snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

هتل آپارتمان کیمیا مشهد

starstar
۲ ستاره
starstar
۲ ستاره
location_on
مشهد، خیابان امام رضا ۸، حنایی ۶

هتل آپارتمان کیمیا مشهد در خیابان عنصری و در نزدیکی خیابان امام رضا قرار گرفته است. این هتل آپارتمان ۲ ستاره در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و هتلی نوساز در بین هتل‌های شهر مشهد به‌شمار می‌رود. هتل آپارتمان برای صرف غذا و نوشیدنی، رستوران ایرانی و کافی‌شاپ برای مهمانان در نظر گرفته. از خدماتی مانند خدمات خانه‌داری در زمان اقامت در هتل آپارتمان کیمیا مشهد برخوردار خواهید شد. پرسنل خوش‌رو و صمیمی هتل آپارتمان تلاش می‌کنند تا اقامتی راحت و آرام را در مشهد و اتاق‌های تمیز هتل سپری کنید. فاصله هتل آپارتمان کیمیا مشهد تا حرم امام رضا حدود ۸۰۰ متر است. اگر اهل پیاده‌روی باشید ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید خود را برای زیارت به حرم برسانید یا با ۵ دقیقه رانندگی این مسیر را طی کنید. برای صرف غذا در خارج از هتل آپارتمان هم می‌توانید به رستوران علی در ۶۰۰ متری محل اقامتتان سر بزنید. بازار رضا در ۷۰۰ متری هتل آپارتمان کیمیا گزینه‌ای مناسب برای خرید در مشهد است.

امکانات هتل آپارتمان

check_box
آسانسور
check_box
تلویزیون در لابی
check_box
دستگاه واکس کفش
check_box
رمپ
check_box
کافی‌شاپ

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما
search
هتل مورد نظر غیرفعال است!

موقیت های مکانی و دسترسی های کیمیا

مراکز نزدیک به هتل آپارتمان را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین هتل آپارتمان

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز هتل آپارتمان از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۳.۹
خوب
۲۶ نظر
وضعیت نظافت
۴.۱
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۴
موقعیت مکانی و دسترسی
۴.۱
کیفیت غذا و پذیرایی
۳.۱
امکانات اقامتگاه
۳.۸
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۰
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۰

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۸
یک تخته
یه هتل تمیز با کادری خوش اخلاق
thumb_upنقاط قوت
مسئولیت پذیری پرسنل
thumb_downنقاط ضعف
.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۴.۶
یک تخته
هتل عالی پیشنهاد میکنم مشهد آمدید این هتل رو انتخاب کنید از این به بعد من خودم مشهد اومدنی میام هتل کیمیا
thumb_upنقاط قوت
تمیز خوش رویی پرسنل موقعیت مکانی عالی
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته
در کل راضی بودم و باز هم به آنجا مراجعه خواهم کرد
thumb_upنقاط قوت
خیلی خیلی تمیز همه چیز درون اتاق مخصوصا ملحفه ها که مهم است رفتار بسیار خوب تمام پرسنل نزدیکی به حرم دکوراسیون زیبای اتاق آرامش
thumb_downنقاط ضعف
اگر بشه درب ها رو عایق صدا بکنند خیلی بهتر است تنوع در صبحانه هم هزینه ای نداره مثلا شیر گرم یه نوع میوه خوراک لوبیا یا عدسی
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۶
دو تخته تویین
مناسب بود.
thumb_upنقاط قوت
نوساز بودن.
thumb_downنقاط ضعف
عایق نبودن صدا . سرما در فضای اتاق . نبود امکانات پذیرایی. صدای زیاد موزیک آسانسور در شب موقع استراحت که در هر طبقه بایستد تا زمانی صدای موسیقی منجر به اذیت ک وآژار میشود. در اختیار نذاشتن رمز مودم.نبود کنترل کولر (گرما و سرما). نداشتن رستوران جهت سفارش ناهار و شام. صرفا فقط صبحانه.تنظیم نبودن تخت اتاق. که مدام حرکت میکرد.
sad-emoji
sad-emoji
stars۱
دو تخته تویین
اتاق در اواسط ماه ابان بسیااااارسردبود وهرچی هم گفتیم درستش کنید توجه نکردن. کلا باوجود تازه تاسیس بودن امکاناتشون کم بود اصلا اقامت دراین هتل رو پیشنهادنمیدم
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

