بهترین مراکز خرید رم، گنجینه مد جهان!

تاریخ انتشار : 9 فروردین 1402 - تاریخ بروز رسانی : ۱۰ فروردین ۱۴۰۲
بهترین مراکز خرید رم، گنجینه مد جهان!

رم، این شهر رویایی، تلفیقی از تاریخ، شاهکارهای معماری، عشق و هیجان است که البته در کنار همه این موارد، به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید دنیا حرف‌هایی برای گفتن دارد. استایل و نوع پوشش ایتالیایی‌ها در اروپا زبانزد است. در این بلاگ قصد داریم یک راهنمای جامع درباره مراکز خرید رم در اختیار شما بگذاریم.

گالری آلبرتو سوردی

مرکز خرید آلبرتو سوردی

این گالری که یکی از معروف‌ترین مراکز خرید رم است، به افتخار هنرمند مشهور ایتالیایی یعنی آلبرتو سوردی نامگذاری شده است. این مجموعه خرید که در قلب شهر رم واقع شده، دارای کافه و فروشگاه‌های فراوانی است. برخی از محبوب‌ترین برندها مانند ال فرلترینلی، زارا و‌ پینکو لا ریناسنت در این مجموعه، نمایندگی فروش دارند.

این شاپینگ سنتر از ساعت ۵/۸ صبح تا ۹ شب و در روزهای یکشنبه از ۵/۹ صبح تا ۹ شب، باز است.

شاپینگ مال پورتا دی روما PORTA DI ROMA 

تصویری از مرکز خرید پورتا دی روما

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید رم پورتا دی روما است که چیزی فراتر از یک مجتمع خرید را ارائه می‌دهد. این مجموعه دارای ۲۴۰ فروشگاه، چندین رستوران، بار، کافه،‌ خدمات مشتری، محیط بازی برای کودکان و یک تئاتر با ۲۴ صحنه نمایش مختلف است. این مجموعه برای خرید در رم تمام نیازهای شما را پوشش می‌دهد؛ پوشاک زنانه و مردانه، پوشاک کودک، زیورآلات، کیف و کفش،‌ لوازم ورزشی،‌ فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی و لوازم الکترونیکی از آن جمله هستند. همچنین در این مرکز خرید، فروشگاه‌های لوازم خانگی مهمی مانند لروی مرلین و ایکیا وجود دارند. این شاپینگ مال از ساعت ۵/۹ صبح الی ده شب باز است.

ریناسنته روما تریتون

تصویری از مرکز خرید ریناسنته

ریناسنته روما تریتون، به عنوان یکی از مراکز خرید رم، یک بازار لوکس هفت طبقه است که تجربه یک خرید فوق‌العاده را به مشتریان ارائه می‌دهد. در طبقه آخر نیز یک فود هال در تراسی با نمای پانوراما برای عرضه غذا و نوشیدنی تدارک دیده شده است که پس از خرید می‌توانید در آنجا خستگی از تن به در کنید.

این مجتمع همه روزه از ساعت ده صبح شروع به کار می‌کند و تا ساعت ۱۱ شب باز است.

روما است Roma Est

مرکز خرید روما است

روما است یکی از مراکز مدرن برای خرید در رم است که دارای حدود ۲۲۰ فروشگاه، غذاخوری، رستوران، مرکز نگهداری از کودکان و سینمایی دارای چند سالن است. شما می‌توانید بسیاری از برندهای معروف نظیر آدیداس، فوت لاکر، اینتی میسیمی، یامامی، ریفل، اچ اند ام و زارا را در این مورد از مراکز خرید رم بیابید.

روما است یکی از شاپینگ سنترهایی است که چه در گرمای تابستان و چه در روزهای بارانی می‌توانید در آن، ساعات خوشی را سپری کنید. این شاپینگ سنتر همه روزه از ساعت ده صبح تا ده شب پذیرای مشتریان است.

ائوروما Euroma

تصویری از مرکز خرید ائوروما

در این شاپینگ سنتر به عنوان یکی از مراکز خرید رم، ۱۸۲ فروشگاه و ۲۶ رستوران وجود دارد. فروشگاه‌های لوازم ورزشی، جواهر‌فروشی‌ها و لباس‌فروشی‌های باکیفیت و معروف از این جمله هستند. این مرکز دارای پارکینگی با ظرفیت چهار هزار خودرو است و ورود حیوانات خانگی به آن آزاد است.

