آشنایی با جاهای دیدنی کیش با قیمت؛ ارزان یا گران؟

تاریخ انتشار : 22 آبان 1396 - تاریخ بروز رسانی : ۲ مرداد ۱۳۹۸
جاهای دیدنی کیش با قیمت

کیش از پرمسافرترین جزیره‌های ایران است که جاهای دیدنی و تفریحی بسیاری دارد. کسانی که اهل خوش‌گذرانی و تفریح‌های مهیج و متفاوت‌ هستند می‌توانند از سفر به کیش تجربه‌ای به یادماندنی برای خودشان بسازند. سرویس رزرو هتل اسنپ تریپ در اینجا نگاهی دارد به برخی از جاهای دیدنی کیش با قیمت.

باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها

پارک دلفین‌ها در کیش

این مجموعه به اسم پارک دلفین‌ها شناخته می‌شود و یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی کیش است. با واردشدن به مجموعه در ابتدا به باغ پرندگان می‌روید. در این باغ از نزدیک حدود ۵۰ گونه از پرنده‌های مختلف را خواهید دید. وقت‌گذراندن بین طاووس‌ها، طوطی‌ها، پلیکان‌ها و پرندگان دیگری که کمتر امکان دیدنیشان پیش می‌آید، تجربه جذابی خواهد بود.

در قسمت دیگر این پارک از آکواریوم آب‌شور دیدن می‌کنید که در آن انواع پستانداران دریایی از جمله شیر دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و … نگهداری می‌شود. نمایش دلفین‌ها و کلاسیک‌شو از برنامه‌های دیگر این مجموعه است.

قیمت پکیج بازدید از باغ پرندگان، پارک دلفین‌ها و کلاسیک‌شو برای هر نفر ۱۱۲ هزار تومان است.

آدرس و تلفن: جزیره کیش، پارک دلفین/۴۴۴۵۲۳۷ ۰۷۶۴

خانه مردم‌شناسی بومیان کیش

خانه مردم شناسیخانه مردم‌شناسی بومیان کیش، حدود ۲۰۰ سال قدمت دارد و با سبک معماری کاملا بومی، در یکی از محله‌های قدیمی کیش ساخته شده است. این خانه به یکی از شخصیت‌های معروف و محبوب کیش به نام حاج عبدالله‌بن‌شاهین تعلق داشته و از سال ۹۳ به خانه مردم‌شناسی تبدیل شده. در این خانه تاریخی می‌توانید سبک کار و زندگی بومیان در دوران‌ گذشته را ببینید و با ابزار و وسایل قدیمی‌ای که از آن‌ها برای ماهیگیری، پخت‌وپز، نگهداری و تهیه خرما و… استفاده می‌شد آشنا شوید.

هزینه بلیط ورودی موزه برای هر نفر ۱۰ هزار تومان است و بازدیدکنندگان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این موزه دیدن کنند.

آدرس: کیش، محله سفین قدیم، ۲۰۰ متری بازار ماهی به‌سمت کشتی یونانی، روبه‌روی بندرگاه صیادی

شهر زیرزمینی کاریز

شهر زیرزمینی کاریز کیش

کاریز، واژه فارسی قنات است. کاریز کیش حدود ۲۰۰۰ سال قدمت دارد و آب شرب مردم جزیره را تأمین می‌کرده. قنات قدیمی کیش حدود ۱۵ متر پایین‌تر از سطح زمین قرار دارد و این روزها با تغییر کاربری به شهری زیرزمینی تبدیل شده است.

این جاذبه گردشگری کیش با امکاناتی مانند موزه، بازارچه صنایع‌دستی، عکاسخانه، چایخانه و رستوران از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کند. از وسعت شهر زیرزمینی کاریز که بگذریم، چیزی که این قنات را از قنات‌های دیگر متمایز می‌کند سقفی مرجانی به قطر هفت متر است که از فسیل‌های طبیعی صدف‌ها و آبزیان پوشیده شده.

هزینه بازدید از شهرزیرزمینی کاریز برای هر نفر ۲۰ هزار تومان است.

آدرس: جزیره کیش، میدان المپیک، مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیر زمینی کیش (کاریز)

نسبت به جاهای تفریحی، می‌توانید از جاهای دیدنی کیش با قیمت مناسب‌‌تری بازدید کنید. با این حال نمی‌شود در سفر به کیش به سادگی از تفریحات آبی و متنوعش گذشت. در ادامه جاهای تفریحی کیش را معرفی کرده‌ایم.

جاهای تفریحی کیش با قیمت

مرکز غواصی کیش

غواصی در کیش

این مرکز از سال ۱۳۷۰ فعالیتش را شروع کرده و این روزها با فراهم‌کردن امکان غواصی و تفریحات آبی اوقات خوشی را برای مسافران جزیره کیش ساخته است.