مزیت رزرو آنلاین هتل آپارتمان کیمیا مشهد از اسنپ تریپ چیست؟

در اسنپ تریپ هتل آپارتمان کیمیا را با هتل‌های مشهد از نظر تمیزی و نظافت، قیمت، کیفیت خدمات و امکانات می‌توانید مقایسه و رزرو اتاق مورد نظرتان را به راحتی انجام دهید. از نظرات و امتیاز کاربران برای انتخاب بهترین هتل مشهد در زمان سفر می‌توانید استفاده کنید. با امتیاز همراهی از تخفیف بیشتر در زمان رزرو هتل در مشهد برخوردار می‌شوید. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته در دسترس شماست.

هتل آپارتمان کیمیا تا حرم امام رضا و دیدنی‌های مشهد چقدر فاصله دارد؟

از هتل آپارتمان کیمیا مشهد تا حرم امام رضا ۱۰ دقیقه پیاده و ۵ دقیقه با خودرو فاصله است. آرامگاه نادرشاه افشار، مسجد گوهرشاد، خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی ملک و گنبد خشتی از مکان‌های دیدنی مشهد هستند که در سفرتان می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. برای خرید به بازار رضا می‌توانید سر بزنید.

آدرس هتل آپارتمان کیمیا مشهد چیست؟

هتل آپارتمان کیمیا مشهد در خیابان امام رضا ۸ و نزدیک حرم امام رضا قرار گرفته. در نقشه سایت اسنپ‌تریپ موقعیت مکانی هتل آپارتمان را می‌توانید مشاهده کنید.

هتل آپارتمان کیمیا مشهد چه امکانات و خدماتی دارد؟

هتل آپارتمان ۲ ستاره کیمیا مشهد خدمات و امکانات مناسبی را ارائه می‌دهد. کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری و رستوران ایرانی برخی از امکانات هتل آپارتمان است. لیست کامل امکانات و جزئیات اتاق‌های هتل آپارتمان کیمیا را در اسنپ تریپ می‌توانید ببینید.

برای اقامت در هتل آپارتمان کیمیا مشهد چقدر باید هزینه پرداخت؟

هزینه رزرو اتاق در هتل آپارتمان کیمیا به تاریخ و فصل سفر مشهد، تعداد مسافران، مدت زمان اقامت و نوع اتاق بستگی دارد. رزرو هتل آپارتمان کیمیا مشهد را با قیمت مناسب در اسنپ‌تریپ انجام دهید و سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید.

هتل آپارتمان کیمیا مشهد تا ترمینال مسافربری، ایستگاه راه آهن و فرودگاه چقدر فاصله دارد؟

از هتل آپارتمان کیمیا مشهد تا ایستگاه راه آهن ۱۵ دقیقه، فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد مشهد ۲۰ دقیقه و تا پایانه مسافربری امام رضا ۱۵ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.

قوانین کنسلی رزرو در هتل آپارتمان کیمیا مشهد چیست؟

شرایط کنسلی هتل آپارتمان کیمیا مشهد در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» قرار دارد و قابل مطالعه است. برای کنسلی با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ می‌توانید تماس بگیرید یا درخواستتان را از طریق پنل کاربری ثبت کنید. میزان جریمه با توجه به تاریخ لغو رزرو و قوانین هتل‌های مشهد مشهد محاسبه و توسط اقامتگاه دریافت می‌شود.