بهترین رستوران‌ها برای افطاری در تهران

تاریخ انتشار : 6 خرداد 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
بهترین رستوران‌ها برای افطاری در تهران

در ماه رمضان حال و هوای شهر عوض می‌شود و به دلیل بسته بودن رستوران‌ها در طی روز، اگر دلتان بخواهد رستوران و کافه بروید باید آن را به زمان افطار موکول کنید. اما حتی اگر اهل روزه گرفتن نباشید خوردن افطاری یکی از لذت های این ماه است. و نشستن پای سفره یا میزی که آش، حلیم، سبزی، خرما و زولبیا هم در آن هست صفای دیگری دارد. اگر دلتان بخواهد افطار را در بیرون از خانه بخورید، ما تعدادی از بهترین رستوران‌ها برای افطاری در تهران را نوشته‌ایم. با اسنپ تریپ، سرویس رزرو هتل همراه باشید.

رستوران دارچین

یکی از رستوران‌های مناسب برای خوردن افطاری در تهران، رستوران دارچین است. منوی افطار دارچین که به دکور خاص، دنج بودن و پذیرایی‌اش شهره است، مزه‌های مختلفی را شامل می‌شود. از سوپ و آش و عدسی گرفته تا حلیم، حلوا، انواع آبمیوه و انواع شیرینی‌ها و نان‌ها و پنیرها. یعنی آنقدر پر و پیمان که حتی ممکن است بعدش لازم نباشد غذایی سفارش دهید و همان افطار کافی باشد. دارچین، رستوران شلوغی است و بهتر است از قبل میز رزرو کنید.

آدرس: خیابان ولیعصر، بین مطهری و بهشتی، کوچه ناهید، پلاک ۶۸، پشت هتل بزرگ تهران

رستوران کوبابا

اگر دلتان می‌خواهد افطاری سبکی بخورید و بعدش برای صرف شام جا داشته باشید، پیشنهاد ما رستوران کوبابا جردن است که از افطارش زیاد تعریف می‌کنند. بشقاب افطار رستوران کوبابا شامل زولبیا، خرما، کره، پنیر ، مربا و نان عربی به همراه چای و نبات است که می‌توان آن را در تراس یا فضای داخلی رستوران میل کرد. و بعد هم سراغ یکی از غذاهای لبنانی منو رفت، در جایی که موزیک لبنانی جزوی از آن است.

آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول

رستوران ورسای

رستوران ورسای همانطور که از اسمش پیداست رستورانی است شبیه کاخ ورسای. این رستوران واقع در گاندی منوی افطار کاملی دارد، آنقدر که ممکن است لازم نباشد شام هم بخورید. اگر برای صرف افطار به رستوران ورسای می‌روید باید بدانید که افطار در اینجا لیست عریض و طویلی دارد. و شامل آش، حلیم بادمجان، پنیر، حلیم، زولبیا و بامیه، شله زرد، سوپ، نان سنگک، سبزی، عسل، کره، گردو، خرما، کوفته تبریزی، کباب شامی، دو نوع آبمیوه، هندوانه، خربزه، چای، آب، سالاد اندونزی، سالاد ورسای، سالاد میوه، سالاد سزار، مرغ ترش، جوجه، کباب سبز، کباب لاری است

آدرس: گاندی شمالی، خیابان خشایار (برادران شریفی)، پلاک ۱۱

رستوران تاج محل

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ها در تهران برای خوردن افطاری، رستوران تاج محل است. اگر دلتان بخواهد یک شب متفاوت را داشته باشید یعنی اینکه ابتدا روزه تان را به روشی سنتی باز کنید و بعد غذایی هندی بخورید، رستوران تاج محل می‌تواند انتخاب خوبی باشد. اگرچه بیشتر غذاهای اینجا تند است اما بسته به سلیقه مشتری غیرتند نیز سرو می‌شود. در تاج محل غذاهایی مثل سمبوسه، انواع خورشت‌ها، بوتی کباب و گوشت پالاک زیاد طرفدار دارند، هرچند که گرانند. منوی افطار تاج محل هم شامل زولبیا و بامیه، چای، سبزی، پنیر، گردو، نان، خرما، آش یا سوپ یا شله زرد است.

آدرس: شیخ بهائی جنوبی، پلاک ۲۹

رستوران مس توران

رستوران مس‌توران مثل اسمش، دکور و فضای متفاوتی دارد و پر از چیزهای مسی است. غافلگیری! این چیزی است که در این رستوران زیاد تجربه‌اش می‌کنید هرچند که ممکن است کمی زیادی هم به نظر برسد. در بدو ورود برایتان آفتابه و لگن مسی می‌آورند که دستتان را بشویید. و بعد نان محلی که در همان تنور رستوران پخته می‌شود با ماست محلی سرو می‌شود. مستوران، رستوران گرانی است و انواع و اقسام غذاهای ایرانی را دارد. از چلو گردن و آلبالو پلو و زرشک پلو بگیر تا آبگوشت چهارمغز و کباب شاه پسند. در کل می‌گویند به یک بار امتحان کردنش می‌ارزد.

آدرس: میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه

بیشتر بخوانید: راهنمای سفر به تهران و تهران‌گردی

دسته:رستوران

مطالب مرتبط :

بازار تهران

8 بهمن 1402
روستای افجه

8 بهمن 1402

۱ نظر

  • پاسخ تارا ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ از ۱۳:۴۸

    خیلی خیلی ممنون از جمع آوریِ این اطلاعات

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد