snapptrip logo
آژانس ها و شرکت ها
دانلود اپلیکیشن
تصاویر هتل
امکانات
اتاق ها
موقعیت
قوانین
امتیاز و نظرات

خانه مسافر بلوط کرمانشاه

location_on
کرمانشاه، چهارراه جوانشیر، خیابان مطهری غربی، کوچه نقیب زاده، پلاک ۱۲

خانه مسافر بلوط کرمانشاه یا هاستل بلوط در چهارراه جوانشیر و خیابان مطهری غربی واقع شده. اگر در زمان سفر به‌دنبال اقامتی ارزان و به‌صرفه هستید، این خانه مسافر در بین هتل‌های شهر کرمانشاه مناسب به‌نظر می‌رسد. خانه مسافر بلوط کرمانشاه در مجموع ۱۴ اتاق در ساختمانی ۲ طبقه دارد و ساخت این بنا به سال ۱۳۷۰ بر می‌گردد و در سال ۱۳۹۷ هم بازسازی انجام داده. از دیگر امکانات و خدمات هاستل می‌توان به اینترنت، روم سرویس و آشپزخانه عمومی اشاره کرد.در زمان اقامت در هاستل بلوط کرمانشاه از مکان‌های تاریخی شهر مانند مسجد شافعی، موزه‌ی مردم شناسی، تکیه معاون الملک، موزه پارینه سنگی زاگرس، تکیه بیگلربیگی با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید دیدن کنید. طاق بستان و بیستون هم ۳۰ تا ۴۵ دقیقه با خودرو از محل اقامتتان فاصله دارند. برای صرف غذا در نزدیک خانه مسافر بلوط کرمانشاه به رستوران وحدت و رستوران نادری سر بزنید. ایستگاه اتوبوس هم برای رفت و آمد در دسترس شماست.

امکانات خانه مسافر

check_box
نمازخانه
check_box
خدمات خانه‌داری
check_box
جعبه کمک های اولیه
check_box
کرایه اتومبیل با راننده
check_box
کپسول آتش‌نشانی در راهرو

اتاق ها

پیشنهاد بر اساس جستجو و فیلترهای انتخابی شما

موقیت های مکانی و دسترسی های بلوط

مراکز نزدیک به خانه مسافر را میتوانید از روی نقشه مشاهده کنید.

قوانین خانه مسافر

login
تاریخ ورود
۲:۰۰ بعد از ظهر
logout
تاریخ خروج
۱۲:۰۰ ظهر
check
کودکان زیر دو سال میتوانند در صورت عدم استفاده از سرویس خواب اضافه به صورت رایگان به همراه والدین در هتل اقامت داشته باشند.

قوانین کنسلی

check
در صورت کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین کنسلی هتل مبلغ پرداخت‌شده حداکثر تا ۷ روز کاری به حساب کاربری شما باز‌می‌گردد.
check
مسافران عزیز توجه داشته باشند که در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر به‌هیچ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد.
check
با توجه به اینکه هتل‌ها قوانین کنسلی را تعیین می‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها اسنپ‌تریپ هیچ مسئولیتی نخواهد داشت.

امتیاز خانه مسافر از دید کاربران اسنپ‌تریپ

۴.۴
خیلی خوب
۵ نظر
وضعیت نظافت
۴.۷
خوشرویی و رفتار کارکنان
۴.۷
موقعیت مکانی و دسترسی
۳.۲
کیفیت غذا و پذیرایی
۴.۱
امکانات اقامتگاه
۳.۸
کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت
۴.۵
رعایت پروتکل های بهداشتی
۴.۶

نظرات مسافران

در صورت اقامت در این اقامتگاه نظر و امتیاز خود را ثبت کنید تا دیگران با اطمینان بیشتری اقامتگاه مناسب برای سفرشان را انتخاب کنند‌.
love-eyes-emoji
love-eyes-emoji
stars۵
یک تخته بدون سرویس بهداشتی اختصاصی
نسبت به قیمتش عالی بود
poker-emoji
poker-emoji
stars۳.۶
سه تخته
thumb_upنقاط قوت
نسبت به اینکه هاستل بود ولی دیزاین قشنگ و با سلیقه ای داشت و حیاط نقلی و بامزه ای داشت نظافت مورد قبول بود و تمیز بود (هم اتاق هم محیط) قیمت خیلی مناسب است نسبت به هتل و دیگر اقامتگاه ها میزبانی عالی
thumb_downنقاط ضعف
سرویس بهداشتی داخل اتاق بو میداد فک کنم بخاطر چاه پرش باشه ولی کاملا تمیز بود موقعیت مکانی هاستل داخل یک کوچه خیلی باریکه که کنارش پر از آشغال هست و کلی معتاد اون اطراف هستن متاسفانه ولی به اماکن دیدنی نزدیکه تقریبا از پارکینگ هر سری بخوایم استفاده کنیم باید کلید بگیرم تحویل بدیم دوباره موقع برگشت کلید بگیریم دوباره تحویل بدیم اگه به هر مهمان یک کلید پارکینگ بدین خیلی عالی میشه. صبحانه اصلا تنوع نداشت ولی نسبت به هزینه ای که پرداخت کردیم مورد قبول بود واقعا
poker-emoji
poker-emoji
stars۲.۶
چهار تخته بدون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی
در صورتی که قبل از سفر از محل خانه مسافر بلوط اطلاع داشتم رزرو نمی کردم
thumb_upنقاط قوت
تمیز بودن اتاق ،تخت و ملحفه
thumb_downنقاط ضعف
موقعیت محلی خیلی بد
برچسب های این اقامتگاه
help_outline