اگر به دنیای زیر آب علاقه دارید می‌توانید در این مرکز دوره غواصی تفریحی را در آب‌های خلیج‌فارس تجربه‌ کنید. خوبی غواصی تفریحی این است که لازم نیست شنا و غواصی بلد باشید، با گذراندن دوره تئوری ۱۵ دقیقه‌ای آماده خواهید بود که به زیر آب بروید. این مجموعه تورهای مختلف غواصی برای مبتدی‌ها و حرفه‌ای‌ها در مناطق مختلفی برگزار می‌کند. تفریحات مرکز غواصی به این‌ها محدود نمی‌شود و تفریحات آبی متنوعی دارد:

شاتل و بنانا در کیش: اگر از قایق‌سواری آرام و دست‌جمعی خوشتان می‌آید بناناسواری را انتخاب کنید. بنانا قایق بادی‌ای شبیه به موز است که ظرفیتی بین ۴ تا ۶ نفر دارد. اما اگر می‌خواهید کمی هیجان چاشنی قایق‌سواری‌تان بکنید، شاتل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شاتل قایق بادی‌ای است که نسبت به بنانا ابعاد کوچکتر و سرعت بیشتری دارد و می‌تواند روی آب جهش کند. هر شاتل می‌تواند ۲ تا ۳ نفر را حمل کند.

قیمت هر ۲۰ دقیقه سوارشدن بنانا و شاتل ۵۰ هزار تومان است.

جت‌اسکی در کیش: اگر سرتان برای هیجان درد می‌کند، جت‌اسکی را انتخاب کنید، جت‌اسکی از هیجان انگیزترین ورزش‌های آبی کیش است. هر جت اسکی ظرفیت ۱ تا ۲ نفر را دارد و برای  هر ۱۵ دقیقه‌ سوار شدن در آن باید ۶۰هزارتومان هزینه کنید.

پاراسل در کیش

پاراسل در کیش: اگر از پرواز خوشتان می‌آید باید یک‌بار هم شده چترهای پاراسل را تجربه کنید. برای این کار سوار بر چترها می‌شوید و با قایق داخل آب می‌روید. چترها با باد از روی قایق بلند می‌شوند و دوباره به روی قایق برمی‌گردند. هر پاراسل ظرفیت ۱ تا ۲ نفر را دارد و هر نفر برای هر ۶ دقیقه باید ۶۵ هزارتومان هزینه کند.

اسکی روی آب: اگر قبلا تجربه این ورزش را نداشتید بهتر است از خیرش بگذرید. امکان این تفریح فقط برای کسانی فراهم است که از قبل به اسکی روی آب تسلط دارند. هزینه ۳۰ دقیقه این ورزش ۱۳۰ هزار تومان است.

آدرس: میدان ساحل، پشت هتل شایان، مرکز غواصی کیش

البته این تفریحات آبی را در جاهای دیگری هم می‌توانید تجربه کنید؛ مثلا مجموعه آبی هتل مارینا پارک کیش، آکادمی غواصی سیشل، کلوب دریایی ناتیلوس، اسکله‌های تفریحی کیش و… هم امکان این تفریحات آبی را در جزیره کیش فراهم کرده‌اند.

تم‌پارک آبی اوشن

پارک آبی اوشن

این پارک آبی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ایران است. در این مجموعه علاوه بر راید‌های مختلف که به سه دسته آرام، تند و هولناک تقسیم شده‌اند می‌توانید از استخرهای مختلف و جکوزی استفاده کنید. همچنین در مجموعه رستوران و فروشگاهی وجود دارد که نیازهایتان در طول روز را برطرف می‌کند.

قیمت بلیط یک روز کامل با تخفیف ۱۷۵ هزار تومان و بلیط نیم‌روز ۱۶۱ هزارتومان است. البته باید توجه داشته باشید سانس‌‌ها و روزهای این مجموعه برای خانم‌‌ها و آقایان متغیر است و باید قبل از رزرو بلیط، روزهای کاری مجموعه را چک کنید.

آدرس و تلفن: جزیره کیش، جاده جهان، تم‌پارک آبی اوشن/ ۰۷۶۴۴۴۶۵۹۸۵- ۰۷۶۴۴۰۰۰

مجموعه پارس سافاری کیش

سافاری در کیش

مجموعه ورزشی-تفریحی-توریستی پارس سافاری کیش ده‌ها نوع تفریح برای سنین مختلف دارد و اگر اهل تفریحات هیجان‌انگیز و متفاوت باشید از رفتن به این مجموعه لذت خواهید برد. در تور سافاری کیش با خودروی لندکروز سرعت و گشت‌وگذاری هیجان‌انگیز را در صحرا تجربه خواهید کرد. هزینه این تفریح برای هر نفر ۸۵ هزار تومان است.

