ۱۳۹۹ بازسازی شده. رستوران ایرانی، خدمات خانه‌داری، و کافی‌شاپ از خدمات و امکانات این هتل آپارتمان به‌شمار می‌روند. آپارتمان‌های ۱ تا ۴ تخته را می‌توانید با قیمت مناسب در هتل آپارتمان حاتم مشهد رزرو کنید و اقامتی راحت را بگذرانید.موقعیت مکانی هتل آپارتمان هم بسیار مناسب است؛ با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به حرم امام رضا برای زیارت می‌توانید بروید. برای خرید سوغات مشهد از هتل آپارتمان حاتم مشهد به بازار رضا و بازار مرکزی با ۵ دقیقه رانندگی دسترسی دارید. آرامگاه نادرشاه هم از مکان‌های دیدنی مشهد است که ۶۰۰ متر با شما فاصله دارد. با ۱۰ دقیقه رانندگی به پارک کوهسنگی و با ۳۰ دقیقه به طرقبه و چالیدره می‌رسید. از هتل آپارتمان حاتم مشهد هم تا ایستگاه اتوبوس و مترو شهدا و ایستگاه مترو سعدی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پیاده‌ راه است. رستوران رضایی و رستوران مهستان هم برای صرف غذا در خارج از هتل آپارتمان مناسبند.

امکانات هتل آپارتمان

check_box
آسانسور
check_box
اینترنت غیر‌رایگان در لابی
check_box
صندوق امانات
check_box
گشت غیررایگان
check_box
تلویزیون در لابی

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.
check
هتل حاتم مشهد از پذیرش مسافرین با صیغه‌نامه، بدون نامه اماکن معذور است.

قوانین کنسلی

check
چنانچه تمایل به کنسل کردن رزرو خود در هتل آپارتمان حاتم مشهد داشتید، پس از تماس شما با پشتیبانی اسنپ تریپ و پیگیری میزان جریمه کنسلی توسط پشتیبان‌های ما از هتل، آن را به اطلاع شما خواهند رساند.

امتیاز هتل آپارتمان از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۳.۳
۱۶۸ نظر
وضعیت نظافت
۳.۱
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۱
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۵
کیفیت غذا و پذیرایی
۲.۹
امکانات اقامتگاه
۳.۱
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۳.۵
رعایت پروتکل های بهداشتی
۳.۳

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۸
آپارتمان یک خوابه دو تخته
تجربه غذا خوردن در هتل را نداشتیم
thumb_upنقاط قوت
دسترسی به حرم امام رضا (ع) و بازار
thumb_downنقاط ضعف
اتاق ۲۰۳ را به ما دادند، جا مایع دستشویی نداشت و مایع را داخل بطری نوشابه کوچک ریخته بودند! و دمپایی ها که خیلی کهنه و پاره پوره بودند،کتری هم بدون در و دولا بود
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۸
آپارتمان یک خوابه دو تخته
تجربه خوبی بود
thumb_upنقاط قوت
نزدیکی و رفتار کارکنان خوب
thumb_downنقاط ضعف
نبودن سرویس حمام
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۸
آپارتمان یک خوابه دو تخته
thumb_upنقاط قوت
تزدیکی به حرم
thumb_downنقاط ضعف
اب گرم دوش حمام مشکل داشت. نطافت سرویس ها خوب نبود
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
آپارتمان دو خوابه چهارتخته
بنظر من خوب بود
thumb_upنقاط قوت
همه چیز خوب بود نسبت به قیمت به حرم نزدیک بود خیلی پتو و رو تختی تمیز بود
thumb_downنقاط ضعف
مبلمان فرسوده شده بود
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۴
آپارتمان یک خوابه دو تخته
باسلام و خسته نباشید هتل خوبیه تمیز و نزدیک به حرم کارکنانش برخورد خوبی دارن جز یک نفر که دو روز جایگزین یکی از افرا پذیرش بود وگرنه کادر اصلی واقعا خوشبرخورد و محترم هستن فقط چون رستوران ندارن برا غذا و صبحانه مشکل برمی‌خورند مسافرین
thumb_upنقاط قوت
قیمت مناسب و نزدیکی به حرم و داشتن آسانسور
thumb_downنقاط ضعف
نداشتن رستوران و ضروف برا پخت و پز
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو آنلاین هتل آپارتمان حاتم مشهد از اسنپ تریپ چه مزیتی دارد؟

در سایت اسنپ‌تریپ رزرو هتل آپارتمان حاتم مشهد را با تخفیف و قیمت مناسب در بسیاری از روزهای سال امکان‌پذیر است. این هتل را با دیگر هتل‌های شهر مشهد از نظر قیمت، موقعیت مکانی، نظرات کاربران و امکانات و خدمات می‌توانید مقایسه کنید. با چند دقیقه و وارد کردن اطلاعاتتان، رزرو هتل آپارتمان حاتم مشهد کامل می‌شود. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

از هتل آپارتمان حاتم مشهد تا حرم چقدر فاصله است؟

هتل آپارتمان حاتم یکی از هتل‌های نزدیک حرم در مشهد به‌شمار می‌رود. با حدود ۱۰ دقیقه پیاده‌روی در هر ساعتی از هتل به حرم امام رضا می‌توانید بروید.

آدرس هتل آپارتمان حاتم مشهد چیست؟

هتل آپارتمان حاتم مشهد در بین چهارراه شهدا و خیابان شیرازی قرار گرفته. موقعیت مکانی دقیق آن را در نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

از هتل آپارتمان حاتم تا دیدنی‌های مشهد چقدر فاصله است؟

علاوه بر نزدیکی به حرم، در زمان اقامت در هتل آپارتمان حاتم از اماکن دیدنی و تاریخی مانند مسجد گوهرشاد، گنبد سبز، خانه تاریخی داروغه و خانه تاریخی توکلی می‌توانید بازدید کنید. با کمی پیاده‌روی هم به آرامگاه نادرشاه افشار و موزه نادری می‌رسید.

هتل آپارتمان حاتم مشهد چه امکانات و خدماتی دارد؟

در هتل آپارتمان ۱ ستاره حاتم مشهد به امکانات مناسبی دسترسی دارید. روم سرویس، اینترنت و تاکسی سرویس برخی از خدمات این هتل آپارتمان است. به رستوران ایرانی و کافی‌شاپ برای صرف غذا و نوشیدنی دسترسی دارید.

قوانین کنسلی رزرو در هتل آپارتمان حاتم مشهد چیست؟

در صورتی که تصمیم دارید رزرو هتل آپارتمان حاتم مشهد کنسل کنید، می‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید یا آن را از طریق پنل کاربری ثبت کنید. میزان جریمه با توجه به تاریخ درخواست کنسلی از جانب مسافر و قوانین هتل، محاسبه و توسط هتل مشهد دریافت می‌شود.

آیا هتل آپارتمان حاتم مشهد به وسایل نقلیه عمومی دسترسی دارد؟

با اقامت در هتل آپارتمان حاتم مشهد از ایستگاه اتوبوس، ایستگاه مترو سعدی و تاکسی برای رفت و آمد در شهر می‌توانید استفاده کنید.

فاصله هتل آپارتمان حاتم مشهد تا ترمینال اتوبوس، فرودگاه، و ایستگاه راه آهن چقدر است؟

از هتل آپارتمان حاتم مشهد تا ایستگاه راه آهن ۱۰ دقیقه، فرودگاه هاشمی نژاد ۲۵ دقیقه و تا پایانه مسافربری امام رضا حدود ۱۵ دقیقه با خودرو فاصله دارید.