پاسخ به برخی از سوالات

آدرس خانه مسافر یا هاستل بلوط کرمانشاه چیست؟

خانه مسافر بلوط کرمانشاه در خیابان مطهری غربی و در چهارراه جوانشیر قرار گرفته است که موقعیت دقیق جغرافیایی خانه مسافر را بر روی نقشه سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید مشاهده کنید.

رزرو خانه مسافر بلوط کرمانشاه از سایت اسنپ‌تریپ چه مزایایی دارد؟

اسنپ‌تریپ برای رزرو خانه مسافر بلوط کرمانشاه در بسیاری از روزهای سال تخفیف دارد. علاوه بر آن، با رزرو آنلاین اقامتگاه خود در زمان سفر به کرمانشاه، خیالتان راحت است و در هر زمانی از شبانه روز می‌توانید با تیم پشتیبانی اسنپ‌تریپ تماس بگیرید. عکس و تمامی اطلاعات و امکانات مربوط به خانه مسافر را می‌توانید در سایت ببینید و با دیگر هتل‌های کرمانشاه مقایسه کنید. شرایط کنسلی رزرو در هاستل بلوط هم در قسمت قوانین انصراف از رزرو نوشته و قرار گرفته است. اسنپ‌تریپ هزینه‌ای برای لغو رزرو دریافت نمی‌کند و میزان جریمه کنسلی به قوانین هتل و اقامتگاه بستگی دارد.

فاصله خانه مسافر بلوط تا طاق بستان و دیدنی‌های کرمانشاه چقدر است؟

با چند دقیقه پیاده‌روی از هاستل بلوط می‌توانید به تکیه معاون الملک، موزه مردم‌شناسی کرمانشاه، موزه پارینه سنگی زاگرس، خانه سعدوندی، و بازار کرمانشاه بروید. از خانه مسافر بلوط با ۲۰ دقیقه رانندگی به طاق بستان می‌رسید و می‌توانید مدتی را در بلوار معروف کرمانشاه قدم بزنید و از شکارگاه خسروپرویز دیدن کنید. از محل اقامتتان تا بیستون، نقش برجسته هرکول، و کوه فرهاد تراش ۵۰ دقیقه با خودرو طول می‌کشد.

خدمات و امکانات خانه مسافر بلوط کرمانشاه چیست؟

در زمان اقامت در خانه مسافر بلوط کرمانشاه می‌توانید از روم سرویس و اینترنت بهره‌مند شوید. اتاق‌های تمیز و دلباز هاستل بلوط هم برای اقامتی راحت و آسوده در کرمانشاه مناسب هستند.

آیا خانه مسافر بلوط کرمانشاه به ایستگاه اتوبوس نزدیک است؟

با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از خانه مسافر بلوط کرمانشاه به ایستگاه اتوبوس دسترسی دارید و از تاکسی هم برای رفت و آمد در شهر می‌توانید استفاده کنید.

برای اقامت در خانه مسافر بلوط کرمانشاه چقدر باید هزینه کرد؟

خانه مسافر بلوط یکی از اقامتگاه‌های اقتصادی و مقرون به صرفه در کرمانشاه است که اتاق‌های ۳ و ۴ تخته دارد. در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید این اتاق‌ها را بررسی و بهترین گزینه را برای اقامتتان رزرو کنید. هزینه اتاق‌ها تحت تاثیر فصل و تاریخ اقامت هم قرار می‌گیرد و بهتر است پیش از سفر رزرو هاستل بلوط را انجام دهید.

فاصله بین خانه مسافر بلوط کرمانشاه تا فرودگاه، ترمینال اتوبوس، و ایستگاه راه آهن چقدر است؟

از خانه مسافر بلوط تا فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه و ایستگاه راه آهن ۳۰ دقیقه، و تا پایانه مسافربری کاویانی ۲۰ دقیقه با خودرو فاصله است.