همچنین سرویس‌های رایگان زیادی در آن وجود دارند. فروشگاه‌های معروفی مانند گوچی،‌ دولچه گابانا و اپل استور نیز در این مرکز دارای خرید شعبه هستند. ائوروما مال از ساعت ده صبح تا ۹ شب فعالیت دارد.

جاهای دیدنی رم، شهری با میراث ابدی

مرکز خرید سینه سیتا CCINECITTÀ

مرکز خرید سینه سیتا رم

تصویری از مرکز خرید سینه سیتا

سینه سیتا یکی از مال‌های کوچک در بین مراکز خرید رم است؛ اما در عوض، دسترسی به آن به وسیله مترو و اتوبوس آسان است. این مرکز دو طبقه دارای ۷۲ فروشگاه و یک فود کورت کوچک و چندین رستوران در اطراف آن است.

مرکز خرید سینه سیتا با وجود وسعت نه‌ چندان زیاد، ‌برای گشت‌و‌گذارهای صبح یا عصرگاهی،‌ گزینه مناسبی خواهد بود. ضمنا این مجموعه تمام انتظارات شما از یک مرکز خرید را برآورده می‌کند و فروشگاه‌های لوازم خانگی، پوشاک، خوار‌و‌بار فروشی و باشگاه را شامل می‌شود.

این مرکز خرید همه روزه از ساعت ده صبح تا هشت شب باز است؛ به جز روزهای شنبه که ساعت کاری آن از ۵/۹ صبح آغاز می‌شود و  تا ۵/۸ شب ادامه دارد.

خیابان شانزه لیزه پاریس، محبوب‌ترین خیابان جهان

پریماروا

مجتمع تجاری پریماورا یک شاپینگ مال و از مهم­ترین مراکز خرید رم است که برای بازدید خانواده‌ها طراحی شده است. بودن در این مکان به فرزندان شما حس راحتی و امنیت بودن در منزل را می‌دهد. این مجتمع کمی از مرکز شهر فاصله دارد؛ اما با اتوبوس به ‌آسانی قابل دسترسی است. این مکان دارای رستوران، سوپر مارکت و خدمات رفاهی است.

در شهر رم، شیک پوش می‌شوید!

تصویری از مراکز خرید رم

شیک‌پوشی در خون ایتالیایی‌هاست! چرا که از زمان باستان و قرون وسطی، طراحی لباس و هنر در ایتالیا تکامل بسیاری پیدا کرده است. رم دارای تعدادی از بهترین شاپینگ سنتر‌های جهان است که تنوع بالایی از محصولات را به توریست‌ها عرضه می‌کنند. هر یک از مراکز خرید رم منحصر به ­فرد و دارای رستوران‌های فراوان است تا پس از خرید، لذت یک وعده غذای ایتالیایی را نیز تجربه کنید.

اگر روزی تصمیم گرفتید به ایتالیا سفر کنید، فراموش نکنید می‌توانید بلیط هواپیمای خود بهه مقصد رم را از اسنپ تریپ بخرید. همچنین نگران هتل و اقامتگاه خود نباشید، می‌توانید هتلتان را هم با بهترین قیمت ا اسنپ تریپ رزرو کنید.

مرکز خریدهای معروف پاریس

دسته:جاذبهجهانگردی

مطالب مرتبط :

شهربازی های مشهد

معرفی بهترین شهربازی های مشهد، همراه با امکانات و آدرس

16 بهمن 1402
همه چیز درباره جاهای دیدنی سمنان

همه چیز درباره جاهای دیدنی سمنان

1 آذر 1402

نظری ثبت نشده

ارسال پاسخ

نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ

برای مشاهده نسخه وب اپلیکیشن اسنپ‌تریپ کیوآر کد زیر را با موبایل خود اسکن کنید.

ثبت نام

با ثبت نام در اسنپ تریپ! علاوه بر استفاده از خدمات گوناگون، از پیشنهادات ویژه اعضا مطلع خواهید شد.

بازگشت

ثبت نام شما با موفقیت کامل شد