کسانی هم که هیجان را دوست ندارند و تفریحات آرام را ترجیح می‌دهند می‌توانند در تور شترسواری مجموعه ثبت‌نام کنند و در محیطی بیابانی شترسواری کرده، عکس بگیرند و خودشان را در فضایی متفاوت قرار دهند. هزینه شترسواری در این مجموعه برای هر نفر ۱۰هزارتومان است.

موتورسواری و کارتینگ هم از تفریحات دیگری است که در این مجموعه می‌توانید تجربه‌شان کنید، هزینه این تفریحات بسته به نوع موتور از ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان متغیر است.

می‌توانید در این مجموعه تفریحات دیگری مثل بانجی‌شوتینگ با هزینه۴۰ هزار تومان و پینت بال با هزینه ۴۵ هزارتومان را تجربه کنید.

آدرس: کیش، بلوار امام خمینی، بلوار سافاری، جنب فاز ۳ صنعتی

دوچرخه سواری در کیش

کرایه دوچرخه در کیش

یکی از تفریحاتی که در کیش نباید از دست بدهید، دوچرخه‌سواری دور جزیره‌ است. طول این مسیر حدود ۷۵ کیلومتر است که به موازات جاده ساحلی ساخته شده. این مسیر در بخش‌های مختلف جزیره مثل اسکله تفریحی، بازار مرجان، کشتی یونانی و… ایستگاه‌هایی دارد و شما می‌توانید با ارائه کارت شناسایی دوچرخه‌ اجاره کنید.

در این ایستگاه‌ها می‌توانید اسکوتر و دوچرخه برقی هم کرایه کنید. قیمت اجازه دوچرخه برای هر ساعت ۱۵ هزارتومان، اسکوتر ۲۵ هزارتومان و دوچرخه برقی ۳۰هزارتومان است.

کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش

کشتی‌سواری در خلیج‌فارس یکی دیگر از تفریحات در جزیره کیش است. کشتی‌های شبانه از ساعت ۹ شب تا ۱ بامداد با شام، موسیقی زنده و جنگ‌های شادی از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

کشتی‌های آکواریومی هم مسافران را به جاهایی می‌برند که محل زندگی آبزیان است و شما می‌توانید از نزدیک زندگی این موجودات دریایی را ببینید. برای استفاده از کشتی‌های تفریحی کیش کافی‌ست به اسکله تفریحی جزیره بروید. قیمت ورودی کشتی‌ها از ۳۰هزار تومان تا ۷۰ هزار تومان متغیر است.

این قیمتها مربوط به مرداد ۱۳۹۸ است. 

حالا که با جاهای دیدنی کیش با قیمت آشنا شده‌اید، می‌توانید راهنمای گردشگری کیش را در اینجا بخوانید.

 

دسته:جاذبه

مطالب مرتبط :

فاصله تهران تا کیش

فاصله تهران تا کیش چه مدت طول خواهد کشید؟

2 بهمن 1402
چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

چرا تور کیش اسنپ تریپ را بخریم؟

22 شهریور 1402

۵ نظر

  • پاسخ سینا ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ از ۱۴:۳۰

    همین ، الان اینا هیجان انگیزن مثلا

    • پاسخ m.ahmadi ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ از ۱۰:۱۴

      بله خیلی هم تفریحاتش خوبه و عالیه
      شما ایی ک اینجوری میگید بی شک تا ب حال تجربش رو نداشتین😊

  • پاسخ arefe ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ از ۱۶:۳۷

    واقعا که جزیره فوق العادست حتما برین ولی یه نکته ای و بگم بهتون که اگه اهل هیجان هستین روی تفریحات هیجانیش هزینه کنید مثلا شاتل و برین یا فلای بورد ولی ولی این نکترو بگم نگذریم از دوچرخه سواریش خدایی خیلی خوبه و بشدت لذت بخشه کنار ساحل خوشگل کیش

  • پاسخ آرش ۵ مهر ۱۳۹۹ از ۰۸:۱۳

    من ۴ بار کیش رفتم و باید بگم تفریحات و دیدنیهای کیش به شدت کم هستش! من مجبور بودم برم. ولی خداییش چیزی نداره و کسی اگر داخلی میخواد همچین سفری بره قشم بهتره و دیدنی تر. اگر خارجی بتونید برید که چه بهتر

  • پاسخ مرتضی ۶ خرداد ۱۴۰۱ از ۱۸:۵۶

    سلام قیمتهای تفریحات سال ۱۴۰۱ خیلی زیاد شده پیشنهاد می کنم از سایت کیش چارتر ۷۲۴ تفریح بگیرید واقعا تخفیفیش از همه جا کمتره

  • ارسال پاسخ

    نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

    برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

    ثبت نام

    با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

    بازگشت

    ثبت نام شما با موفقیت کامل شد