دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

اقامتگاه سنتی گیواک کاشان

location_on
کاشان، خیابان فاضل نراقی، خیابان علوی، کوچه باستان ۶، بعد از رستوران مظفری

اقامتگاه سنتی گیواک کاشان در خیابان فاضل نراقی و در مرکز شهر قرار گرفته. پس از مرمت و بازسازی بنا، این اقامتگاه در سال ۱۳۹۸ تاسیس شد. اگر می‌خواهید در زمان سفر در خانه‌ای قدیمی و در بافت تاریخی اقامت کنید، اقامتگاه گیواک از بین هتل‌های شهر کاشان، گزینه‌ای مناسب به‌نظر می‌رسد. اقامتگاه در مجموع ۷ اتاق در ۳ طبقه دارد و حیاط نقلی آن، حس و حال خوبی را به مسافران می‌دهد. در اقامتگاه سنتی گیواک کاشان اتاق‌های ۲، ۳ و ۴ تخته برای رزرو قرار دارد و از امکانات و خدمات اقامتگاه به روم سرویس و کافی‌شاپ می‌توان اشاره کرد.علاوه بر این‌ها، موقعیت مکانی و دسترسی اقامتگاه به مکان‌های دیدنی و تاریخی هم بسیار مناسب است. از اقامتگاه سنتی گیواک کاشان تا خانه‌های تاریخی مانند خانه طباطبایی‌ها، فاصله چندانی نیست. برای خرید سوغات هم با ۲۰ دقیقه پیاده‌روی یا ۵ دقیقه رانندگی به بازار سنتی می‌توانید بروید. اگر می‌خواهید غذا را در یکی از رستوران‌های خوب کاشان میل کنید، پیاده کمتر از ۵ دقیقه تا رستوران سنتی مظفری راه دارید. ایستگاه اتوبوس و تاکسی برای رفت و آمد در شهر در دسترس شماست. رزرو اقامتگاه سنتی گیواک کاشان را با قیمت مناسب در اسنپ‌تریپ می‌توانید انجام دهید.

امکانات اقامتگاه سنتی

check_box
صندوق امانات
check_box
روم سرویس
check_box
کپسول آتش‌نشانی
check_box
سرویس بهداشتی ایرانی عمومی
check_box
خدمات تهیه بلیط

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

قوانین اقامتگاه سنتی

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

رزرو آنلاین اقامتگاه سنتی گیواک کاشان از اسنپ‌تریپ چه مزایایی دارد؟

اقامتگاه سنتی گیواک را با دیگر هتل‌های کاشان، از نظر قیمت، تمیزی، امکانات و خدمات، امتیاز کاربران و موقعیت مکانی، می‌توان مقایسه کرد. رزرو اقامتگاه سنتی گیواک کاشان با بهترین قیمت و بیشترین تخفیف در بسیاری از روزهای سال از اسنپ‌تریپ امکان‌پذیر است. با عضویت در خبرنامه از تخفیف هتل‌های کاشان به سرعت باخبر خواهید شد. علاوه بر آن، خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس است.

آدرس اقامتگاه سنتی گیواک کاشان چیست؟

اقامتگاه سنتی گیواک کاشان در خیابان فاضل نراقی و مرکز شهر قرار گرفته. روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ، موقعیت مکانی دقیق اقامتگاه را می‎‌توانید مشاهده کنید.

اقامتگاه سنتی گیواک کاشان چه امکانات و خدماتی دارد؟

در اقامتگاه سنتی گیواک کاشان امکانات و خدماتی از جمله کافی‌شاپ و روم سرویس برای مهمانان فراهم است. جزئیات امکانات اقامتگاه و اتاق‌ها را در اسنپ‌تریپ به همراه عکس می‌توانید ببینید.

فاصله اقامتگاه سنتی گیواک تا اماکن تاریخی و دیدنی کاشان چقدر است؟

برخی از دیدنی‌های کاشان مانند خانه بروجردی‌ها، خانه تاریخی عباسیان، مسجد آقابزرگ، حمام تاریخی سلطان امیر احمد، و خانه طباطبایی‌ها از اقامتگاه سنتی گیواک حدود ۵ تا ۱۰ دقیقه پیاده فاصله دارند. برای خرید سوغات هم تا بازار سنتی کاشان فاصله زیادی نیست. از اقامتگاه سنتی گیواک با ۲۰ دقیقه رانندگی به باغ فین کاشان هم می‌توانید بروید.

آیا اقامتگاه سنتی گیواک کاشان به ایستگاه اتوبوس نزدیک است؟

در زمان اقامت در اقامتگاه سنتی گیواک کاشان برای رفت و آمد در شهر می‌توانید از ایستگاه اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

هزینه رزرو اقامتگاه سنتی گیواک کاشان چقدر است؟

در اقامتگاه سنتی گیواک کاشان اتاق‌های ۲ تا ۴ تخته با قیمت‌های متفاوت برای رزرو قرار دارند. هزینه رزرو هتل کاشان با توجه به مدت زمان اقامت، تاریخ و فصل سفر، تعداد مسافران و نوع اتاق متغیر است.

اقامتگاه سنتی گیواک کاشان تا ترمینال و ایستگاه راه آهن چقدر فاصله دارد؟

از اقامتگاه سنتی گیواک تا ترمینال مسافربری کاشان و ایستگاه راه آهن کاشان ۱۵ دقیقه با خودرو فاصله است.

قوانین کنسلی اقامتگاه سنتی گیواک کاشان چیست؟

در قسمت «قوانین انصراف از رزرو» شرایط لغو رزرو اقامتگاه سنتی گیواک را می‌توانید بخوانید. برای کنسلی هتل با تیم پشتیبانی می‌توانید تماس بگیرید. یا درخواستتان را از طریق پنل کاربری ثبت کنید. با توجه به تاریخ کنسلی و قوانین هتل‌های کاشان، مبلغ جریمه تعیین و توسط هتل دریافت می‌شود.